You are not logged in.
Kate Bush - How to be invisible
CKY/GNARKILL - Laughing With Lucifer at Satan's Sideshow
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
soad - dreaming
Kate Bush - How to be invisible
Arvasin, että Kate Bushin kuuntelu on mielenkiintoisempaa kuin tietokoneen korjaus....
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Arvasin, että Kate Bushin kuuntelu on mielenkiintoisempaa kuin tietokoneen korjaus....
mutta kuinka käy katelta piin desimaalit... kuulemma jotain häikkää, vai onko tarkoituksellista?
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
[quote:0f45b362ae="Laatu"]Arvasin, että Kate Bushin kuuntelu on mielenkiintoisempaa kuin tietokoneen korjaus....
mutta kuinka käy katelta piin desimaalit... kuulemma jotain häikkää, vai onko tarkoituksellista?[/quote:0f45b362ae]
En ole selvittänyt lauletaanko siinä niitä numeroita oikein.. sitäkö tarkoitat? Mutta on kyllä tajuttoman hyvä biisi.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
En ole selvittänyt lauletaanko siinä niitä numeroita oikein.. sitäkö tarkoitat? Mutta on kyllä tajuttoman hyvä biisi.
sitä tarkoitin joo, lehdessä oli siitä jotain.
pitäis tutustua tohon uuteen, ja myös niihin vanhoihin...
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
[quote:435843f176="psychocandy"][quote:435843f176="Alxity"][quote:435843f176="psychocandy"][quote:435843f176="Alxity"]Captain Beefhheart - Trout Mask Replica
ei tämä niin kuuntelukelvoton levy ollutkaan kuin muistin... tämä on itseasiassa ihan mielenkiintoista. mikähän minulla on?[/quote:435843f176]
taisit kuitenkin "parantua" levyraatiin mennessä...[/quote:435843f176]
RäG? Arvostelinko jotain väärin vai oliko "siellä" Beefheartia mukana? Ei sitä nyt voi olettaa että yhden kuuntelun perusteella tykkäisin suurimmasta osasta raadin biiseistä, mutta lupaan silti antaa seuraavalla kierroksella kaikille kympin
Devendra Banhart - Nino Rojo[/quote:435843f176]
nojoo, vitsinä vaan laitoin, meinasin vaan että oli siellä jotain vähän beefheart-vaikutteista joka ei oikein tainnut iskeä... mutta ei siinä mitään. hyvää levyä tossakin kuuntelit kyllä.[/quote:435843f176]
Oli muuten huononpi kuin muistin se Devendra.
Nyt kuuntelen Bob Dylanin Oh Mercya vinyyliltä. Kirjaston vinyylivalikoimalle Voisi se tosin paljon laajempikin olla...
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
John Coltrane - Coltrane
Aika mukavalta kuulostaa tämmöinen perinteisempikin jazzi.
<@DBGene> senkin karkki
pelican - march to the sea
rokkaa niin perkeleesti
- sleep
'...They Don't Sleep Anymore on the Beach..."
Mitäs rumaa vuoristossa on?
Edelleen kuuntelen John Coltranen Coltranea. Kuuntelu keskeytyi a-puolen kuultuani kun piti katsoa pari jaksoa Madventuresia välissä.
<@DBGene> senkin karkki
Mitäs rumaa vuoristossa on?
Vuoristoakin voi kuvata monella tavalla. Minusta tuo on lähinnä kamala, vielä kun tuo taivas on tuossa tuollaisena.
Kuuntelen Lehtisen Leenaa. Aika kökköä on tullut, mutta sitten taisin kuulla viimein Reginan singlen. Nyt Starsia, öö joo pl.
mitäs mielt levyst?!!?
mä petyin aika kovasti...willin lauluääni kuulostaa välillä huonolta vitsiltä ja siksi luulinkin levyä ennenku kuuntelin muita piisejä kun paria välistä...ei ois pitäny ostaa kantrisikaa säkisä
No minä taas tykkäsin, sopivan räkäiseltä kuulosti.
pitäisköhän joskus taas tsekkailla oldhamin juttuja, itse olen aina pitänyt palace brothersien tokaa levyä (nimetön eli days in the wake) ylittämättömänä, ja viime aikojen levyt ihan kokonaan kuulematta. hyvä jos ei ole liian sliipattua niinkuin olen kuullut välillä olleen.
kansikin on mun mielestä hieno, ne pilvet jatkaa just hyvin tota lumista maisemaa.
Pig Destroyer - Claude
The Sapphires - Gotta Have Your Love
'...They Don't Sleep Anymore on the Beach..."
stereolab - blips drips and strips
Bearsuit
Quasimoto - Unseen
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
The Silver Mt. Zion Memorial Orchestra & Tra-La-La Band - God Bless Our Dead Marines
This must be what jail / I will scratch