You are not logged in.
Sign "o" the Times on aivan loistava! 16-biisinen kokonaisuus kattaa tyylejä soulista ja funkista poppiin rockiin ja discoon jazz- ja elektrosävyjä unohtamatta ja rohkeat ratkaisut seuraavat toisiaan. Albumin kaari on haastava ja yhtenäinen, tyylistä tyyliin purjehditaan täydellisen suvereenisti. Ja yhden Prinssin bändi pistää kehiin sellaisia musisointeja, että! Periaatteessa biiseistä ei pitäisi/tarvisi erotella mitään, mutta mainittakoon parhaimmistossa nimibiisi, The Cross, I Could Never Take the Place of You Man, Adore ja Sheena Eastonin kanssa duetoitu U Got the Look. Upeaa!
Sign "o" the Times on aivan loistava! 16-biisinen kokonaisuus kattaa tyylejä soulista ja funkista poppiin rockiin ja discoon jazz- ja elektrosävyjä unohtamatta ja rohkeat ratkaisut seuraavat toisiaan. Albumin kaari on haastava ja yhtenäinen, tyylistä tyyliin purjehditaan täydellisen suvereenisti. Ja yhden Prinssin bändi pistää kehiin sellaisia musisointeja, että! Periaatteessa biiseistä ei pitäisi/tarvisi erotella mitään, mutta mainittakoon parhaimmistossa nimibiisi, The Cross, I Could Never Take the Place of You Man, Adore ja Sheena Eastonin kanssa duetoitu U Got the Look. Upeaa!
Unohdit mainita maailman parhaan biisin eli The Ballad of Dorothy Parkerin!
Tuo albumi on meikäläisenkin suosikki Princen levyistä, vaikka olenkin vain varsin casuaali fani enkä omista varmaankaan yhtään tuon levyn jälkeen tullutta tavaraa enkä oikein jaksa innostua noista 1999:ää edeltävistä tuotoksista.
[quote:5d9f4dd613="Juge"]Sign "o" the Times on aivan loistava! 16-biisinen kokonaisuus kattaa tyylejä soulista ja funkista poppiin rockiin ja discoon jazz- ja elektrosävyjä unohtamatta ja rohkeat ratkaisut seuraavat toisiaan. Albumin kaari on haastava ja yhtenäinen, tyylistä tyyliin purjehditaan täydellisen suvereenisti. Ja yhden Prinssin bändi pistää kehiin sellaisia musisointeja, että! Periaatteessa biiseistä ei pitäisi/tarvisi erotella mitään, mutta mainittakoon parhaimmistossa nimibiisi, The Cross, I Could Never Take the Place of You Man, Adore ja Sheena Eastonin kanssa duetoitu U Got the Look. Upeaa![/quote:5d9f4dd613]
Unohdit mainita maailman parhaan biisin eli The Ballad of Dorothy Parkerin!
Tuo albumi on meikäläisenkin suosikki Princen levyistä, vaikka olenkin vain varsin casuaali fani enkä omista varmaankaan yhtään tuon levyn jälkeen tullutta tavaraa enkä oikein jaksa innostua noista 1999:ää edeltävistä tuotoksista.
Sign "o" the Timesin jälkeen ilmestynyt LoveSexy on vielä erittäin toimiva paketti (joskaan sen tunnelma ei miellytä välttämättä helposti) ja kolmen vaihtelevan ok-levyn, Batdancen, Graffitti Bridgen ja Diamonds and Pearlsin jälkeen ilmestynyt Love Symbol on Prince and the New Power Generation-yhteistyön ehdoton ykköshelmi (levy sisältää mm. Sexy MF:n ja My Name Is Princen), mutta sitten alkoikin jo niiden pitkitettyjen Symbol-eeposten putki. Putki, joka sai kunnolla ryhtiä vasta 2000-luvun comeback-levyillä Musicology ja 3121. 1999:ää edeltävissä levyissä voi häiritä se röyhkeän rohkea seksuaalisuus ja falsettivokalisointi, jotka jakavat mielipiteet. Itse pidän esimerkiksi Dirty Mindista kovasti.
Joo ja The Ballad of Dorothy Parker on tottakai kurko!
Mä olen viime aikoina kuunnelltu Around the World In a Daytä, joka ei saa koskaan tarpeeksi "rispektiä". Lovesexy ei ole oikein kolahtanut...
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Mä olen viime aikoina kuunnelltu Around the World In a Daytä, joka ei saa koskaan tarpeeksi "rispektiä". Lovesexy ei ole oikein kolahtanut...
Nykyhetken vinkkelistä katsottuna, yksi syy voisi olla se, että vinyylillä alunperin julkaistuista levyistä ATWIAD:n cd-versio ottaa saundeissa ehkä eniten takkiinsa. Lisäksi levy sijaitsee discografiassa aika pahassa raossa, eli monet varmaan hyppäävät vain yli.
