You are not logged in.
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
eri
VEEHOOÄSS saatana (uus hylly kämpässä, enempää ei tänne mahdukaan enää huonekaluja)
Voiks toi osua ihan täydellisesti kulmaan?
Vuoden nuori muotoilija.
lopussa nämä
Betamax
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Voiks toi osua ihan täydellisesti kulmaan?
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
^Classikko!
Vuoden nuori muotoilija.
Laskin just yhtenä päivänä mun ostetut veehooässät: muutama alla 800. Mulle
Deeveedeet ottaa pian lukumäärässä kiinni, mut kyl mä digaan kaseteista.
VHS-kaseteille kyllä iso . Halvalla lähtee ja onhan noiden katselussa toki myös tietty nostalgiaelementti mukana.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
mun "kotiteatterissa" on se vhs:llä se selvä kotikenttäetu, ettei tarvii käynnistää tota telkkariin liitettyä tietokonetta sitä varten vaan voi vaan työntää nauhan pesään ja nojata sohvalla taaksepäin.
kämpillä oli joskus devari ja toi pyörivä juttu vaihtoi väriä aina osuessaan ruudun seinään. kerran pistettiin jätkien kaa leffa pauselle ja mentiin saunomaan ja kun tultiin takas niin joku väitti nähneesä että pyörivä juttu osuessaan seinään ei vaihtanutkaan väriä ja hitto, siinähän meni sitten toista tuntia kytätessä jännittävää tapahtumaa ja mniihnhän lopulta kävikin et ei se väri aina vaihtunu.
idle hands are the devils playthings and every thing is better inspirtn
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
kämpillä oli joskus devari ja toi pyörivä juttu vaihtoi väriä aina osuessaan ruudun seinään. kerran pistettiin jätkien kaa leffa pauselle ja mentiin saunomaan ja kun tultiin takas niin joku väitti nähneesä että pyörivä juttu osuessaan seinään ei vaihtanutkaan väriä ja hitto, siinähän meni sitten toista tuntia kytätessä jännittävää tapahtumaa ja mniihnhän lopulta kävikin et ei se väri aina vaihtunu.
idle hands are the devils playthings and every thing is better inspirtn
Skele
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
Any winkkejä, mistä vois saada sellasen takuuvarmasti toimivan nauhurin, joka pyörittää kämäsimpiäkin kasetteja huippukuvalla?
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
VEEHOOÄSS saatana (uus hylly kämpässä, enempää ei tänne mahdukaan enää huonekaluja)
Myy mulle tuo Justine
VHS:t on kyl siisti juttu. Harmi vaan kun niille pitäs alkaa kehittelemään jotain varastoratkasua, alkaa kämppä täyttymään tavarasta
organizing the boy scouts for murder is wrong
^En myy! Mut arvion voit ehkä lukea seuraavasta Accidentista sit, jos jaksan. Tossa Beverly Hillsin Porttolassa on muuten joku toinen leffa sisällä, vaikka kasetin tarrakin sanoo Beverly Hillsiä. Joku 45-minuuttinen halpispokeri, missä Divinen ja Beth Ditton kokoiset naiset panee ja painii.
Any winkkejä, mistä vois saada sellasen takuuvarmasti toimivan nauhurin, joka pyörittää kämäsimpiäkin kasetteja huippukuvalla?
Narniasta!
mulle ei kyl uppoo formaattifetisismi. nauhat kuluu, nauhurit kuluu, kaikki rahisee ja paukkuu. oon mäki jotain kaseetteja hankkinu mutta lopulta nekin hakee digitaalisena ja näkee paremmin. ja voi ostaa mistä vaan ja melkeen aina pelaa englanninkieliset tekstit ja ties mitä
Enpä tiiä, mulla on vissiin paska dvd-soitin, mut kyl liian usein kiekot nykii ja pätkii ja hajoo pikseleiks. Paskaa vhs:ää pystyy sentään katsomaan vaikka ois kuinka paska.
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
paitsi jos nauha jumittuu koneeseen dvd:ille ei käy ikinä niin
Ei tiiä, voi käydäkin
kävispä
Mulla on cd-levy jääny soittimeen
ja muna eiq
mun halpis-deeveedeesoittimet ja läppäriki toistavat dvd:tä varsin mallikelpoisesti. ps2:kin on joka sekin pruukaa niin tekemään! kaikennäköstä!
Jos tarpeeks runkkaa, niin kyllä ne dvd-soittimet alkaa hajoamaan.
en ole kolmekybänen emoboy
Jos tarpeeks runkkaa, niin kyllä ne dvd-soittimet alkaa hajoamaan.
ennen siitä kasvoi vaan karvoja käsiin
runkkarit hajottaa kaiken