You are not logged in.
Josko posti tois nää miulle?
FOG: s/t CD (ninja tunen muovitaskupromo, kansilehti mukana, vähän jälkiä levyssä) 1,5 e
BEARSUIT: Cat Spectacular! CD 6 e
"Internet perustuu Jumalan luomiin raaka-aineisiin, ihmisille annettuun luovaan älyyn ja radioaaltoihin." - Jouko Piho
[quote:2562dd20e6="paise"]Josko posti tois nää miulle?
FOG: s/t CD (ninja tunen muovitaskupromo, kansilehti mukana, vähän jälkiä levyssä) 1,5 e
BEARSUIT: Cat Spectacular! CD 6 e[/quote:2562dd20e6]
No tokkiinsa. Paa privaa tai sähköpostia, niin hoidetaan asia. Kiitos!
Aika hyvin lintumiehen levyt liikkuvat... pitäisikö sitä kuitenkin koittaa noita omiakin "hylkiöitä" sitten kaupitella.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Joo, oishan nuo Guitarroristsit ja Idahot sun muut kelvanneet, mutta sen siitä saa kun ei enää jaksa lukea foorumia päivittäin ja asuu huikeiden postikulujen päässä
This must be what jail / I will scratch
SPANDAU BALLET: Parade LP (vg+/vg+, gatefold) 1,5 e
Tuolla hinnalla kiva ostaa:-)
THE WALKABOUTS: Trail of Stars CD (promo, tekstikannet) 2 e
Täytyy kaverien bändi "sponssata"...
Pirisen Villelle voi toimittaa. Tulossa jo tällä viikolla Stadiin...
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
[quote:1d025575ac="shanks"]Sen verran halvat hinnat, että otetaan vielä nää siihen samaan kasaan:
SPECTRUM: Soul Kiss (Glide Divine) CD (sonic boom! naarmuinen, toimii) 5 e
SOUTH: From Here On In CD (tuplapahvikotelo) 3 e
SOUL COUGHING: El Oso CD 1 e
THE RAVE-UPS: Chance LP (cutout) 1 e[/quote:1d025575ac]
, tänks shänks! Taitaa sitten jäädä postittamatta kuitenkin?
[quote:860db6f332="arttu"]SPANDAU BALLET: Parade LP (vg+/vg+, gatefold) 1,5 e
Tuolla hinnalla kiva ostaa:-)
THE WALKABOUTS: Trail of Stars CD (promo, tekstikannet) 2 e
Täytyy kaverien bändi "sponssata"...
Pirisen Villelle voi toimittaa. Tulossa jo tällä viikolla Stadiin...[/quote:860db6f332]
No sehän passaa! Panetko mulle privana Villen sähköpostiosoitteen tms.?
[quote:860db6f332="DirtyBlueGene"]Joo, oishan nuo Guitarroristsit ja Idahot sun muut kelvanneet, mutta sen siitä saa kun ei enää jaksa lukea foorumia päivittäin ja asuu huikeiden postikulujen päässä
[/quote:860db6f332]
Mutta kai se kuitenkin passaa, että tulen tuomaan Esan levyt sinne joku päivä?
Ja ehkä jonkun muunkin, jos joku viikonloppuna paikkakunnalle saapuva ostosmatkalainen tulee sinne?
[quote:97a0c6b9a9="stratum"][quote:97a0c6b9a9="ILR"]Otetaan vielä Curvet mukaan
[/quote:97a0c6b9a9]
Noita olen kyllä yrittänyt sinnikkäästi kaupitella, sille, että vihdoin kelpasivat jonnekin.[/quote:97a0c6b9a9]
Minulta löytyisi vielä Cuckoo, halvalla lähtee...
Edit: Selvennettäköön että Curven kohdalla ihmetystä herätti lähinnä se että juuri ILR on niitä ostamassa. Ehkä viimeisiä tyyppejä joita kuvittelisin Curve kiinnostavan.
