You are not logged in.
[quote:20f4d200cc="kikikaikai"][quote:20f4d200cc="lintumies"]ALTERED IMAGES: Pinky Blue CD (cutout) 2 e
COCTEAU TWINS: Head Over Heels LP 8 e
MERCURY REV: Yerself Is Steam LP 9 e
SONNA: We Sing Loud Sing Soft Tonight CD (albinin äänittämää postrokkia) 3 e
SUICIDE: A Way of Life LP 5 e
WIRE: A Bell Is a Cup Until It Is Struck LP (ex-/ex-) 7 e[/quote:20f4d200cc]
Tommotteet kiinnostais jos vielä jälellä. Haku voisi sopia joskus loppuviikosta tai jotain. [/quote:20f4d200cc]
Hyvin valittu, varaanpa nuo kaikki sinulle!
Happy Mondaysien sinkku kiinnostaisi, mutta eipä sitä taida kannattaa yksistään postissa lähettää ja en kyllä yhtään tiedä koska olen taas Tampereelle tulossa...
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Happy Mondaysien sinkku kiinnostaisi, mutta eipä sitä taida kannattaa yksistään postissa lähettää ja en kyllä yhtään tiedä koska olen taas Tampereelle tulossa...
Joo, veikkaanpa että jotakuta muutakin saattaisi kiinnostaa... Mutta ihan miten vaan, toki voin säilyttää sitä täällä tai sitten lähettää dj tupoun mahdollisen tilauksen mukana.
Tämmösen nipun vois ottaa:
HUNTERS AND COLLECTORS: s/t LP (vg+/vg+) 2 e
LABRADFORD: Fixed::Context CD 4 e
MAGOO: A to Z and Back Again 7"EP (5 biisiä, chemikal underground 1997) 1 e
YUME BITSU: s/t CD 8,5 e
WITNESS: Before the Calm CD (kaunista brittipoppia) 1 e
STARS OF THE LID: Music for Nitrous Oxide CD 4,5 e
THE SEA AND CAKE: One Bedroom CD 5 e
RACHEL'S: Systems/Layers CD (promotarra, digipakin selkämys rei'itetty) 4 e
THE OLIVIA TREMOR CONTROL: Black Foliage CD 7 e
MERCURY REV: Boces CD 7 e
PLEXI: Part of Me / Caught Up 7" (yksipuolinen) 0,5 e
COUSTEAU: Sirena CD 1 e
= 45,5e
Älä päästä painiks sitä
[quote:0ac12d9ec9="lintumies"]SIXTEEN HORSEPOWER: Coal Black Horses CDS 2 e
SONS AND DAUGHTERS: The Repulsion Box CD (promo, ohut kotelo ja erilainen kansi) 1,5 e
[/quote:0ac12d9ec9]
Nämä nyt ainakin voisin varata, kattelen vielä jos jotain muutakin löytyis...
SOSDO MASSA KOMOROSSA
[quote:7e0e52b7cf="Prakk"][quote:7e0e52b7cf="lintumies"]SIXTEEN HORSEPOWER: Coal Black Horses CDS 2 e
SONS AND DAUGHTERS: The Repulsion Box CD (promo, ohut kotelo ja erilainen kansi) 1,5 e
[/quote:7e0e52b7cf]
Nämä nyt ainakin voisin varata, kattelen vielä jos jotain muutakin löytyis... [/quote:7e0e52b7cf]
Sehän sopii!
CHAINSMOKER: Guarana Planet CD 5 e
Voisin ottaa tän.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
JAMC-seiskat minulle! Tuon 12'':nkin voisin ottaa mutta eipä sitä postissa kannata lähettää enkä tiedä milloin olen mihinkään Tampereelle tulossa.
Alxityn tilauksen toki voi liittää siihen.
Edit: muutakin mielenkiintoista tuolla oli mutta meni jo.
Mulle Broken Social Scene ja Idaho.
Tulen Tanpereelle viikonloppuna.
