You are not logged in.
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Smaa!
Katsoin vihdoin ja viimein Jadesoturin. Näyttävästi tehty satu kyllä ja kekseliäs alkuasetelma. Yllättävän vähän taistelukohtauksia tosin. Tämä repliikinvaihto repsäytti:
Tommi Eronen: - Löitsä mua miekalla mahaan?
Markku Peltola: - Jep jep.
Sent from my iPhone 16
unelmien sielunmessu
joo edelleen yhtä uskomaton 10/10
sunshine
sehän oli ihan hyvä!
Kampus Kinossa INLAND EMPIRE tiistaina.
Olin vähän skeptinen, mutta kylläpä vain; aika jännä taito tehdä elokuva, jonka seuraaminen tuntuu ihan järkevältä, vaikka tarkemmin ajateltuna siitä ei käsitä yhtään mitään. Olihan tämä kumminkin vielä Mulholland Driveä pidemmälle viety lynchmäisyytensä suhteen.
Asiasta sen enempää tietämättömältä kumminkin iso digitaalikuvauksen käytöstä.
Tässä tapauksessa puolustuksena ehkä se, että kuva oli suurelta osin muutenkin niin muokattua, että ei sinänsä häirinnyt ja ehkä peruskuvauksessa hakusessa oli jotain dokumenttimaisuutta tjms. en minä tiedä..
Mutta yleisesti ottaen tuo digitalisoituminen leffapuolella vituttaa nyt kyllä suunnattomasti. Mitä olen näitä pari nähnyt, niin tarkkuus ja dynamiikka on NIIN perseestä, ei todellakaan näyttäs vielä tekniikka riittävän kankaalta katsottavaksi.
Menetetty peli
Aika
"Looks like I picked the wrong week to quit sniffin' glue."
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Casablanca-DVD:n extroissa tämä:
Hieno versio moneen kertaan filmatusta romaanista, myös silmiähivelevän kaunis elokuva.
simpsons-leffan kävin katsomassa, positiivinen yllätys. nauratti itseasiassa paljon enemmän kuin sarjan keskiverto tv-jakso.
Hieno leffahan tuo
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Rashomon skolessa. Hieno leffa ja kerrontatapa, mut liian vähän homostelua
Grizzly Man
Joitain tosi hienoja otoksia ja paikoin koskettava tunnelma.
Ohjaajan kommentointi ja osallistuminen kuvaan oli ärsyttävää.
Musiikki välissä jees.
Kaiken kaikkiaan hieman ahdistavaa sekopäisyyttä.
Menetetty peli
[quote:d17d0056bd="PrivateJoy"]Grizzly Man
[/quote:d17d0056bd]
Vahva eri. Herzogin höpötys
Paras kohta on ehkäpä se kun Timothy luulee, että se mehiläinen on kuollut.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
[quote:f1a93ff24d="hrmunoita"][quote:f1a93ff24d="PrivateJoy"]Grizzly Man
[/quote:f1a93ff24d]
Vahva eri. Herzogin höpötys
Paras kohta on ehkäpä se kun Timothy luulee, että se mehiläinen on kuollut.[/quote:f1a93ff24d]
Joo se mehiläiskohtaus oli ihan ja olihan siinä muitakin tosi hauskoja kohtauksia.
Kertojana Herzog oli minustakin ihan hyvä ja kertojaa leffa toki tarvitsikin, mutta ohjaajan omat mielipiteet asioista jotka olisi voinut jättää katsojan itsensäkin arvioitavaksi, tuntuivat välissä jotenkin itsekorostuksellisilta ja/tai itsestäänselvyyksiltä.
Menetetty peli
Rashomon skolessa
Pääsikö Rashomon luokalta vai saiko ehdot?
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
wolf creek
2.5 / 5
Rashomon skolessa. Hieno leffa ja kerrontatapa, mut liian vähän homostelua
Todellisuudessa nämä
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
[quote:63cc08a94f="HUIG"]Rashomon skolessa
Pääsikö Rashomon luokalta vai saiko ehdot?[/quote:63cc08a94f]
Tästä on käsittääkseni olemassa viisi eri lausuntoa, ja yksi vielä meni muuttamaan lausuntoaan myöhemmin. Enempää minulla ei ole lupaa paljastaa
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
[quote:f175c58e87="noiseidea"][quote:f175c58e87="HUIG"]Rashomon skolessa
Pääsikö Rashomon luokalta vai saiko ehdot?[/quote:f175c58e87]
Tästä on käsittääkseni olemassa viisi eri lausuntoa, ja yksi vielä meni muuttamaan lausuntoaan myöhemmin. Enempää minulla ei ole lupaa paljastaa [/quote:f175c58e87]
Ite oon kuullu vaan neljä
Voin vielä paljastaa, että tyyppi vaan repeili käsittämättömiin naurukohtauksiin rehtorin puhuttelussa
Maurice Richard - The Rocket 4/5
Yllättävän hyvä leffa änärihistorian yhdestä kovimmista snaippereista. Tapahtumat oli pyritty esittämään mahdollisimman totuudenmukaisesti ja näyttelijäsuorituksetkin oli kohdallaan.
Cry-baby just äskön.
Cry-baby just äskön.
Olipas taas parhutta pitkästä aikaa.
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
The Searchers (1956) - 2/5
Joo, olipa mahtava klassikko. NOT. Mielenkiinnottomat hahmot ja juoni, osittain huonosti näytelty (lähinnä Jeffrey Hunter Martyn roolissa), valkoinen mies intiaanin roolissa (:lol:) jne. Loistava kuvanlaatu oli tällä Blu-raylla - päihitti kuvanlaadullaan monen uuden julkaisun laadun - mutta eipä sekään pelastanut tylsyydeltä. Jotenkin hahmot vain temmelsivät vuodesta toiseen ilman mitään kiireisyyttä tai epätoivoa. Paljon nättejä maisemia, mutta eipä oikein muuta.
Vahva eri.