You are not logged in.
Pages: 1
[quote:80453001c4]Nicknamed "The Haze", Adkins claimed a repertoire of over 9,000 songs including over 7,000 original compositions, recorded scores of small, micro-label 45s, and is responsible for the birth of Norton Records, Psychobilly, and a dance called "The Hunch".[/quote:80453001c4]
Ilman tätä mulla ois tylsempää (eikä Crampsiakaan ois ollu).
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Tiiän vain sen "Huh-hih-hah-hah"-biisin, taitaa olla nimeltään She Said.
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
[quote:c4716b83d5="tigrushka"]:D
Tiiän vain sen "Huh-hih-hah-hah"-biisin, taitaa olla nimeltään She Said. [/quote:c4716b83d5]
Jep
Tehnyt myös levyn (tai kokoelman ilmeisesti) jossa on vain kana-aiheisia biisejä, nimeltään Poultry In Motion
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Tehnyt myös levyn (tai kokoelman ilmeisesti) jossa on vain kana-aiheisia biisejä, nimeltään Poultry In Motion
Nerokasta!
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Mistäpä täällä EI olisi keskusteltu.
Ennen joulua olin eräillä erittäin viinanhuuruisilla jatkoilla, jossa taisimme kuunnella pari herran lp:tä (Out to Hunch -kokis ainakin) kokonaan lävitse. Tästä muistona on elämäni toistaiseksi pahin krapula.
Mutta, No More Hot Dogs
Kaikin puolin siisti jätkä.
bzort glorf bööth
Youtubesta löytyy muuten kolmiosainen dokkari: The Wild World of Hasil "Haze" Adkins.
Osa I:
http://www.youtube.com/watch?v=mhe0Q45dms4
Taitaa tuo kana olla ns. Adkinsin dieetti
Ihanaa musaa, ei täst oikein muuta osaa ny sanoa.
organizing the boy scouts for murder is wrong
Parasta.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
^oikea mielipide kaikilla. Pitää katella dokkari ensi tilassa.
^oikea mielipide kaikilla. Pitää katella dokkari ensi tilassa.
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
Aikamoinen "dokumentti", kissatappelu ja sen jälkeinen keikkamatsku oli huippua. Muistelen lukeneeni jostain, että Hasilin "tyttöystävä" oli selventänyt dokkarin tekijöille vain esittävänsä tyttöystävää tässä elokuvassa.
Pages: 1