You are not logged in.
en nimittäin kauheesti tykänny tosta systeemistä
joo sama, joutuu maksamaan biiseistä ilmaisten jälkeen...mitä järkee
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
oishan siinä järkee jos olis siellä surffailu ja musiikin harrastelu elämän parasta aikaa ja tuntuis ihanalta!
mutta lähinnä vitutti olla sillä sivustolla, vähän väliä tulin tänne toiselle välilehdelle katselemaan lammasgiffiä
tunnen tunteen
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Joo tuli hyödynnettyä tuo 50 ilmaista latausta. Vähän vaikea hakea tuolta musiikkia, kun toisaalta saattaa löytyy harvinaistakin materiaalia ja toisaalta taas joitakin suosittuja bändejä ei löydy ollenkaan.
Nämä otin:
Brazil - Dasein
Giant's Chair - Red and Clear
Ludicra - Fex Urbis Lex Orbis
Opeth - Morningrise
Opeth - My Arms, Your Hearse
Pinback - Offcell
The Levellers - Come On
Traindodge - Torch + 2
Tuoltahan löytyy paljon calypsoa.
Mitäs soittoääniä viime aikoina ois imutettu.
Love of Diagrams - Mosaic
Bardo Pond - Ticket Crystals
Ghost - Hypnotic Underworld
Girls Against Boys - Venus Luxure No. 1 Baby
Girls Against Boys - House GVSB
Greg Dulli - Amber Headlights
Melt Banana - Charlie
Panda Bear - Person Pitch
The Go! Team - Grip Like a Vice
The Dead C - The White House
Xiu Xiu:ta nämä:
Knife Play, Fabulous Muscles, Chapel of the Chimes, Fleshettes, The Air Force
ja sitten kaikenlaisia Camera Obscuran sinkkujen b-puolia tms.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Aika vasurilla tuli viime kerralla latailtua sellaisia "oon kuullu nimen, oiskohan hyvä" -bändejä ja suoraan sanottuna pääsääntöisesti aivan totaalista paskaa oon ostanut. Vituttaa.
Tero saatana, s'olet gay!
Aika vasurilla tuli viime kerralla latailtua sellaisia "oon kuullu nimen, oiskohan hyvä" -bändejä ja suoraan sanottuna pääsääntöisesti aivan totaalista paskaa oon ostanut. Vituttaa.
Mä yleensä otan muutaman biisin sellaisia testinäytteitä tuohon tyyliin. Mulla on sellainen oma eMusic-hakemisto täynnä puolittaisia levyjä paskaa. Mut sitten tallettelen profiiliin aina kiinnostavia ja jos jotain löytyy, kun crediitit on loppu, niin aika hyvällä prosentilla mennään. Mutta noi "oon kuullut nimen/joku kehu forumilla/tän pitäis olla samanlaista kuin bändi Ö, kokeillaas" on lähes poikkeuksetta aikamoista torttua.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Mä yleensä otan muutaman biisin sellaisia testinäytteitä tuohon tyyliin. Mulla on sellainen oma eMusic-hakemisto täynnä puolittaisia levyjä paskaa. Mut sitten tallettelen profiiliin aina kiinnostavia ja jos jotain löytyy, kun crediitit on loppu, niin aika hyvällä prosentilla mennään. Mutta noi "oon kuullut nimen/joku kehu forumilla/tän pitäis olla samanlaista kuin bändi Ö, kokeillaas" on lähes poikkeuksetta aikamoista torttua.
Mulla on nykyään sellainen käytäntö, että ostan vaan kokonaisia levyjä, koska oon tullut siihen tulokseen, että on vitun runkkua arvottaa joku bändi yksittäisten biisien perusteella. Koko levy tai ei mitään. Näin on oltava. Näytteitä tulee sieltä sivuilta nykyään välillä myös kuunneltua, mutta vähän liian harvoin.
