You are not logged in.
Tykkään ihan hitosti
Huonossa valossa tein psykedeelisen Vaselines-tribuuttikuvan; eiks mulla oo siistein levysoitinasetelma ikinä mitäh!
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Hyvää on, joskaan ei ehkä ihan parasta kaikilta osin.
kyllä tää on parasta ihan kaikilta osin
you are only a boy -spåm
[quote:123042dca1="psykokarkki"]you are only a boy -spåm
Ehkä mä sitten oon. Emmä tiedä, hyviä biisejä, mutta aika harvoin sitä kokoelmaa tulee loppujen lopuksi kuunneltua.[/quote:123042dca1]
Leposilla nämä
All the stuff and more on uudelleenjulkaistulla kuvavinyylillä joka tossa pyärii ja The way of the vaselines löytyy koneelta. Nerokkainta pooppia ikinä, + + =
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Jätin vaseliinini himaan levyhyllyn päälle
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
[quote:729063a816="lintumies"][quote:729063a816="psykokarkki"]you are only a boy -spåm
Ehkä mä sitten oon. Emmä tiedä, hyviä biisejä, mutta aika harvoin sitä kokoelmaa tulee loppujen lopuksi kuunneltua.[/quote:729063a816]
Leposilla nämä [/quote:729063a816]
SMAA
All the stuff and more on uudelleenjulkaistulla kuvavinyylillä joka tossa pyärii ja The way of the vaselines löytyy koneelta. Nerokkainta pooppia ikinä, + + =
Cars Can Be Blue on nerokkainta poppia ikinä
Cars Can Be Blue on nerokkainta poppia ikinä
ei niillä oo tollasta piisiä
kaikille hassuttelijoille tiedoksi, että pyllyhommissa huono.
huono mut silti et pysty olla ilman
[quote:01c5a1ff45="hrmunoita"]Jätin vaseliinini himaan levyhyllyn päälle
mullon aina purkki vaseliinia mukana. en pysty olee ilman.
kaikille hassuttelijoille tiedoksi, että pyllyhommissa huono.[/quote:01c5a1ff45]
Mä pystyn aika hyvin, mut nyt ottaa vähe vaikeasti. Yleensä käytän jotain fiksumpia voiteita, mut tällä hetkellä ei ole muutakaan (Liukasteet/Voiteet -topikissa nämä?). Lähinnä flunssan tullen joutuu turvautumaan "siihen."
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
[quote:d9fe7a08f1="leposi"]Cars Can Be Blue on nerokkainta poppia ikinä
ei niillä oo tollasta piisiä [/quote:d9fe7a08f1]
Eiku ne on maailman ihanin bändi
Tuohan on ihan vittu hirveää
Varikset komentavat
Tuohan on ihan vittu hirveää
Et vaan tykkää niistä, koska ne laulaa pippelistä ja pillusta
[quote:54b8d51255="forssto"][quote:54b8d51255="leposi"]Eiku ne on maailman ihanin bändi
[/quote:54b8d51255]
Vittu miten tyhmän näköistä sakkia. [/quote:54b8d51255]
tyypilliset rotsi-tuparit-kuvaketjussa tämä?
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
No sekin on totta, mutta tuo on jo niin tusinapoppista että HYI HYI HYI
Varikset komentavat
No sekin on totta, mutta tuo on jo niin tusinapoppista että HYI HYI HYI
Kaukana siitä
en oo kuullu ku niitä nirvanan versioita näitten biiseistä, on pitäny jo pitkään korjata asia
[quote:7f08b900cc="lintumies"]Hyvää on, joskaan ei ehkä ihan parasta kaikilta osin.
Aika tavalla sama. Ei tätä oikein tahdo jaksaa varsinkaan koko levyllistä kerralla.[/quote:7f08b900cc]
Nynnypoppia, jota nynnypopparit ei osaa.
Ei mutta joo, onhan ne parhaat biisit ihan parhautta. Ja harvalta bändiltä toisaalta jaksaa kuunnella koko tuotannon kerralla.
Mitenkäs Eugenius uppoaa "jengiin"? Itselleni Oomalama-levy oli aikanaan pettymys, tosin en ole kuunnellut aikoihin (taisin hankkia "sen" ennen kuin olin Vaselinesia kuullutkaan).
ehkei tää ookaan niin nynnyä
eugenius oli suuri pettymys mulle, pari ekaa levyä on, mut ei oikein toiminu, ikävä kyllä.
ehkei tää ookaan niin nynnyä
Joo, en mä näe Vaselinesin kuuluvat juuri millään tavoin nynnypoppijatkumoon. Yhteneväisyyksiä toki löytyy, mutta Vasut on jotenkin ronskimpia silti.
Tero saatana, s'olet gay!
Ja harvalta bändiltä toisaalta jaksaa kuunnella koko tuotannon kerralla.
anal cunttia ei lasketa.
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto