You are not logged in.
Joku noista uuden levyn biiseistä oli muuten kuulemma Magenta Skycoden ylijäämiä.
Kai ne jollain tasolla kaikki toistensa ylijäämiä
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Joo toi kakkososajuttu tuli mullekin mieleen, ovat vielä penteleet melkein samassa järjestyksessä levyllä. Samaa on kyllä nähty muidenkin tekevän mutta kai se on sitten järkeenkäypää. Kai.
joo en tiä (ja toi shanksin pinppiviha lienee jo vitsiä?) mutta hyvä toi uus levy on, joku raja on ehkä ainoo vähän vaisumpi, tosin hyvä kun se on ekana ja levyversio hakkaa kirkkaasti sinkkuversion josta puuttuu se puhuttu pätkä lopusta. onko sittenkään hyvä näin ja nimibiisi oli aluksi vähän vaisuja, mutta kyllä nekin parani kuunteluilla, eikä taiteiliakaan enää töki niin pahasti. kiitos ja tässä elämä on on kyllä selkeesti parhaat piisit tuolta. ja kesäkaverit kolmantena.
nyt vois jäädä odottelemaan päiden cd-uusintajulkaisua, nimeksikin vois laittaa 'päät soittaa' niin menestys olis taattu.
[quote:6dd7a0258f=" "]PMMP:n seuraava albumi sisältää vanhoja lastenlauluja yhtyeen omina versioina. Lastenlaululevy julkaistaan tämän vuoden loppupuolella.
Lisäksi PMMP jää elokuun jälkeen ansaitulle keikkatauolle, joka jatkuu ehdottomana kevääseen 2008. Uutta PMMP-levyä on suunniteltu syksyyn 2008, jolloin Leskiäidin tyttäret-albumin ja vielä nimettömän tulokkaan väliin jäisi kaksi vuotta. Aiempien PMMP-levyjen julkaisuväli on ollut puolitoista vuotta.[/quote:6dd7a0258f]
[quote:b2f2a4ccc7="psykokarkki"][quote:b2f2a4ccc7=" "]PMMP:n seuraava albumi sisältää vanhoja lastenlauluja yhtyeen omina versioina. Lastenlaululevy julkaistaan tämän vuoden loppupuolella.
Lisäksi PMMP jää elokuun jälkeen ansaitulle keikkatauolle, joka jatkuu ehdottomana kevääseen 2008. Uutta PMMP-levyä on suunniteltu syksyyn 2008, jolloin Leskiäidin tyttäret-albumin ja vielä nimettömän tulokkaan väliin jäisi kaksi vuotta. Aiempien PMMP-levyjen julkaisuväli on ollut puolitoista vuotta.[/quote:b2f2a4ccc7][/quote:b2f2a4ccc7]
Pitääköhän semmoinenkin levy mahdollisesti ostaa. Sillä levyllä varmasti on sitten tämä ennen keikkoja soinut:
"Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu. Liru laru loru, moni turha poru ratki riidaksi muuttuu"
Ainakin se olisi jo hyvä syy ostaa levy. Kovempien käsien levyn kaltaista on varmaan turha odottaa:)
Joo ei kyllä hirveästi mikään lastenlaululevy innosta...
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Just innostaa!
innostaa muuten paitz just toi liru laru loru
jep, ilmankos lastenlaululevyä puuhaavat.
mäkin sain tuon uusimman levyn ostettua tuossa. 4 biisiä nousee helposti ylitse muiden: kiitos, kesäkaverit, henkilökohtaisesti ja itse nimibiisi. on se jori vaan nero, ei voi muuta sanoa (vaikka kulauttaakin kohkaus-rockin täysin luokattomalla rummutuksellaan).
PMMP:n Paula ja Rasmuksen Lauri: VAUVA!
http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1437041
[quote:755fddaa63="upsetter"]PMMP:n Paula ja Rasmuksen Lauri: VAUVA!
http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1437041[/quote:755fddaa63]
Mä luulin, että ne oli eronneet.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
[quote:0bfb55f47e="noiseidea"][quote:0bfb55f47e="upsetter"]PMMP:n Paula ja Rasmuksen Lauri: VAUVA!
http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1437041[/quote:0bfb55f47e]
Mä luulin, että ne oli eronneet.[/quote:0bfb55f47e]
Kolmiodraama?
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Hiljattain parin huhuttiin virheellisesti jopa eronneen ja muuttaneen omiin osoitteisiinsa.
Mangojauhe goddamn.
[quote:8cd4216d21="hrmunoita"][quote:8cd4216d21="noiseidea"][quote:8cd4216d21="upsetter"]PMMP:n Paula ja Rasmuksen Lauri: VAUVA!
http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1437041[/quote:8cd4216d21]
Mä luulin, että ne oli eronneet.[/quote:8cd4216d21]
Kolmiodraama?[/quote:8cd4216d21]
Joo, Paula valehteli mulle.
sama
aika hyvin huijasivat
mut entäs olavi uusivirta
[quote:a65ecde86e="noiseidea"]Mä luulin, että ne oli eronneet.[/quote:a65ecde86e]
samaaika hyvin huijasivat
mut entäs olavi uusivirta
Taitaa olla homo
Alkoi itkettään kun kuuntelin kesäkavereita
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
En ole vieläkään kuullut viimeistä levyä.
[quote:a6e3b74943="noiseidea"]En ole vieläkään kuullut viimeistä levyä.[/quote:a6e3b74943]
Valitettavasti löytyy jopa hyllystä.
Myy pois.
[quote:56a724f0ad="noiseidea"][quote:56a724f0ad="shanks"][quote:56a724f0ad="noiseidea"]En ole vieläkään kuullut viimeistä levyä.[/quote:56a724f0ad]
Valitettavasti löytyy jopa hyllystä.[/quote:56a724f0ad]
Myy pois.[/quote:56a724f0ad]emmä kehtaa toisen levyjä myydä.
oma moka ku annoin luvan laittaa levyt mun levyjen sekaan.
Sählä.
Alkoi itkettään kun kuuntelin kesäkavereita
aina kåpnish yös yksin sama
[quote:595b39935b="noiseidea"]En ole vieläkään kuullut viimeistä levyä.[/quote:595b39935b]
Valitettavasti löytyy jopa hyllystä.
homo
toi on selkeesti niiden paras levy
kohta sit pukkaa lastenlauluja, ensi viikollako peräti ilmestyy puuhevonen?
biisilista:
1. Puuhevonen
2. Jospas minä kissan saisin
3. Lörpötys
4. Katinka
5. Minä soitan harmonikkaa
6. Täti Monika
7. Etkö ymmärrä
8. Hyljätty nukke
9. Magdaleena
10. Neljä kissanpoikaa
11. Mustan kissan tango
12. Suojelusenkeli
13. Ihahaa
14. Pikku Lauri
15. Hyvin hiljaa
Pitäis kai toi vika jostain halvalla metsästää.
joo ei oo kyllä odotukset katossa tän suhteen. tekisivät mieluummin levyllisen obskuureja punkkicovereita mut tais aika mennä niistä ideoista ohi.
sitäpaitsi odotin schnappia ja teletappi-tunnaria