Mutta viime aikoina ei tosiaan ole kyllä oikein jaksanut paneutua noihin ostoksiin ja lopputulos siitä on ollut just se, että on kuopinut niiden eMusicin toimittajien tai tän foorumin leposeiden suosituksien perusteella hirveetä skeidaa ostoskoriin kaksin käsin. Ehkä pitäis taas lopettaa muutamaksi kuukaudeksi tilaus, että olisi edes pientä kiimaa taas.
Mulla on nykyään sellainen käytäntö, että ostan vaan kokonaisia levyjä, koska oon tullut siihen tulokseen, että on vitun runkkua arvottaa joku bändi yksittäisten biisien perusteella. Koko levy tai ei mitään. Näin on oltava. Näytteitä tulee sieltä sivuilta nykyään välillä myös kuunneltua, mutta vähän liian harvoin.
Kyllä joku nelisen biisiä antaa jo jonkin sortin kuvan. "Harmittais" jos olisin koko levyllisen Doldrumsia, Pell Melliä, The Nationalia tai Blonde Redheadia imuttanut...
Mutta viime aikoina ei tosiaan ole kyllä oikein jaksanut paneutua noihin ostoksiin ja lopputulos siitä on ollut just se, että on kuopinut niiden eMusicin toimittajien tai tän foorumin leposeiden suosituksien perusteella hirveetä skeidaa ostoskoriin kaksin käsin. Ehkä pitäis taas lopettaa muutamaksi kuukaudeksi tilaus, että olisi edes pientä kiimaa taas.
Mutta sitten joutuisi "tavallisten" kastiin, kun mulla on toi Special Discount Premium. Toisaalta vois olla järkevämpää maksaa vähän vähemmän ja imutella sitten vaan niitä mitä haluaa. Downgradeaminen tuossa on kai tehty kanssa aika vaikeaksi, tai ei onnistu niks-naks vaan. Ja jos katkaisee vähäksi aikaa, niin säilyykö kaikki vanhat tiedot ja imutukset?
Ja jos katkaisee vähäksi aikaa, niin säilyykö kaikki vanhat tiedot ja imutukset?
Kyl. Ei se tili mihinkään katoa. Mulla on ollut parhaimmillaan puolitoista vuotta katki ja edelleen on kaikki nolotkin lataukset jostain vuodelta 2003 tallella profiilissa.
Yksi juttu tossa kyllä on vituillaan: yhteisösysteemit on ihan perseestä. Mä oon monasti yrittänyt löytää toimintoa, jolla voisi edes jotenkin hakea / selailla jengin profiileja, mutta eipähän ole löytynyt. Pistäs kuules noisetti tulemaan sun profiilin osoite, niin meikä lisää sut kamuksi.
[quote:c84a6e95c0="noiseidea"]Ja jos katkaisee vähäksi aikaa, niin säilyykö kaikki vanhat tiedot ja imutukset?
Kyl. Ei se tili mihinkään katoa. Mulla on ollut parhaimmillaan puolitoista vuotta katki ja edelleen on kaikki nolotkin lataukset jostain vuodelta 2003 tallella profiilissa.
Yksi juttu tossa kyllä on vituillaan: yhteisösysteemit on ihan perseestä. Mä oon monasti yrittänyt löytää toimintoa, jolla voisi edes jotenkin hakea / selailla jengin profiileja, mutta eipähän ole löytynyt. Pistäs kuules noisetti tulemaan sun profiilin osoite, niin meikä lisää sut kamuksi.[/quote:c84a6e95c0]
Kyllähän sä saat sen suoraan, kun haet jonkun profiilin ja vaan muokkaat urliin mun nickin (vaikea arvata...) ja tadaa. Mut tässä. Sä oot jo mun kamu! technobarbien ja EMUSIC-00875AB1:n ohella. Mut oot harvinaisen oikeassa, yhteisöpuoli noilla on hakusessa aika helvetin pahasti. Ei niin, että haluaisin vitusti frendejä tai perustaa jotain ryhmiä, mutta oishan se näppärä keino etsiä uutta hyvää poppia. Vähän parempi kuin nyt oikean laidan "tää kuuntelee kans tätä". Oho, katsos, heti kun menin haukkumaan, toi Neighbors on vähän uudistunut, mut paska sekin on.