Kuulin sellaista huhua, että Lovesexyn myöhemmissä cd-versioissa olisi trackmarkit, alkuperäisen pötkylän sijasta. Tietääkös joku onko tässä perää?
Lovesexyn "porttibiisi" oli mulle I Wish U Heaven, onhan sekin kyllä hyvä levy
Menetetty peli
Luin tietysti porttobiisi.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
[quote:b02c5bd7ea="arttu"]Mä olen viime aikoina kuunnelltu Around the World In a Daytä, joka ei saa koskaan tarpeeksi "rispektiä". Lovesexy ei ole oikein kolahtanut...[/quote:b02c5bd7ea]
Nykyhetken vinkkelistä katsottuna, yksi syy voisi olla se, että vinyylillä alunperin julkaistuista levyistä ATWIAD:n cd-versio ottaa saundeissa ehkä eniten takkiinsa. Lisäksi levy sijaitsee discografiassa aika pahassa raossa, eli monet varmaan hyppäävät vain yli.Kuulin sellaista huhua, että Lovesexyn myöhemmissä cd-versioissa olisi trackmarkit, alkuperäisen pötkylän sijasta. Tietääkös joku onko tässä perää?
Joo ekassa painoksessa oli biisit yhteen pötköön miksattuna- typerä virhe, joka korjattiin myöhemmillä painoksilla. Itselläni on hengitysilmabreikeillä varustettu LoveSexy ja hyvä levyhän se on. Vaatii toimiakseen tosin tietynlaisen fiiliksen.
Around the World in a Day alkaa tosi jännästi, mutta loppupuolella on raitoja, jotka eivät juuri jaksa innostaa. Hittibiiisi, helpohko poppis Raspberry Beret ei kuulu suosikkeihini. Purple Rainin kansainvälisen supersukseen jälkeen levy-yhtiö painosti Prinssiä ja Vallankumousta tekemään samankaltaisen albumin ja samaa odotti moni muukin, mutta paskathan mokomille haistatettiin ja Taiteen tekemistä jatkettiin omilla ehdoilla. AtWiaD on tosiaan hyvä levy ja aliarvostettu, sehän on selkeästi jäänyt edeltäneen Purple Rainin ja seuranneen Paraden varjoon, mutta toisaalta syystäkin: minusta sitä ei voi edes verrata noihin kahteen mestariteokseen. Välityöksi väittäminen on kuitenkin paskapuhetta.
Prince haastoi Youtuben oikeuteen:
Viime viikkoina ollut paljon spekulaatiota muista Euroopan keikoista Lontoon jälkeen.
Nyt Greg Boyerin MySpace-sivulla on merkitty 29. päivälle keikka Moskovassa.
Jänniä hommia...
Menetetty peli
Uusimmassa Soundissa taitaa olla live-arviossa PrivateJoyn kuvailema keikka. Olenko oikeassa?
Empä ole lukenut. Haukutaanko sielä Prinseä taas?
Menetetty peli
Ei suinkaan, arvio oli kovin positiivinen. Poimintoja:
"Oli vaikuttavaa seurata, kuinka Prince piti yleisömerta hyppysissään, oli lavalla sitten koko bändi tanssijoineen ja puhaltajineen, tai hän yksin koskettimien takana."
"Tämä keikka ei ehkä ollut maritonin ihan parasta antia. Setti oli rakennettu hieman levottomaksi."
"Jos keikasta jäi hieman epätäydellinen maku, korvasi Prince sen moninkertaisesti alkuyön tunteina viereisellä Indigo-klubilla. Pienehkössä klubissa vedetty parituntinen aftershow jätti sanattomaksi. Oli mykistävää katsella kuinka Prince soitti kitaraa sielunsa kyllyydestä- äärimmäisen taitavasti ja mielikuvituksellisesti, mutta käsittömän vaivattoman näköisesti."
"Girls & Boys, Partyman, 3121 ja vielä pääkonserttia intohimoisempi versio Controversysta ja ruhtinaallisen pitkät jamittelut, joissa saksofonistilegenda Maceo Parkerille annettiin hienosti tilaa, eivät jättäneet toivomisen varaa."
Veikkaan, että kyseessä oli sama keikka.
Juu, luin tuon arvostelun nyt myös. Kyseessä taisi olla 24. päivän keikka, eli eri missä itse olin (14. ja 17.).
Hyvin oli arvostelija kumminkin ollut messissä, ihan oikeita asioita nosti esille!
Menetetty peli
Tässä vaiheessa kysymys:
Mikä on mielestäsi Princen paras levy?
Itse vastaan kliseisesti, että Purple Rain. Yksinkertaisesti uskomaton levy, tajunnanräjäyttävä yhdistelmä rockia, poppia, funkkia, discoa, elektroa ja muita tyylejä, elämääsuurempi kokonaisuus. Maailman paras levy, jolta löytyy muun muassa maailman paras biisi, The Beautiful Ones. Kansia myöten täyttä täydellisyyttä ja parhautta.
[quote:ca0f8c3b8c="Juge"]Tässä vaiheessa kysymys:
Mikä on mielestäsi Princen paras levy?