[quote:e8606a42b6="stratum"]Minulta löytyisi vielä Cuckoo, halvalla lähtee...
Edit: Selvennettäköön että Curven kohdalla ihmetystä herätti lähinnä se että juuri ILR on niitä ostamassa. Ehkä viimeisiä tyyppejä joita kuvittelisin Curve kiinnostavan.[/quote:e8606a42b6]
Toisaalta ILRillä oli esittää ostokselleen hyvät perustelut?
Cuckoota ja Come Cleania sain viime vuonna kaupitella useampaan tsadilaiseen kauppaan, ennen kuin kelpasivat (Black&White ).
[quote:2bd20dc379="janne m."][quote:2bd20dc379="lintumies"][quote:2bd20dc379="janne m."]No voi saatanan saatana! Janne sössi ny. Haluutteks kuulla jotain hauskaa?
Ehämmää mitään Fratenia tartte, sekotin ton Andexeltiin.
Myydään yks Circlen Fraten 7e plus postit? (heh, ei ilkiä tehä voittoa ku levy taitaa olla vielä alkuperäsen myyjän kätösissä )
Pitäs nukkua enempi.[/quote:2bd20dc379]
Levy sijaitsee tällä hetkellä postin laatikossa. Olisko reilu peli, että lähetät sen sitten ydinaukiolle, joka on sitä niin kovasti kaipaillut? [/quote:2bd20dc379]
Näimmää aattelin. Loppuu se keskisormien heiluttelu...[/quote:2bd20dc379]
ihanaa! pistän privaa!
ja ne mun keskarit oli tarkotettu lähinnä mulle itelleni...
Miks mä käyn tääl kaubamajas liian harvoin, kaikki kiva on jo myyty
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
ja ne mun keskarit oli tarkotettu lähinnä mulle itelleni...
Seliseli!
organizing the boy scouts for murder is wrong
Ei hitto, hiukka vituttaa toi Guitarroristsin missaaminen!
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Voisin ottaa tuon Drugstore EP:n vielä.
Menetetty peli
Mitäs on jälejllä, vitosen voin maksaa lopuista
Ei hitto, hiukka vituttaa toi Guitarroristsin missaaminen!
Jaa, olisi ehkä siitäkin kannattanut pyytää vähän enemmän, en arvannut istuvani kultakimpaleen päällä.
Voisin ottaa tuon Drugstore EP:n vielä.
Eli sinulle seuraavat:
TRICKY: Christiansands 7" 2,5 e
WHALE: All Disco Dance Must End in Broken Bones CD 1,5 e
DRUGSTORE: Fader CDEP 0,5 e
Otapa yhteyttä sähköpostitse tai privaatitse.
[quote:613d25b28c="ILR"]Ajattelin tässä tulla piipahtamaan jo ilmeisesti tänä viikonloppuna. Siinä lienee hyvä sauma kehittää joku kohtaamispaikka.
Hieno homma! Palataan siis asiaan viikonloppuna.[/quote:613d25b28c]
Juu no ei toi nyt näköjään sujukaan ihan näin kivuttomasti, koitetaan seuraavalla viikolla.Älä päästä painiks sitä
Ei muuta kuin positiivista palautetta näistä kaupoista. Kiitos!
"No more mistakes, like the last one."
Juuri tulleen tiedon mukaan olen mahdollisesti menossa Helsinkiin su 7.10., joten levyjen toimitus sinne saattaa onnistua silloin, jos joku jaksaa tulla rautatieasemalle jo joskus aamupäivällä (10.52 tms.).
...tai kyllähän se diilaus pois lähtiessäkin onnistuisi (kunhan diilattavia levyjä ei ole liikaa mukana kanniskeltavaksi), eli ehkä viiden-kuuden aikaan?
Mutta alustavia tietoja nämä.
Ootko lintumies laskeskellut paljon "tienasit" näistä myynneistä?
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.