You are not logged in.
[quote:6c04cdcc83="leposi"]Hehe, ollaan Jaanan kanssa soittelemassa levyjä Dynamossa ens torstaina!!! Siellä on kans jotain livee. John McGregor ja RAKASTAMANI Markus Nordenstreng
VOEEEEEEEE
Tulkaa moikkaa![/quote:6c04cdcc83]
TUUUN!!
Eiku Nordenstrengiä siis vaan tiätty tuun kattoon
Eiku tulkaa Jaanan kaa Stigiä kattoon
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
Edellisellä sivulla olleesta listasta unohtui vielä siis leposi ja Solar Jazz -hulinat. Tää olis ainakin mielenkiintoinen, en oo Jimiä enkä Motoria nähny hetkeen:
Pe 5.10.2007
Solar Jazz 2007: Jimi Tenor, Dalindeo, Black Motor K-18. Hinta: 13/10 . (klo 22.30 alkaen), Klubi
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
[quote:c35a972a0e="risto_m"]Edellisellä sivulla olleesta listasta unohtui vielä siis leposi ja Solar Jazz -hulinat. Tää olis ainakin mielenkiintoinen, en oo Jimiä enkä Motoria nähny hetkeen:
Pe 5.10.2007
Solar Jazz 2007: Jimi Tenor, Dalindeo, Black Motor K-18. Hinta: 13/10 . (klo 22.30 alkaen), Klubi[/quote:c35a972a0e]
Pallomekkohulinaa! eiq. Toi perjantai vois kyllä kiinnostaa. Pitää vielä miettiä, että onko oikeesti varaa jäädä sinne ja sitten että onko varaa maksaa 13 euroa keikasta?! Matkoihin kun nyt ei mee käytännössä yhtään rahaa.
[quote:75dcd1b8e1="leposi"][quote:75dcd1b8e1="risto_m"]Edellisellä sivulla olleesta listasta unohtui vielä siis leposi ja Solar Jazz -hulinat. Tää olis ainakin mielenkiintoinen, en oo Jimiä enkä Motoria nähny hetkeen:
Pe 5.10.2007
Solar Jazz 2007: Jimi Tenor, Dalindeo, Black Motor K-18. Hinta: 13/10 . (klo 22.30 alkaen), Klubi[/quote:75dcd1b8e1]
Pallomekkohulinaa! eiq. Toi perjantai vois kyllä kiinnostaa. Pitää vielä miettiä, että onko oikeesti varaa jäädä sinne ja sitten että onko varaa maksaa 13 euroa keikasta?! Matkoihin kun nyt ei mee käytännössä yhtään rahaa.[/quote:75dcd1b8e1]
Joo, harkintaan menee, mut siis se ois vaan kympin!
[quote:75dcd1b8e1]Liput:
Tiketti, Levykauppa Äx, 8-Raita, Ella & Louis.
Alennetut hinnat opiskelijoille! Lipunmyyntipisteistä opiskelijakorttia vastaan.[/quote:75dcd1b8e1]
[quote:64ee37e205="leposi"]Hehe, ollaan Jaanan kanssa soittelemassa levyjä Dynamossa ens torstaina!!! Siellä on kans jotain livee. John McGregor ja RAKASTAMANI Markus Nordenstreng
VOEEEEEEEE
Tulkaa moikkaa![/quote:64ee37e205]
Me alotetaan vasta sit ku bändit on soitellu keikkansa...
Meiksi kai pyöräyttää parit levyt perjantaina dynkkysessä, mutta sinne ei ihan joka jamppa pääsekään
Muuten voisin kyl olla tuolla Jimi Tenorissa. Mutta vähän tuntuis puntissa siltä että vois olla keikaton viikkon tämä näin.
I love you and dream about the Führer
Oonko ainoo turkulainen foorumisti, joka ei toisinaan soittele levyjä Dynamossa?
Oonko ainoo turkulainen foorumisti, joka ei toisinaan soittele levyjä Dynamossa?
Et kai sentään. Onhan noita muitankin.
[quote:75d00453f1="risto_m"]Oonko ainoo turkulainen foorumisti, joka ei toisinaan soittele levyjä Dynamossa?
Et kai sentään. Onhan noita muitankin.[/quote:75d00453f1]
nikit tiskiin
puhelimet 11.10 ja sahara hotnights 13.10. molempiin
Viimeisimpänä halutaan kieltää eräs viime vuosien lupaavimmista uusista finanssialan innovaatioista, nimittäin pikavipit.
[quote:c8cf9712cd="risto_m"]Edellisellä sivulla olleesta listasta unohtui vielä siis leposi ja Solar Jazz -hulinat. Tää olis ainakin mielenkiintoinen, en oo Jimiä enkä Motoria nähny hetkeen:
Pe 5.10.2007
Solar Jazz 2007: Jimi Tenor, Dalindeo, Black Motor K-18. Hinta: 13/10 . (klo 22.30 alkaen), Klubi[/quote:c8cf9712cd]
Taijanpa sittenkin olla tuolla kanssa.