Näköjään toi kamusysteemi ei ole molemminpuoleinen, koska mulla ei äsken vielä ollut yhtään kamua. Muutenkin toi näyttäisi olevan vain tuollainen "käyttäjäbookmarkkaus", eikä mikään oikea kamusysteemi. Joo, voisivat kyllä hiukka petrata tuota, kun välillä voisi jopa niinkin alhaisiin keinoihin langeta, kuin jengin suosituksiin uskomista, kun epätoivo latausvajeesta käy liialliseksi.
Vielä muutamankymmentä latausta jäljellä, mutta ei minkäänlaista kiimaa mihinkään suuntaan. Saa tarjota inspiraatiota. Oisin lopettanut muuten tilauksen tähän, mutta Polyphonic Spreen uus levy ei pelaa vielä, joten ehkä ens kuu vielä...
Tai sitten jätän noi lataukset venaamaan josko sen Polyphonic Spreen saisi jo tässä kuussa.
Tai sitten jätän noi lataukset venaamaan josko sen Polyphonic Spreen saisi jo tässä kuussa.
Onko se uusin nimeltään The Fragile Army? Mulla on kolme näiden levyy. Kaikki on ihan pl. Yksi on paras, mutta en muista oliko toka vai eka. Se missä on Soldier Boysta coveri, se on paras levy. Fragile Army on ihan ok. Pitäis joskus kattoo se dvd mikä tuli mukana.
Kohta nääki livenä. Emmabodassa pari vuotta sitten tykittivät aivot pihalle.
Polyphonic Spree on ihan parsautta! Citusti parempi ku mikään Arcade Fire!!!
[quote:c48f3e5e6f="forssto"]Polyphonic Spree on ihan parsautta! Citusti parempi ku mikään Arcade Fire!!!
[/quote:c48f3e5e6f]
Oikeesti! Kato tää video! Jos tästä ei tuu fiilikset lähtee vaan juoksee kaupungin kaduille ja pussaamaan jokaista vastaantulijaa, ni ei mistään!!!
http://www.youtube.com/watch?v=aAcjW2O9F88
[quote:b3bb31acc9="leposi"][quote:b3bb31acc9="forssto"]Polyphonic Spree on ihan parsautta! Citusti parempi ku mikään Arcade Fire!!!
[/quote:b3bb31acc9]
Oikeesti! Kato tää video! Jos tästä ei tuu fiilikset lähtee vaan juoksee kaupungin kaduille ja pussaamaan jokaista vastaantulijaa, ni ei mistään!!!
http://www.youtube.com/watch?v=aAcjW2O9F88[/quote:b3bb31acc9]
Jpp
Ne veti ton biisin Emmabodassa kans!! Tulee sellanen olo, että vois heitää vaatteet pois ja lähtee kirmailee vihreillä niityillä.
Viime aikojen soittoäänilatauksia:
Boris - Amplifier Worship
Camera Obscura - kaikenlaisia sinkkujen ei-albumibiisejä
cLOUDDEAD - Ten
CocoRosie - Noah's Ark
Dungen - Tio Bitar
Fugazi - Repeater
Girls Against Boys - House of GVSB
Girls Against Boys - Cruise Yourself
Girls Against Boys - Disco Six Six Six
Melt Banana - Charlie
Melt Banana - Cell-Scape
Oneida - Each One Teach One
The National - Alligator
The National - Boxer
Noi nyt ainaskii.