Itse vastaan kliseisesti, että Purple Rain. Yksinkertaisesti uskomaton levy, tajunnanräjäyttävä yhdistelmä rockia, poppia, funkkia, discoa, elektroa ja muita tyylejä, elämääsuurempi kokonaisuus. Maailman paras levy, jolta löytyy muun muassa maailman paras biisi, The Beautiful Ones. Kansia myöten täyttä täydellisyyttä ja parhautta.[/quote:ca0f8c3b8c]
Aika paha, niin eritavalla loistavia löytyy niin monta.
Välissä sanois SOTT, välissä Purple Rain, jokskus Dirty Mind...
Ehkä se silti voisi olla tuo Purple Rain, juuri tuon moniulotteisuutensa, mutta silti kompaktin kokonaisuuden vuoksi. Levyn tämänhetkinen ykösbiisi on I Would Die 4 U. Erityisesti DVD:n ekstrojen live-repäisy on huikea
Menetetty peli
mulla on tuo purple rain, jota tulee lähinnä huumorimielessä soitettua
ihan mukavaa 80-luvun poppista, mutta en ihan ymmärrä, mikä siinä jotenkin radikaalia tai ihmeellistä olisi
Tänän aamun t7ul just PR soiteettua läpi. Mahtagvaa musaa.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
[quote:31408d6cc4="ydinaukio"]mulla on tuo purple rain, jota tulee lähinnä huumorimielessä soitettua
[/quote:31408d6cc4]
Mitä tähän nyt sanoisi... Joidenkin pitänee pysyä Kersantti Karoliinassa ja Spiderlandissa.
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
koljakin täällä vaan ylhäällä ja pystyssä
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
[quote:9889c8e9f8="ydinaukio"]mulla on tuo purple rain, jota tulee lähinnä huumorimielessä soitettua
ihan mukavaa 80-luvun poppista, mutta en ihan ymmärrä, mikä siinä jotenkin radikaalia tai ihmeellistä olisi[/quote:9889c8e9f8]
Menetetty peli
[quote:b47d7dc219="PrivateJoy"][quote:b47d7dc219="ydinaukio"]mulla on tuo purple rain, jota tulee lähinnä huumorimielessä soitettua
ihan mukavaa 80-luvun poppista, mutta en ihan ymmärrä, mikä siinä jotenkin radikaalia tai ihmeellistä olisi[/quote:b47d7dc219]
[/quote:b47d7dc219]
Smaa...vielä kun lukee privatejoun signaturen tohon vastaukseen kuuluvaksi niin vastaus vaan paranee
ehkä SOTT on edelleen "se" mulle lopulta. baha men kyl sanoo
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
[quote:f9c58d8c09="ydinaukio"]mulla on tuo purple rain, jota tulee lähinnä huumorimielessä soitettua
ihan mukavaa 80-luvun poppista, mutta en ihan ymmärrä, mikä siinä jotenkin radikaalia tai ihmeellistä olisi[/quote:f9c58d8c09]
U
mulla on kuitenkin komee prince-juliste seinällä joka tuli tuon lp:n mukana keskarinnäyttelijöille täytyy vielä tarkentaa että eihän tuo missään nimessä paskaa musaa ole. vähän liian 80-lukulaista vaan vakavasti otettavaksi
mulla on kuitenkin komee prince-juliste seinällä joka tuli tuon lp:n mukana keskarinnäyttelijöille täytyy vielä tarkentaa että eihän tuo missään nimessä paskaa musaa ole. vähän liian 80-lukulaista vaan vakavasti otettavaksi
Siis sulla on Purple Rain-juliste?
Mulle on jotenkin aina tippunut Parade kokonaisuutena tosi hyvin...
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Juu Parade on paras, ko sillon just avantgardeinta industrialkolinaa.
Juu Parade on paras, ko sillon just avantgardeinta industrialkolinaa.
ainoo mikä mulla on.
Etkös sinä ollut siellä musapuolella koulussa, eli jos ne siellä sitten vaikka opettas
Mulle Parade ei ole ikinä ihan noiden aiemmin mainittujen tasolle noussut, mutta onhan sekin kyllä loistava. Maailmankaikkeuden tyylikkäimmille kansille myös Ja UTCM-leffalle
Menetetty peli
[quote:2dd4c62da6="ydinaukio"]mulla on kuitenkin komee prince-juliste seinällä joka tuli tuon lp:n mukana keskarinnäyttelijöille täytyy vielä tarkentaa että eihän tuo missään nimessä paskaa musaa ole. vähän liian 80-lukulaista vaan vakavasti otettavaksi [/quote:2dd4c62da6]
Siis sulla on Purple Rain-juliste?
öö siinä on kuva siitä bändistä, siis ei levynkansijuliste
^OK, muuten olisin tarjoutunut ostamaan
Paradesta oon samoilla linjoilla PrivateJoyn kanssa; loistava, muttei ihan niitä suursuosikkeja.