[quote:b05adb8e09="psykokarkki"]
BLANKKET (CAN)
-Steve Kado (tuttu mm. yhtyeistä Hidden Cameras ja Barcelona Pavilion)
luvassa on hysteerinen ja nerokas spektaakkeli, jossa Kado tulkitsee
mm. Bruce Springsteenin biisejä tolkuttoman hauskoina ja
intensiivisinä versioina!
http://www.myspace.com/theblankket
[/quote:b05adb8e09]
Tän otin tuolta HKI-keikkaspämmistä, koska siis nyt tajusin mikä ihmeen juttu se oli mitä eksyin todistamaan viimeyönä Dynamossa. Tää oli aika häröä shittiä
Ensin koko show tuntui menevän ihan munille kun dynamossa oli enemmän ihmisiä kuin koskaan, eikä siinä alakerran tanssilattialla kohkannutta pipopäätä nähneet kuin pari ekan rivin pönöttäjää, mutta tosiaan, kun itse selvisi lähempään kontaktiin niin johan maistui siinä hyvissä nousuissa
[quote:edaa5505fd="forssto"]Keskiviikkona Klubilla MAMBO NORDICO 2007:
21 Laurila
22 IWATSW
23Tero-Petri
24 Viola[/quote:edaa5505fd]
Paitsi, että Viola jää ihmisiltä väliin kun lähtevät kaikki sankoin joukoin kuuntelemaan Dynamon yläkertaan erästä dj:tä...
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
Paitsi, että Viola jää ihmisiltä väliin kun lähtevät kaikki sankoin joukoin kuuntelemaan Dynamon yläkertaan erästä dj:tä...
Mä vähän luulen, että sä et noista Klubin keskiviikko-illan kolmesta maksaneesta saa sankkaa joukkoa vaikka mitä tekisit...
Tero saatana, s'olet gay!
Oho... Riemu-kiertue flashback!
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Mä en usko että kukaan orkesteristamme protestoi...
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
"Mä vähän luulen, että sä et noista Klubin keskiviikko-illan kolmesta maksaneesta saa sankkaa joukkoa vaikka mitä tekisit..."
Mä oon ihan varma et tonne tulee ainakin kymmenen ihmistä. Onks pokerisetti jo pakattu by the way?
[quote:83f5561a51="Ylitarkastaja Tolonen"]Oho... Riemu-kiertue flashback!
*värinää*[/quote:83f5561a51]
Ei turkulaiset ole muutenkaan kovinkaan aktiivista keikkakansaa, mutta Klubille ei vaan yksinkertaisesti jaksa lähteä... Liian kaukana, ja minusta paikka on vaan jotenkin ankea.
(Tosin, emmä jaksanut Päiväkotiinkaan ikinä lähteä, enkä muutenkaan pidä keikoista, joten... )
Mä oon ihan varma et tonne tulee ainakin kymmenen ihmistä. Onks pokerisetti jo pakattu by the way?
Jäbä on ihan KREISI!!! No, onhan Last.fm:säkin jo melkein 10 ilmoittanut tulevansa...
Pokrusetti lähtee todellakin mukaan! Sun massit on mun boy-ooooooo!!!!
[quote:f21d0ebdfd="ex-kolja"]Klubille... Liian kaukana
Ei kai tosta enää keskustammaksi pääse [/quote:f21d0ebdfd]
No, kaikki ei asu keskustassa, ja pääseehän.
[quote:1f4f7ee386="forssto"][quote:1f4f7ee386="ex-kolja"]Klubille... Liian kaukana
Ei kai tosta enää keskustammaksi pääse [/quote:1f4f7ee386]
No, kaikki ei asu keskustassa, ja pääseehän.[/quote:1f4f7ee386]
Sama.
komppaan. molemmat klubit on sijainniltaan ihan mahottomia. näin kalliosta katseltuna. en tuu.
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
[quote:63370ad4bc="forssto"][quote:63370ad4bc="ex-kolja"]Klubille... Liian kaukana
Ei kai tosta enää keskustammaksi pääse [/quote:63370ad4bc]
No, kaikki ei asu keskustassa, ja pääseehän.[/quote:63370ad4bc]
Öh, onhan tosta kaksi korttelia matkaa torille, eli ihan huitsin nevadassahan tuo.
[quote:10a14d9c70="ex-kolja"][quote:10a14d9c70="forssto"][quote:10a14d9c70="ex-kolja"]Klubille... Liian kaukana
Ei kai tosta enää keskustammaksi pääse [/quote:10a14d9c70]
No, kaikki ei asu keskustassa, ja pääseehän.[/quote:10a14d9c70]
Öh, onhan tosta kaksi korttelia matkaa torille, eli ihan huitsin nevadassahan tuo.[/quote:10a14d9c70]
Niin, mutta esim. Yo-kylästä kävelee puolisen tuntia...
[quote:08313c62fd="ex-kolja"][quote:08313c62fd="forssto"][quote:08313c62fd="ex-kolja"]Klubille... Liian kaukana
Ei kai tosta enää keskustammaksi pääse [/quote:08313c62fd]
No, kaikki ei asu keskustassa, ja pääseehän.[/quote:08313c62fd]
Öh, onhan tosta kaksi korttelia matkaa torille, eli ihan huitsin nevadassahan tuo.[/quote:08313c62fd]
eikä rullaportaista oo tietoakaan? itsekkö sinne pitäis kävellä?
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto