You are not logged in.
RIMAKAUHUA JA RAKKAUTTA kaudet 2-(monta niitä nyt onkaan).
erehdyin katsomaan ekan ja nyt täytyy nähdä loputkin.
jollain on?
joku lainaa?
samaan syssyyn vois jäljittää Sopranos 2-6.
sama tarina.
anyone?
150kg penkki, my ass. Aletaanko väittelemään?
Helmettiä pöytään, tuli vaan mieleen kun just näin nää tänään töissä tolla Salossa.
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
[quote:5668a8ec95="Tero Skeleton"]RIMAKAUHUA JA RAKKAUTTA kaudet 2-(monta niitä nyt onkaan).
jollain on?
joku lainaa?
sama tarina.
anyone?[/quote:5668a8ec95]
Mulla on 1-4, ei vitosta, joka oli vika. Forsstolla on kaikki?
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Mulla on 1-4, ei vitosta, joka oli vika. Forsstolla on kaikki?
mikset olle mulle aiemmin tätä ilmoittanut?!!!
"hiljaa pyörii salaattilinko"
bitch ain't even COLD in that poncho
[quote:392aa44e0b="noiseidea"]Mulla on 1-4, ei vitosta, joka oli vika. Forsstolla on kaikki?
mikset olle mulle aiemmin tätä ilmoittanut?!!![/quote:392aa44e0b]
En mä tiedä. Ehkä kun oot katsonut The Wireä niin hitaasti, että jos lainaan R&R:n niin voin testamentata sen suoraan mun lastenlapsille?
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Ei oikein korkealla tuo mittenin the wireystaso
[quote:df8377ed62="Tero Skeleton"]RIMAKAUHUA JA RAKKAUTTA kaudet 2-(monta niitä nyt onkaan).
jollain on?
joku lainaa?
sama tarina.
anyone?[/quote:df8377ed62]
Multa löytyy noi Rimikset. Koska haet?
Tero saatana, s'olet gay!
[quote:7ef9b14c25="forssto"][quote:7ef9b14c25="Tero Skeleton"]RIMAKAUHUA JA RAKKAUTTA kaudet 2-(monta niitä nyt onkaan).
jollain on?
joku lainaa?
sama tarina.
anyone?[/quote:7ef9b14c25]
Multa löytyy noi Rimikset. Koska haet?[/quote:7ef9b14c25]
mää soitan sulle täs joku pv. et lainaa muille vielä.
[quote:59f822c702="Tero Skeleton"]mää soitan sulle täs joku pv. et lainaa muille vielä.
Ootan pannu kuumana.[/quote:59f822c702]
that's my boy.
Ehkä kun oot katsonut The Wireä niin hitaasti, että jos lainaan R&R:n niin voin testamentata sen suoraan mun lastenlapsille?
ou fak. oon tosiaan nähnyt vasta 2 jaksoo ja maistuu ihan yskänlääkkeelle. ehkei vaan mun juttu joten palautan sulle vaikka huomenna kun pääset saikulta et saat muille lainaan....
"hiljaa pyörii salaattilinko"
bitch ain't even COLD in that poncho
-Three for the Road (1987)
-Lost Angels (1989)
Löytyykö PALina? Noi ku joskus viä näkis...
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Ottiks kukaan nahalle sitä maanantaina tullutta DDR/puolalaista avaruusleffaa? Vaikutti meinaan saatanan hyvältä, mutta hyppäsin kesken sukkulaan ja pois.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
Ottiks kukaan nahalle sitä maanantaina tullutta DDR/puolalaista avaruusleffaa? Vaikutti meinaan saatanan hyvältä, mutta hyppäsin kesken sukkulaan ja pois.
Otin, mutta ei varmaan paljoa sua auta... Yle Teemaltahan tulee nyt maanantaisin sarjana noita neuvostopropaganda-scifi-leffoja.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
[quote:2b5d3e2e54="Jean-Babtiste"]Ottiks kukaan nahalle sitä maanantaina tullutta DDR/puolalaista avaruusleffaa? Vaikutti meinaan saatanan hyvältä, mutta hyppäsin kesken sukkulaan ja pois.
Otin, mutta ei varmaan paljoa sua auta... Yle Teemaltahan tulee nyt maanantaisin sarjana noita neuvostopropaganda-scifi-leffoja.[/quote:2b5d3e2e54]
tais mennä digiboxi täällä ostoon...
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
[quote:3b3abbbcb7="Alxity"][quote:3b3abbbcb7="Jean-Babtiste"]Ottiks kukaan nahalle sitä maanantaina tullutta DDR/puolalaista avaruusleffaa? Vaikutti meinaan saatanan hyvältä, mutta hyppäsin kesken sukkulaan ja pois.
Otin, mutta ei varmaan paljoa sua auta... Yle Teemaltahan tulee nyt maanantaisin sarjana noita neuvostopropaganda-scifi-leffoja.[/quote:3b3abbbcb7]
tais mennä digiboxi täällä ostoon... [/quote:3b3abbbcb7]
Viime keväänä tuli vastaavia DDR-neuvosto-länkkäreitä.
Viime keväänä tuli vastaavia DDR-neuvosto-länkkäreitä.
Ei hemmetti! Olisinpa omistanut rikipoksin jo silloin,
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
[quote:4d60c23388="Jean-Babtiste"]Ottiks kukaan nahalle sitä maanantaina tullutta DDR/puolalaista avaruusleffaa? Vaikutti meinaan saatanan hyvältä, mutta hyppäsin kesken sukkulaan ja pois.
Otin, mutta ei varmaan paljoa sua auta... Yle Teemaltahan tulee nyt maanantaisin sarjana noita neuvostopropaganda-scifi-leffoja.[/quote:4d60c23388]Pystyx polttaa dvd:n/:lle?
[quote:d0f0e046e2="silvawhale"][quote:d0f0e046e2="Alxity"][quote:d0f0e046e2="Jean-Babtiste"]Ottiks kukaan nahalle sitä maanantaina tullutta DDR/puolalaista avaruusleffaa? Vaikutti meinaan saatanan hyvältä, mutta hyppäsin kesken sukkulaan ja pois.
Otin, mutta ei varmaan paljoa sua auta... Yle Teemaltahan tulee nyt maanantaisin sarjana noita neuvostopropaganda-scifi-leffoja.[/quote:d0f0e046e2]
tais mennä digiboxi täällä ostoon... [/quote:d0f0e046e2]
Viime keväänä tuli vastaavia DDR-neuvosto-länkkäreitä.[/quote:d0f0e046e2]Ääh, mix menee OZin kansa päälekäi, en oo nähny OZii ennen
Ääh, mix menee OZin kansa päälekäi, en oo nähny OZii ennen
Siis mullahan on noi Ozit melkein kaikki VHS:llä. Lopusta puuttuu, kun se meni niin pyllylleen.
MUTTA. Onko kenelläkään Helsingissä Twin Peaksia koko settiä dvd:llä? Tarve ei ole akuutti, mutta kyllä se jossain vaiheessa eteen tulee.
Saariston lapset! Onko niistä edes dvd:tä ja voisko joku lainata jos omistaa?
Todd Solondzin Happiness pitäisi saada lainaan, mitten hukannut omansa.
Löytyiskö Helsinki-rotseilta?
[quote:d507e7adbc="noiseidea"]Todd Solondzin Happiness pitäisi saada lainaan, mitten hukannut omansa.
Löytyiskö Helsinki-rotseilta?[/quote:d507e7adbc]Kysyn. TP boxi kuulemma myös harkinnassa.
[quote:ebe3f7db1d="Jean-Babtiste"]Ääh, mix menee OZin kansa päälekäi, en oo nähny OZii ennen
Siis mullahan on noi Ozit melkein kaikki VHS:llä. Lopusta puuttuu, kun se meni niin pyllylleen.
MUTTA. Onko kenelläkään Helsingissä Twin Peaksia koko settiä dvd:llä? Tarve ei ole akuutti, mutta kyllä se jossain vaiheessa eteen tulee.[/quote:ebe3f7db1d]
Mulla pilotti ja eka kausi vain...
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
[quote:dc5ab2d80d="noiseidea"][quote:dc5ab2d80d="Jean-Babtiste"]Ääh, mix menee OZin kansa päälekäi, en oo nähny OZii ennen
MUTTA. Onko kenelläkään Helsingissä Twin Peaksia koko settiä dvd:llä? Tarve ei ole akuutti, mutta kyllä se jossain vaiheessa eteen tulee.[/quote:dc5ab2d80d]
Mulla pilotti ja eka kausi vain...[/quote:dc5ab2d80d]
leposilla on kuulemma koko setti.
[quote:5d000ac0ea="noiseidea"]Todd Solondzin Happiness pitäisi saada lainaan, mitten hukannut omansa.
Löytyiskö Helsinki-rotseilta?[/quote:5d000ac0ea]
VHS:nä löytyy. Saat sen omaksi, jos tuut hakee.
[quote:87fd766cb3="Ylitarkastaja Tolonen"][quote:87fd766cb3="noiseidea"][quote:87fd766cb3="Jean-Babtiste"]Ääh, mix menee OZin kansa päälekäi, en oo nähny OZii ennen
MUTTA. Onko kenelläkään Helsingissä Twin Peaksia koko settiä dvd:llä? Tarve ei ole akuutti, mutta kyllä se jossain vaiheessa eteen tulee.[/quote:87fd766cb3]
Mulla pilotti ja eka kausi vain...[/quote:87fd766cb3]
leposilla on kuulemma koko setti.[/quote:87fd766cb3]
Jpp.
Kaikki kolme Indiana Jonesia. Hirvee himo tuli, kun sidewalker laitto stillikuvia uudesta
Eihän kellään ole mistään syystä hallussaan Oliver Stonen Nixonia?