You are not logged in.
[quote:46930a9e0e="DirtyBlueGene"]Viides raati:
1. Tongue Tied (Zapman) 96[/quote:46930a9e0e]
Tämähän pelasti minun loppuvuoden.
MBV - B - Tongue Tied = My Vitriol - Tongue Tied
Instrumentaalibiisi vuonna 2001 ilmestyneeltä mainiolta (=****) Finelines debyyttilevyltä. Biisi ei ole päätöskappale vaan 10/16. Levy toimii parhaiten kokonaisuutena numerojärjestyksessä kuunneltuna, sillä monien piisien välissä olevat "välisoitot" rakentavat siltaa levyn varsinaisten biisien välille. Näiltä on ilmeisesti tulossa kohta kakkoslevykin.
RokRok.
'...They Don't Sleep Anymore on the Beach..."
mun biisi oli japanilaisen Envyn "Chain Wandering Deeply". Biisi löytyy bändin edelliseltä, vuonna 2003, ilmestyneeltä albumilta ja on sen avausraita. Japaniksihan ne hoilaa tossa, joten eipä siitä mitään selvää saa. Levy on RYMin vuoden 2003 listalla tällä hetkellä sijalla 73 ja keränny kaikilta kuulijoiltaan sellasta reipasta neljää tähteä, joten mikäli post-rock, hardcore ja emoilu ja pitkät eeppiset biisit kiinnostaa, niin tätä kuunteluun.
edit: ja vika sijahan näissä raadeissa on ykkössijan jälkeen toiseksi paras..
Jonkin Envyn levyn oon kuullu, tais olla tuota edeltävä. Muistaakseni hyvä.
This must be what jail / I will scratch
Jonkin Envyn levyn oon kuullu, tais olla tuota edeltävä. Muistaakseni hyvä.
RYMistä lunttasin ja se on tuo All The Footprints You've Ever Left And The Fear Expecting Ahead, jolle näköjään irronnut neljä tähteä.
[quote:300bc5a733="lintumies"]My Vitriol voittoon?! Jee. Hitsi, pitäisi kuunnella se levy pitkästä aikaa.
[/quote:300bc5a733]
Tulee ihan vanhat, hyvät ajat mieleen. www.****.fi
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
Oma biisini oli siis Neil Youngin taustabändinäkin tunnetun Crazy Horsen ensimmäiseltä soololta. Biisissä laulaa kitaristi Danny Whitten, joka pian tuon jälkeen sitten kuolikin heroiinin yliannokseen. Ja tuo versio on siis se alkuperäinen (tai ainakin levyn kreditteihin on merkattu Whitten säveltäjäksi). Whitten oli jo tuohon aikaan niin huonossa kunnossa, että Nils Lofgren joutui virittämään miehen kitaran ja tuomaan sen tuolilla istuneen Whittenin syliin ja laittamaan vielä kuulokkeetkin päähän.
Ja pahoitteluni Genelle että en tykäänyt siitä bilebiisistä. Pitää vielä kuunnella uudestaan joskus. Kuten olen jo useammankin kerran maininnut en oikein osaa muodostaa lopullista kuvaa biisistä yhden kuuntelun perusteella.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
minkäköhän bändin koveri tuosta alxityn biisistä on se mulle tuttu......muistini on kehnoin
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
[quote:8317ac7361="ex-kolja"][quote:8317ac7361="lintumies"]My Vitriol voittoon?! Jee. Hitsi, pitäisi kuunnella se levy pitkästä aikaa.
[/quote:8317ac7361]
Tulee ihan vanhat, hyvät ajat mieleen. www.****.fi[/quote:8317ac7361]
Heh, enpäs ole käynyt aikoihin www.****.fi:n poppiosastolla. Viimeiset muistikuvani sieltä on kun joku nimeltä mainitsematon henkilö huusi (!) SEEFEELiä
'...They Don't Sleep Anymore on the Beach..."
Ja pahoitteluni Genelle että en tykäänyt siitä bilebiisistä.
Hmm... jos tämän myötä riittäisikin kuukauden bännien sijasta viikko
EDIT: Babrigalle siis tämä vastaus...