[quote:37e3cbd021="stratum"]JAMC-seiskat minulle! Tuon 12'':nkin voisin ottaa mutta eipä sitä postissa kannata lähettää enkä tiedä milloin olen mihinkään Tampereelle tulossa.
Alxityn tilauksen toki voi liittää siihen.[/quote:37e3cbd021]
Jea! Tehdään noin!
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Ja kauppa käy!
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
kuka vei fratenin?????
tossa ois pari kiinnostavaa levyä jälellä mut enpä taia ostaa mitään
JAMC-seiskat minulle! Tuon 12'':nkin voisin ottaa
jännä juttu muuten, taitaa olla niin ettei silverbladea löydy kuin tuolta rollercoaster-ep:ltä vaikka kyseessä on yksi parhaita biisejä ikinä!
kuka vei fratenin?????
Mä
organizing the boy scouts for murder is wrong
[quote:483181fed9="ydinaukio"]kuka vei fratenin?????
Mä [/quote:483181fed9]
oisin tarjonnu heti kympin enemmän
[quote:2e9b83a123="janne m."][quote:2e9b83a123="ydinaukio"]kuka vei fratenin?????
Mä [/quote:2e9b83a123]
oisin tarjonnu heti kympin enemmän [/quote:2e9b83a123]
Pietään nimi mielessä..
[quote:3697af4d82="Alxity"][quote:3697af4d82="stratum"]JAMC-seiskat minulle! Tuon 12'':nkin voisin ottaa mutta eipä sitä postissa kannata lähettää enkä tiedä milloin olen mihinkään Tampereelle tulossa.
Alxityn tilauksen toki voi liittää siihen.[/quote:3697af4d82]
Jea! Tehdään noin![/quote:3697af4d82]
Oujee! Hantan suosikkiseiska tosin meni jo, mutta muut löytyy. Idea: mihin aikaan B&A on menossa Ouluun perjantaina? Tuli vaan mieleen, että yhtä hyvin voisin toimittaa levyt jo menomatkalla?
[quote:03c072208a="janne m."][quote:03c072208a="ydinaukio"]kuka vei fratenin?????
Mä [/quote:03c072208a]
oisin tarjonnu heti kympin enemmän [/quote:03c072208a]
http://www.fmmusic.fi/verkkokauppa/tuot … pl?id=2911
[quote:c5bbd29882="ydinaukio"][quote:c5bbd29882="janne m."][quote:c5bbd29882="ydinaukio"]kuka vei fratenin?????
Mä [/quote:c5bbd29882]
oisin tarjonnu heti kympin enemmän [/quote:c5bbd29882]
[/quote:c5bbd29882]
enpä kuule usko että tuota tuolla on, ollut loppuunmyyty jo vuosia... huutonetistä oon yrittänyt metsästää mutta 25 euroa on raja jota enempää en maksa mistään levystä
enpä kuule usko että tuota tuolla on, ollut loppuunmyyty jo vuosia... huutonetistä oon yrittänyt metsästää mutta 25 euroa on raja jota enempää en maksa mistään levystä
Jahas, taustatyöni oli sitten vähän puutteellista. Googletin vaan ja katsoin, että ai tuota saa vielä uutenakin. No, eipä tässä olekaan tarkoitus voittoa tehdä (eipä...).
[quote:4c7d336108="lintumies"]TRICKY: Christiansands 7" (kuvalevy!) 2,5 e
WHALE: All Disco Dance Must End in Broken Bones CD 1,5 e
[/quote:4c7d336108]
Nämä voisin ainakin ottaa. Täytyy vielä tsekata viivapäivityksen jälkeen.
Menetetty peli
[quote:b511323cdf="lintumies"][quote:b511323cdf="ydinaukio"][quote:b511323cdf="janne m."][quote:b511323cdf="ydinaukio"]kuka vei fratenin?????
Mä [/quote:b511323cdf]
oisin tarjonnu heti kympin enemmän [/quote:b511323cdf]
[/quote:b511323cdf]
enpä kuule usko että tuota tuolla on, ollut loppuunmyyty jo vuosia... huutonetistä oon yrittänyt metsästää mutta 25 euroa on raja jota enempää en maksa mistään levystä[/quote:b511323cdf]
Eihän tuota juu kaupoissa ole aikoihin nähnyt, mutta olihan levyä vielä alkuvuodesta Ektron nettikaupassa. Jussi tais silloin joku pari vuotta sitten ostaa Mailalta ison pinon muitakin Metamorphosin jäänteitä, lienee päässyt viimein eroon levyistä... Heh, auttaa varmaan sua paljon, veittä haavassa jne
[quote:b69752631c="ydinaukio"][quote:b69752631c="lintumies"][quote:b69752631c="ydinaukio"][quote:b69752631c="janne m."][quote:b69752631c="ydinaukio"]kuka vei fratenin?????
Mä [/quote:b69752631c]
oisin tarjonnu heti kympin enemmän [/quote:b69752631c]
[/quote:b69752631c]
enpä kuule usko että tuota tuolla on, ollut loppuunmyyty jo vuosia... huutonetistä oon yrittänyt metsästää mutta 25 euroa on raja jota enempää en maksa mistään levystä[/quote:b69752631c]
Eihän tuota juu kaupoissa ole aikoihin nähnyt, mutta olihan levyä vielä alkuvuodesta Ektron nettikaupassa. Jussi tais silloin joku pari vuotta sitten ostaa Mailalta ison pinon muitakin Metamorphosin jäänteitä, lienee päässyt viimein eroon levyistä... Heh, auttaa varmaan sua paljon, veittä haavassa jne [/quote:b69752631c]
enpä olis uskonu, säännöllisesti tulee sielläkin vierailtua MITEN EN MUKA HUOMANNU
[quote:b2a5f3ae1c="lintumies"]
Oujee! Hantan suosikkiseiska tosin meni jo, mutta muut löytyy. Idea: mihin aikaan B&A on menossa Ouluun perjantaina? Tuli vaan mieleen, että yhtä hyvin voisin toimittaa levyt jo menomatkalla?[/quote:b2a5f3ae1c] Semmosella junalla joka lähtee Helsingistä 9.30. Oiskohan Tampereella joskus 11 maissa sitten.
[quote:818cf40a17="janne m."][quote:818cf40a17="ydinaukio"][quote:818cf40a17="lintumies"][quote:818cf40a17="ydinaukio"][quote:818cf40a17="janne m."][quote:818cf40a17="ydinaukio"]kuka vei fratenin?????
Mä [/quote:818cf40a17]
oisin tarjonnu heti kympin enemmän [/quote:818cf40a17]
[/quote:818cf40a17]
enpä kuule usko että tuota tuolla on, ollut loppuunmyyty jo vuosia... huutonetistä oon yrittänyt metsästää mutta 25 euroa on raja jota enempää en maksa mistään levystä[/quote:818cf40a17]
Eihän tuota juu kaupoissa ole aikoihin nähnyt, mutta olihan levyä vielä alkuvuodesta Ektron nettikaupassa. Jussi tais silloin joku pari vuotta sitten ostaa Mailalta ison pinon muitakin Metamorphosin jäänteitä, lienee päässyt viimein eroon levyistä... Heh, auttaa varmaan sua paljon, veittä haavassa jne [/quote:818cf40a17]
enpä olis uskonu, säännöllisesti tulee sielläkin vierailtua MITEN EN MUKA HUOMANNU [/quote:818cf40a17]
En minäkää oo nähny. :x
[quote:3ca323a338="ydinaukio"]enpä olis uskonu, säännöllisesti tulee sielläkin vierailtua MITEN EN MUKA HUOMANNU
En minäkää oo nähny. :x[/quote:3ca323a338]
Eipäku ite vielä pitkään pähkäili jotta pitäskö toi tilata sieltä ku jäi aikoinaan ostamatta..Tais olla sillo ku toi Ektro uus shoppihässäkkä aukes, ei siitä ny kovin pitkä aika ole.