You are not logged in.
Mulla on ylimääränen leftin maila leposille.
edit: tosin se on tollanen super-rasittava karhun umpimaila. klops-klops, hidas ja painava. myös tollanen vanhempi ja yksinkertaisempi karhu löytyy..
en ole kolmekybänen emoboy
[quote:a8eae59de4="kraakku"]Jos lapa on miehen vasemmalla puolella, pelaa leftillä ja toisinpäin. Ihan vitun yksinkertaista. Tai voihan sen miettiä että kumpi käsi on ylempänä: jos vasen käsi niin pelaa rightiä jne.
Kai tähän joku muukin sääntö saadaan sekoittamaan leposin pää [/quote:a8eae59de4]Hei, mä oon pelannu lätkääkin, enkä silti muistanu tota!
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
[quote:e63aa5ef7b="kraakku"]Jos lapa on miehen vasemmalla puolella, pelaa leftillä ja toisinpäin. Ihan vitun yksinkertaista. Tai voihan sen miettiä että kumpi käsi on ylempänä: jos vasen käsi niin pelaa rightiä jne.
Kai tähän joku muukin sääntö saadaan sekoittamaan leposin pää [/quote:e63aa5ef7b]
Sen käden mukaan, joka on alempana? Ei tarvi mitään toisinpäinkikkailuja.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
[quote:64ed95df61="börjeslandet"]Mulla on ylimääränen leftin maila leposille.
edit: tosin se on tollanen super-rasittava karhun umpimaila. klops-klops, hidas ja painava. myös tollanen vanhempi ja yksinkertaisempi karhu löytyy..[/quote:64ed95df61]
Hyi vittu, en mä sellasella klopklopilla tahdo. Mut oon mieluusti maalissa, jos vaan kamat löytyy. Mut varmaan toi toinen Karhu vois olla kivempi maila. Ota kaikki mukaan. Lefti oon, ku lyön vasemmalla niin että pallo just ja just kohoo. Oon ihan vitun paska kentällä. Oon pakki tai veska.
Tavoitteena ajaa Purola puolapuihin jos kuljettelee katse pallossa.
Varikset komentavat
Jos ei kentällä osu niin suihkussa sit viimeistään
Varikset komentavat
No voihan sitä ny suatana kassari ilman sen kummempia värkkejäkin pelata, ei me niin proota olla. Antaa sille vaikka mailan kouraan ni yleensä on ihan hyvä tullu.
Älä päästä painiks sitä
Varikset komentavat
[quote:050c25cdae="ILR"]No voihan sitä ny suatana kassari ilman sen kummempia värkkejäkin pelata, ei me niin proota olla. Antaa sille vaikka mailan kouraan ni yleensä on ihan hyvä tullu.
Näihän se yleensä kaikissa työpaikkahöntsissä meneeki..[/quote:050c25cdae]
Näinhän se joo.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Tähtään päähän
Varikset komentavat
Tähtään silmään. Osun nänniin
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Tähtään päähän
Tähtään päähän - mailalla.
No voihan sitä ny suatana kassari ilman sen kummempia värkkejäkin pelata, ei me niin proota olla. Antaa sille vaikka mailan kouraan ni yleensä on ihan hyvä tullu.
Onks kassari veska?
Mulla on rillit enkä taho rikkoo niitä. Tosin sit saisin naisia. PULMA!
Mulla on rillit enkä taho rikkoo niitä. Tosin sit saisin naisia. PULMA!
Vieläkin se teinitytön solvaus pyörii mielessä.
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
[quote:bb45b68496="leposi"]Mulla on rillit enkä taho rikkoo niitä. Tosin sit saisin naisia. PULMA!
Vieläkin se teinitytön solvaus pyörii mielessä. [/quote:bb45b68496]
SE EI UNOHDU KOSKAAN
Kykyjenetsijä bongas tänään mun nopeat jalat sekä oivaltavat harhautukset ja tarjos sopimusta! Ois paikka avoinna vitosdivarijengin ykköskentässä. Ekat pelit olisivatkin sitten tänä lauantaina.
Taidanpa mennä!
Ja sitten toisenlainen juttu. Viime aikoina oon huomannu että mun laukaus on kadonnut aivan täysin. Siis mitä vittua
Oikeesti vaikee paikka kun mun tavaramerkkini eli nopea laukaus ei lähekkään yhtään mihinkään. Uuden lavan laitto pidensi kyl tota mailaa, joten huomenna sahaan pienen palasen pois ja ostan uudet gripit. Nykyisissä ei ole yhtään pitoa.
Varikset komentavat
Vittu halvemmaks ois tullu uus maila. Eka kaks lapaa ja nyt uudet gripit.
välineurheilulle
Varikset komentavat
Mut jos tosiaan meen tonne nii ostan kyl PUUHELMET
Varikset komentavat
21:05
Varikset komentavat
Mut jos tosiaan meen tonne nii ostan kyl PUUHELMET
[quote:4881b5fc17="kraakku"]21:05
[/quote:4881b5fc17]
Varikset komentavat
OSUIN SITÄPAITSI! tosin pippanaan
Varikset komentavat
orkl ku sais nyt selän kuntoon ettei menis pelkäks laahusteluks. Taitaa kyllä tatsikin olla aika hukassa ku kerran tai kaks käyny pelaamassa viimeisen puolentoista vuoden aikana.
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Pelasin viimeks 5 vuotta sitten mailan kanssa. Maalissa jotain 8 vuotta sitten.
Drafti foorumin kautta.
Älä päästä painiks sitä
Drafti foorumin kautta.
Ketkä on joukkueenjohtajat?
Siitä järjestetään oma drafti
Älä päästä painiks sitä
Mun puolesta voidaan vaikka ottaa varjomestarivoittajat
Älä päästä painiks sitä
Kisa on vielä kesken