Rod Stewart siitä ainakin aika tunnetun coverin on tehnyt. Itse olen tosin sen tietoiselta kuulemiseltä välttänyt
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
smaa
muistelisin että ko. koveri olisi ollut mm ns. hyvä jne tjsp pl
minkäköhän bändin koveri tuosta alxityn biisistä on se mulle tuttu......muistini on kehnoin
"Mä en haluu enää muistaa" esittäjänään
örlö
netistä löysin mahdollisuuksiksi emmylou harris, indigo girls ja everything but the girl
mut ei se kai noistakaan mikään ollut. paitsi ehkä toi eka. jos se oli vaikka jossain leffassa se biisi tai jottai
vuonna 200 ilmestyneellä
wanh1
[quote:cbdf41a7a1="shanks"]mun biisi oli japanilaisen Envyn "Chain Wandering Deeply". Biisi löytyy bändin edelliseltä, vuonna 2003, ilmestyneeltä albumilta ja on sen avausraita. Japaniksihan ne hoilaa tossa, joten eipä siitä mitään selvää saa. Levy on RYMin vuoden 2003 listalla tällä hetkellä sijalla 73 ja keränny kaikilta kuulijoiltaan sellasta reipasta neljää tähteä, joten mikäli post-rock, hardcore ja emoilu ja pitkät eeppiset biisit kiinnostaa, niin tätä kuunteluun.
edit: ja vika sijahan näissä raadeissa on ykkössijan jälkeen toiseksi paras..[/quote:cbdf41a7a1]
Aaaivan, kovasti tuota pähkäilin. Kyylhän Envyn levyä tuli kuunneltua ja paikoitellen parhutta se olikin. Tuosta viimeiseksi jääneestä levyraatobiisistäkin pidin myös.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Ihan kiva raati oli juu, mutta ens kerralla teemaa sitten?
Aivan, itse Kikkeli-Tommihan se sieltä Alxityn biisin taustalta tietysti löytyikin!
Hasitoin myös vähän tota Envyä, mikä on kyllä ton osaston tsekkailulistan kärjessä ny. Cursivea on jo pitänyt kauan kokeille enemmänkin, varsinkin ny tämän myötä.
I love you and dream about the Führer
Aivan, itse Kikkeli-Tommihan se sieltä Alxityn biisin taustalta tietysti löytyikin!
Nuo saman biisin kaksi kutosta lasketaan sitten vain yhtenä
Hah! arvostelin sitten Tongue Tiedin kaksi kertaa... Onneksi annoin samat pisteet molemmilla kerroilla. Muuten olisi tuntunut tosi tyhmältä .
Moukan tuuria... Kerro nyt vielä mikä tuo typewriter oli.
typewriter.mp3 kappale on...
Electroluxus bändin kappale, Pellava.
En tiedä kauheasti bändistä mutta se on suomalainen bändi jonka olen nähnyt livenä ja joka vakuutti tulloin laadullaan ja huumorillaan. Tästä voisi helposti tulla yksi suosikeista Suomalaisista bändeistä jos vaan löytyisi enemmän kappaleita tai jopa pitkäsoitto.
Biisi on mp3onen sivuilta:
http://ut3.org/?ut3-nauhoitukset/bands/electroluxus
Niiltä sivuilta kannattaa tsekkaa myös kappale Hapanimelä.
Aika jännää että tykkäsin SOAD:n piisistä. Eihän se tietysti Deerhoofia voinutkaan olla laulajakin huomioon ottaen, mutta puolustukseni (:grinni: ) voin sanoa, etten kiinnittänyt laulajaan mitään huomiota. Uudelleen kuunneltuna laulaja alkoikin pikkaisen ärsyttää, mutta pitää varmaan joka tapauksessa ottaa joskus tuo SOAD:n uusin kuunteluun.
ilmeisesti tuo miljoonasade hämäsi porukkaa kun luultiin suomalaiseksi... marraskuu oli kuitenkin oikeasti nimeltään marrakech ja esittäjänä japanilainen ghost, biisi löytyy bändin vuonna 1996 julkaisemalta klassikkoalbumilta "lama rabi rabi".
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Ilmeisesti aika monta vuotta siitä kun tuon levyn viimeksi kuullu...
Lift to Experience oli todellakin oma raatibändini. Teksasiin siis mentiin, ei britteihin. Tuo oli yhtyeen vuonna 2001 ilmestyneen Teksas maailmanlopun keskipisteenä -teemalevyn kolmas biisi. Taisi jäädä myös ainoaksi albumiksi.
Explosions In The Sky on ilmeisesti LTE:n kaveribändi, eli sala-avioliittoilua on tapahnut varmaan molempiin suuntiin. Molemmat taitavat olla Austinista (?).
Hienosti tuon biisin perusteella psykokarkki bongasi Smithsin ja Echo & The Bunnymenin. Ilmeisesti molempia Josh Pearson kuunteli nuoruudessaan.
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.