[quote:7ca48546fe="noiseidea"]Viime aikojen soittoäänilatauksia:
cLOUDDEAD - Ten
CocoRosie - Noah's Ark
Dungen - Tio Bitar
Fugazi - Repeater
Melt Banana - Charlie
Melt Banana - Cell-Scape
The National - Alligator
The National - Boxer
Noi nyt ainaskii.[/quote:7ca48546fe]
Kaikki noista on hallussa jo tai ei nappaa, eli aika kamu oot, kun ei susta mitään hyötyä ole
[quote:9bd4c90e72="forssto"][quote:9bd4c90e72="noiseidea"]Viime aikojen soittoäänilatauksia:
cLOUDDEAD - Ten
CocoRosie - Noah's Ark
Dungen - Tio Bitar
Fugazi - Repeater
Melt Banana - Charlie
Melt Banana - Cell-Scape
The National - Alligator
The National - Boxer
Noi nyt ainaskii.[/quote:9bd4c90e72]
Kaikki noista on hallussa jo tai ei nappaa, eli aika kamu oot, kun ei susta mitään hyötyä ole [/quote:9bd4c90e72]
Missä tässä sä oisit sitä hyötyä nähnyt?
[quote:b65e8e609f="noiseidea"][quote:b65e8e609f="forssto"][quote:b65e8e609f="noiseidea"]Viime aikojen soittoäänilatauksia:
cLOUDDEAD - Ten
CocoRosie - Noah's Ark
Dungen - Tio Bitar
Fugazi - Repeater
Melt Banana - Charlie
Melt Banana - Cell-Scape
The National - Alligator
The National - Boxer
Noi nyt ainaskii.[/quote:b65e8e609f]
Kaikki noista on hallussa jo tai ei nappaa, eli aika kamu oot, kun ei susta mitään hyötyä ole [/quote:b65e8e609f]
Missä tässä sä oisit sitä hyötyä nähnyt?[/quote:b65e8e609f]
No kun yritin kalastella hyviä vinkkejä latauksiin.
torrentti toi just finnhitsit 1-14.
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
Uus Jens Lekman ladattavissa!
Näköjään tarjoavat audiokirjoja nykyään. Aika jännä idea. Varsinkin elämänkertojen, muistelmien ja vastaavien kohdalla tota voisi harkitakin. Maksavat yhden tai kaksi krediittiä, eli eipä juuri mitään.
Näköjään tarjoavat audiokirjoja nykyään. Aika jännä idea. Varsinkin elämänkertojen, muistelmien ja vastaavien kohdalla tota voisi harkitakin. Maksavat yhden tai kaksi krediittiä, eli eipä juuri mitään.
Krediitti on eri asia kuin "music downloads", eli noille tehdään kai toinen account. Normi-tunnuksilla saa tosin yhden ilmaisen äänikirjan kokeiluna.
Helmikuusta asti on ollut account ja tähän asti on ollut helppo saada kiintiö täyteen. Valikoima on hyvä, mutta hommaa hidastaa tietysti se että itsestäänselvyydet/kaupoista helposti hankittavat levyt tekee jotenkin mieli ostaa fyysisinä kappaleina. Eli ongelmaksi muodostuu korkeintaan erikoisuudentavoittelu. Huonoja puolia on myös tällainen ADHD-testausmetodi: kuuntelen yleensä levyn previewit läpi, eli jos biisit eivät lähde 30 sekuntissa yhtään käyntiin niin saattaa levy jäädä ottamatta..
Hakusysteemi saisi olla kyllä vähän parempi ja tietysti tämän ja last.fm:n yhdistelmä olisi jo aika lähellä parhautta. (Totaalista parhautta digitaalisen musiikin jakelussa olisi sitten stereoissa, tietokoneessa ja kännykässä toimiva kuukausimaksullinen _kaiken_ musiikin sisältävä streamauspalvelu hyvillä yhteisövirityksillä ja itse vapaasti skriptattavalla käyttöliittymällä.)
