You are not logged in.
onks noi public enemyt remasteroituja?
Ainakin It Takes A Nation of Millionsissa luki että olisi. Muissa ei ollut tietoa moisesta.
Tero saatana, s'olet gay!
[quote:4766444524="psykokarkki"]onks noi public enemyt remasteroituja?
Ainakin It Takes A Nation of Millionsissa luki että olisi. Muissa ei ollut tietoa moisesta.[/quote:4766444524]
ja just se mulla on jo remasteroituna. ei kai ne muut sit.
ei varmaan. luulis kyl ku se kolmas on olevinaan SUURIN KLASSIKKO vaik oikeesti toka on parsa.
Jenkkipaketti tuli eilen. Gybee, Blame Gamee, Minutemen-vinyyliä ja paljon kaikenlaisia aiemmin loppuunmyytyjä juiduja. Ninetyninen bäkkistäkin vihdoin taas kunnolla hyllyssä, eli jos The Process puuttuu, niin äkkiä tilaamaan. Tuli cd:tä ja vinyyliä!
Ootko ikinä enää Turkuun tulossa? Songs about Fucking kovettaisi tuohon hintaan.
Ootko ikinä enää Turkuun tulossa? Songs about Fucking kovettaisi tuohon hintaan.
Joo, tossa parin viikon päästä Bläk Audion kanssa oon Klubilla soittamassa. Oisko ens viikon torstai vissiin.
[quote:8a9a0bb406="lejoncio"]Ootko ikinä enää Turkuun tulossa? Songs about Fucking kovettaisi tuohon hintaan.
Joo, tossa parin viikon päästä Bläk Audion kanssa oon Klubilla soittamassa. Oisko ens viikon torstai vissiin.[/quote:8a9a0bb406]
25.10. näköjään. Olen tuolloin pohjois-suomen vierailulla. Koitetaanpa saada kuriiria.
Tuplanikkelin vinyyli kiinnostais. Harmi ettei oo vinyylisoitinta.
Samaa. Harmi, ettei ole rahaa.
(Mut ostan sitku on rahaa, jos muistan, ja jos sitä on vielä...)
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
mulla on "se", ostinko peräti if societyltä, näin taisi käydä
mulla on "se", ostinko peräti if societyltä, näin taisi käydä
Anna "se" mulle.
en taida kuitenkaan
Mites se alekori, oliko Newcastlea vai mitä?
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Melkein 150 levyn paketti lähdössä Ruottista tänne tänään, eli on alkuviikosta handussa. Spämmin levylistaa mahd. pian. Mukana mm. Dirtyn 4 vinyylin boksia kohtuuhinnalla!!! Sekä tiätty kaikenlaista muuta hittishittiiiiiiii!
Noni, nyt on lisäykset ATK-tietokannassa. Mm. uus Go! Team vinyylillä, Morston Tuuren uus platta, klassikkovinyylejä, SY:n Dirtystä vinyyliboksia kohtuuhintaan, muita halpiksia ja silleen. Ykkösviestissä täysi lista. Ei maksa paljoa.
Mm. uus Go! Team vinyylillä
et sais sitä sinkkua missä on SY-coveri?
tekis mieli toi radiopuhelimet plays ktmk dvd hankkia samalla ku ktmk-kokiskin, mut enpä kuule tiijä onko nyt varaa ku ei sais tuhlata. jos pistät jemmaan niin ostan ensi kuussa
Tuplanikkelin vinyyli kiinnostais. Harmi ettei oo vinyylisoitinta.
Hetkinen... Tuplanikkel = Nickelback?
Onkos toi Pink Moon mustalla vai pinkkillä levyllä?
Älä niin ne oli siel ku siel oli.
Onkos toi Pink Moon mustalla vai pinkkillä levyllä?
Taitaab olla ihan mustalla vinyylillä.
Voin kyl tsekata huomenna, mutta kannessa ei tainnut olla mitään merkintöjä aiheesta.
Eikö mun levyjä näy vieläkään
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
[quote:b181db13fb="hrmunoita"]Eikö mun levyjä näy vieläkään
Ei näy. Viimeisinkään päivitys ameriikan päästä ei vielä sisältänyt niitä [/quote:b181db13fb]
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Näky
bzort glorf bööth
[quote:4b77339f43="kikikaikai"]Onkos toi Pink Moon mustalla vai pinkkillä levyllä?
Voin kyl tsekata huomenna, mutta kannessa ei tainnut olla mitään merkintöjä aiheesta.[/quote:4b77339f43]
Kuinkas pelas?
Älä niin ne oli siel ku siel oli.
Kuinka usein tuo käy täällä (Turus!)?
Mä voin tuua juttuja Turkuun viikon päästä jos on tarvetta. Tulen 2.11. Les Yber Soundeilee...
[quote:b8249ac031="forssto"][quote:b8249ac031="kikikaikai"]Onkos toi Pink Moon mustalla vai pinkkillä levyllä?
Voin kyl tsekata huomenna, mutta kannessa ei tainnut olla mitään merkintöjä aiheesta.[/quote:b8249ac031]
Kuinkas pelas?[/quote:b8249ac031]
Pelas mustalla. Saan kyl pinkilläkin jos on tarvis, mutta se maksaa enempi.
Silloin-tällöin. En ole nyt ihan hetkeen tietääkseni tulossa, mutta toi Lepso näköjään on ja tyttis tulee kans ensi viikonloppuna, eli on noita punk-posti -mahiksia kyllä ihan taajaan. Pistä vaan spämmien tilausta.