You are not logged in.
Tuijotin tänään pitkään The Endin levynkantta divarissa. En viitsinyt kuulematta ostaa, mutta kansikuvan perusteella se oli yksi sykähdyttävimmistä ikinä.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Friar hermit stumbles over
The cloudy borderline
Frozen warnings close to mine
Close to the frozen borderline
Into numberless reflections
Rises a smile from your eyes into mine
Over railroad station tracks
Faintly flickers a modest cry
From without a thousand cycles
A thousand cycles to come
A thousand times to win
A thousand ways to run the world
In a similar reply
Friar hermit stumbles over
The cloudy borderline
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Desertshore voittaa murskaavan ahdistavuutensa ansiosta. Rankka, mutta katarttinen kuuntelukokemus.
Chelsea Girl on todella hyvä levy, kuuntelin justiinsa ekaa kertaa. Melko painostava mutta samaan aikaan jotenkin vapautunut tunnelma. Nicon ääni on Chelsea Girlillä yhtä kaunis kuin Velvet Underground & Nicolla, toisin kuin vuosia sitten kuulemallani Desertshorella, jonka eka biisi jo tyrmäsi. Tosin nyt aika saattaisi olla kypsä Desertshorellekin ja tyrmäys miellyttävämpi.
Nyt ainakin Chelsea Girl menee ostoslistalle.
Mikäs se vasta julkaistu levy oli jossa oli kaksi(?) albumia samassa? Kuulosti kyllä vähän typerältä, mieluummin itse ainakin ostan albumit erikseen.
Mikäs se vasta julkaistu levy oli jossa oli kaksi(?) albumia samassa? Kuulosti kyllä vähän typerältä, mieluummin itse ainakin ostan albumit erikseen.
The Frozen Borderline. Tupla jossa on toinen (The Marble Index) ja kolmas (Desertshore) albumi. Kandee se hankkia ennemmin kuin erilliset levyt, (vaikka tommoset yhdistelmät on ihan berberistä) tuossa kun on bonusbiisejä. Itelläkin hankinnassa.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
joo, desertshore ja marble index taisi siinä olla.
Olikos Chelsea Girlistä remateroitua laitosta? Ostin jonkun varmaan 80-luvulla julkaistun cd:n, mutta eipä remasteroimattomuus onneksi tunnu tämän tyyppisessä musiikissa haittaavan.
Desertshore/Marble Index lienee kuitenkin remasteroitu? Huomaako siinä mitään eroa?
Täällä ei o puhuttu ku kolmesta ekasta + VU:sta. Kandeeko myöhempiä tuotoksia ostaa? En o kuullu mitään Desertshoren jälkeen tullutta.
*
[quote:b09bc37e13="Pilke"]Täällä ei o puhuttu ku kolmesta ekasta + VU:sta. Kandeeko myöhempiä tuotoksia ostaa? En o kuullu mitään Desertshoren jälkeen tullutta.
*[/quote:b09bc37e13]
THE END
[quote:ff31d58378="Pistooli-pepe"][quote:ff31d58378="Pilke"]Täällä ei o puhuttu ku kolmesta ekasta + VU:sta. Kandeeko myöhempiä tuotoksia ostaa? En o kuullu mitään Desertshoren jälkeen tullutta.
*[/quote:ff31d58378]
THE END[/quote:ff31d58378]
Väitänpä, että tämä olis jopa kovempi kuin ne ekat, mukaanlukien Desertshore.
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
[quote:1b94bab3f0="upsetter"][quote:1b94bab3f0="Pistooli-pepe"][quote:1b94bab3f0="Pilke"]Täällä ei o puhuttu ku kolmesta ekasta + VU:sta. Kandeeko myöhempiä tuotoksia ostaa? En o kuullu mitään Desertshoren jälkeen tullutta.
*[/quote:1b94bab3f0]
THE END[/quote:1b94bab3f0]
Väitänpä, että tämä olis jopa kovempi kuin ne ekat, mukaanlukien Desertshore.[/quote:1b94bab3f0]
Ai kun kiva, menee siis ostoslistalle. Mites noi loput sitte, onko ihan kakaa?
*
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
Kuuntelin tänään Desertshoren kokonaan läpi.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Kuuntelin tänään Desertshoren kokonaan läpi.
paras levy
Ennen VU-aikoja levytetty helmi:
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Olin eilen ostaa Marble Indexin -spåm.
Osta siis tänään-spåm. Marble Index vs. Desertshore..jaa. Tuota tuota. Kummaltakaan levyltä ei löydy huonoja eikä edes keskivertoja biisejä. Marble Index tuntuu olevan parempi kokonaisuus, ja levyn toinen puolisko on täydellinen. Tai oikeastaan koko levy. Ehkä parasta mitä omistan.
Nicon laulu ei jostain syystä mene VU & Nicolla sitten yhtään. Joskus nuorempana mietin että miten tuo Ku Klux Klan liittyy kohtalokkaseen naiseen. ("What a KLAAAAAAAN")
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
Desertshore
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Nicon laulu ei jostain syystä mene VU & Nicolla sitten yhtään.
Sama. Olin dumata koko naisen, kunnes The End sattui viime kesänä kirjastosta mukaan.
turpa kii ja laula
I'm not saying I'll be true
But I'll try
:itku:
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Vittu nico on parasta.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
Antti Nylenin Nico-essee uusimmassa kirjassaan oli oikeasti aika hyvä, vaikka jäbän kirjoitustyyli onkin monesti vähän nolostuttava.
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
Kertokaas niistä 80-luvun levyistä jottain? Eikai nekään huonoja voi olla?
Kertokaas niistä 80-luvun levyistä jottain? Eikai nekään huonoja voi olla?
Aika vähän olen näitä kuunnellut, mutta muistaakseni Camera Obscura on ainakin ihan ok levy.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Kumpi versio niistä Drama of Exileistä on nyt sitte se "oikea"?
Vissiin se "alkuperäinen" alunperin luvatta julkastu?
Tosin sen sijastahan voisi tämä olla kiva.
Sitte toi Camera Obscura.
Eihän niitä juuri muuta studiokamaa taida ollakaan, jotain livejuttuja vaan?
Livelevyistä tosin kiinnostas Fata Morgana, koska siinähän on (melkein) kaikki biisit uusia, niitä ei aikasemmilla oo.