Eilen tuli koneelle tämmöisiä summalatauksia:
Black Moth Super Rainbow - Dandelion Gum (psykedeelistä vocoder/mellotron/analogisyna-poppia)
Caribou - Andorra (60's-retroilua nykyaikaisin pulputuksin)
Dub Narcotic Sound System - Boot Party (indierockdubia?)
Mylab - Mylab (samplevetoista jazzhäröilyä, tätä en oo ehtiny kuunnella)
Aikaisempia erityisen hyviä bongauksia:
Biosphere - Dropsonde (norjalaista ambientia jazzkolistelulla)
Flipper - Blow'n'Chunks (ei ollut muuta bändiltä tarjolla, mutta kyllä tästä livestäkin selviää jotain laahauspunkin pioneereistä)
Johnny and the Shamen - The Fully Functional Adventures In Espionage (eka Man or Astro-Man-kopio joka pääsee edes lähelle samaa tasoa)
Apocalypse Hoboken - Inverse, Reverse, Perverse (Mahtava EP-kokoelma semi-räkäistä punkrokkia)
Kiintiön täytteeksi on sisäinen saituri löytänyt mm. jotain Acid Mothers Templen ja Bill Laswellin 1-2 raitaa sisältäviä levyjä. Kertokaapa mitä olette tehneet sitten kun on 1-5 biisiä enää latauksia jäljellä? (Minähän en siis koneelleni mitään yksittäisiä biisejä missään nimessä halua.)
[quote:071f1d3ff2="noiseidea"]Näköjään tarjoavat audiokirjoja nykyään. Aika jännä idea. Varsinkin elämänkertojen, muistelmien ja vastaavien kohdalla tota voisi harkitakin. Maksavat yhden tai kaksi krediittiä, eli eipä juuri mitään.
Krediitti on eri asia kuin "music downloads", eli noille tehdään kai toinen account. Normi-tunnuksilla saa tosin yhden ilmaisen äänikirjan kokeiluna.[/quote:071f1d3ff2]
Jees, ainakin pitää erikseen rekisteröityä audiokirjapuolelle. Enpä ole muuten tutustunut, että miten toi toimii.
Helmikuusta asti on ollut account ja tähän asti on ollut helppo saada kiintiö täyteen. Valikoima on hyvä, mutta hommaa hidastaa tietysti se että itsestäänselvyydet/kaupoista helposti hankittavat levyt tekee jotenkin mieli ostaa fyysisinä kappaleina.
Mulla taas just päinvastoin. Ostin uudet The Go! Teamin ja Gang Gang Dancen cd:inä, ja sitten kun huomasin niiden olevan tuolla niin jopas vitutti. No, ehkä lähinnä hintaeron takia, ja en kyllä noita fyysisesti hyllyyn suuremmin kaipaa.
Hakusysteemi saisi olla kyllä vähän parempi
Eikä ihan vähän. On nykyisellään aika suoraan helvetistä. Ei välillä löydä levyjä/bändejä, joiden tietää 100% varmuudella tuolla olevan.
Kertokaapa mitä olette tehneet sitten kun on 1-5 biisiä enää latauksia jäljellä? (Minähän en siis koneelleni mitään yksittäisiä biisejä missään nimessä halua.)
Jaa, nykäisen just ennen krediittipäivitystä osan jostain levystä ja päivityksen jälkeen loput. Helppoa, ei syytä paniikkiin. Tai sitten mulla on ollut kanssa muutama levy, joita oon imuttanut pikku hiljaa, eli niillä on voinut "paikata" näitä ongelmapaikkoja.
Mulla taas just päinvastoin. Ostin uudet The Go! Teamin ja Gang Gang Dancen cd:inä, ja sitten kun huomasin niiden olevan tuolla niin jopas vitutti. No, ehkä lähinnä hintaeron takia, ja en kyllä noita fyysisesti hyllyyn suuremmin kaipaa.
voin ostaa gang gang dancen pois kuleksimasta vaikkapa femmalla