You are not logged in.
ajattelin että voisi olla tämmöinen yleisotsikko yleisiin levyraato-juttuihin, jossa voitaisiin esim. sopia tulevan raadin teemasta ynnä muuta. itse asiassa tuollainen "kun linjattomuus oli linja" -tyylinen rajaus sopii ihan hyvin, mutta jos tehdään oikeasti joku teema niin pitää sopia asiasta hyvissä ajoin, että kaikki varmasti tietävät. täällä on ehdoteltu mm. eri vuosikymmeniä, mikä on ihan hyvä, voisi myös harkita kotimaisia biisejä tai jostain tietystä maasta olevia juttuja, tms. eli jos teemaa ensi viikolle halutaan niin nyt olis aika ehdottaa jotain ja keskustella asiasta.
lisäksi ehdotan että 12 voisi olla maksimiosallistujamäärä ja maksimipituus biiseille 8 minuuttia, ja suositus että mielellään alle 5.
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
joo, 12 - 15, eisevväliä. no mitäs ehdotetaan seuraavan raadin teemaksi?
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
joo, 12 - 15, eisevväliä. no mitäs ehdotetaan seuraavan raadin teemaksi?
Pollia voisi kokeilla asian ratkaisemiseksi. Itse olen avoin melkein mille teemalle vain, iskelmä tai 60-luku nyt ovat jääneet päähän pyörimään.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
no mitäs ehdotetaan seuraavan raadin teemaksi?
Paskojen levyjen hyvät lopetuskappaleet? 7/4 -tahtilaji? Suomeksi laulettu? Kesto alle 2 min? Biisin nimessä yli 5 sanaa?
Älä päästä painiks sitä
Voisi muuten jo tässä vaiheessa sopia esim niin, että jos tuo EI TEEMAA -vaihtoehto saa paljon kannatusta, niin sitten mennään sillä. Mutta otetaan joku teema kuitenkin jos teemaehdotukset saavat selkeästi enemmän kannatusta kuin tuo vaihtoehto yksinään.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
"psychocandy"} Kesto alle 2 min? [/quote wrote:toi ois oikeesti aika kova.
I love you and dream about the Führer
mun seuraava piisi ois just yli 8 minuuttia. alle 9 toki
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Kotimaisuus-teema olis mielestäni hyvä idea.
This must be what jail / I will scratch
ja samalla suhteellinen käsite
kotikaupungin musiikkia? ite oon toteuttanut tätä kyllä jo kahdesti...
eri
tällä hetkellä johtaa kotimainen 60-luvun hoppi.
60 Penni?
Teemaehdotuksiani:
1."maailman paras biisi" (, jota kaikki eivät ole kuulleet)
2. vuosikymmen teema
3. ei-teemaa
4. ana_theemaa
Edit: Tuo alle kahden minuutin biisikin olisi hyvä vaihtoehto. Melkeen kannatan sitä. Eipä kuluisi ainakaan hirmuisesti aikaa tuohon raatiin.
'...They Don't Sleep Anymore on the Beach..."
Noista vaihtoehdoista valitsisin kakkosen. Ykköselle (ja neloselle)
Jossain vaiheessa voisi lisäillä vaihtoehtoja, mutta katsotaan tämä viikko loppuun näillä. Ainakin jatsi ja hevi kiinnostaisivat.
kuka päättää mikä valitaan jos ei asia helposti muuten ratkea, huomenna olis kiva tietää.
Joulu voisi olla teemana joskus joulukuussa.
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
Joulu voisi olla teemana joskus joulukuussa.
sopii mulle.
eiq pääsiäinen jouluna ja joulu vasta pääsiäisenä...
mulla olis mielessä 2 hyvää ehdokasta seuraavaan raatiin mut ne on yli 2 min, toinen olis kotimainen ja toinen ulkomainen.
niin että mikäs on ensi viikon teema?
seuraavalla viikolla en ehdi osallistua kun oon alkuviikon lomalla.
eiq pääsiäinen jouluna ja joulu vasta pääsiäisenä...
pääsiäisaiheisia biisejä ei ehkä niin paljoa ole mut voishan sitä yrittää, ja kukin sais tietty tulkita tehtävänantoa omalla tavallaan. ehdotan joululauluraatia pidettäväksi juhannuksena, kesällä joululaulut toimii parhaiten.
Ehdotan ettei pidetä juhannuksena levyraatia ollenkaan vaan keskitytään voskaamiseen.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
VOIS PITÄÄ TOSIAAN HEVIAIHEISEN RAADIN...MUT SILLON SAIS OLLA VAAN KYMMENEN PIISIÄ KUN HYVÄ HEVI ON KUITENKIN HIDASTA JA PITKÄÄ
JOO HEVIRAATI! INHOAN HEVIÄ MUTTA KYLLÄ MULLE SOPII; JOKU PITUUSRAJA VAAN, EI OIKEESTI JAXA KOVIN PITKIÄ. MUUTEN, EIKÖS MATSLOCK-TUKIPÄIVÄÄ PITÄNY VIETTÄÄ VASTA 3.12.?
aihe kyllä sopii mulle erittäin hyvin. yritetään tosiaan pysyä biisien pituuksissa edes jossain kuuden minuutin sisällä, muuten tulee aika tappava raati.
JOO NO MULLA OIS YSIMINUUTTINE....
KAI SITÄ KAPSILOKKIA VOI HARJOTELLA NYTTEN, TESTAILEE SAMALLA FOORUMISTIEN REAKTIOITA KUN TUOLLA YHESSÄ TOPIKISSA ILMOITTAUTUI NOITA LOKKI-INHOAJIA...
[quote:57bb2e638b="babriga"]
KAI SITÄ KAPSILOKKIA VOI HARJOTELLA NYTTEN, TESTAILEE SAMALLA FOORUMISTIEN REAKTIOITA KUN TUOLLA YHESSÄ TOPIKISSA ILMOITTAUTUI NOITA LOKKI-INHOAJIA...[/quote:57bb2e638b]
Minun reaktioni on erektio.
eiq oliskohan kuitenkaan noin...
Mutta heviraati kuulostaa hyvältä!
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki