You are not logged in.
Luulisin tän olevan ainakin Pilke-musaa
This must be what jail / I will scratch
Luulisin tän olevan ainakin Pilke-musaa
sama, vaik pilke ei kai diggaillu kauheesti naislaulajia? tätä kuitenkin kandee tsekkailla, ja laulaahan se muuten devendran kanssa rejoicing in the hands -biisissä.
[quote:3227771fe5="DirtyBlueGene"]Luulisin tän olevan ainakin Pilke-musaa [/quote:3227771fe5]
sama, vaik pilke ei kai diggaillu kauheesti naislaulajia? tätä kuitenkin kandee tsekkailla, ja laulaahan se muuten devendran kanssa rejoicing in the hands -biisissä.
ARVASUB. On kyllä jo pidemmän aikaa pitäny tutustua. Niin paljon musiikkia ja niin vähän aikaa... Oon ruvennu sietämään jo paremmin naikkosia. Tai sanotaan, että tykkään kokoajan useammista. Naiset on yleensää joko tai , harvemmin siltä väliltä.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Naiset on yleensää joko tai , harvemmin siltä väliltä.
no tää on kyl niin ku vaan mahdollista. hanki ihmeessä diamond day ekana, tuskinpa tuut katumaan.
hanki ihmeessä diamond day ekana, tuskinpa tuut katumaan.
Njoo, pitää ensin kuunnella MaiSpeissistä tai jostain, jos en kestä sen ääntä, ni se siitä. On niin pitkä ostoslista, ettei viiti ostaa säkkisikoja.
*
jokos pilke on tutustunut? tota kokoelmaa kuuntelin yks viikonloppu ja onhan se komea paketti, kakkoslevyn demonauha tosin enempi kuriositeettiosastoa, ja muutenkaan en suosittele jos ei just another diamond day ole jo tuttu, mutta kyllähän tuokin tarjoaa jänniä hetkiä. wishwanderer-biisin soundit on aika jännät, tosiaan kuulee että rahisevalta asetaatilta on pelastettu, ja hyvä niin
Kyllä tässä joku päivä vielä.........
*
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
bzort glorf bööth
Pitäisköhän tonnekin tähdätä? Mimmonen mesta toi Korjaamo on, ts. onko kuin iso sali, ts. kuin nopeesti toi mahdollisesti myy loppuun?
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Pitäisköhän tonnekin tähdätä? Mimmonen mesta toi Korjaamo on, ts. onko kuin iso sali, ts. kuin nopeesti toi mahdollisesti myy loppuun?
nyt en muista mikä toi vaunusali on. jotenkin luulisin ettei tää kovin nopeasti myisi loppuun jos ollenkaan, varsinkin kun liputkin on 22 euroa, mutta kuka näistä tietää.
[quote:bfdfa6e9b9="bernardblack"]Pitäisköhän tonnekin tähdätä? Mimmonen mesta toi Korjaamo on, ts. onko kuin iso sali, ts. kuin nopeesti toi mahdollisesti myy loppuun?[/quote:bfdfa6e9b9]
nyt en muista mikä toi vaunusali on. jotenkin luulisin ettei tää kovin nopeasti myisi loppuun jos ollenkaan, varsinkin kun liputkin on 22 euroa, mutta kuka näistä tietää.
Vaunusali on se pitkulainen tila, eli se siellä eri osassa rakennusta ku se kahvilabaari/kulmasali. Sinne taitaa mahtua tavastiallinen jengiä, ellei jopa enemmänkin.
organizing the boy scouts for murder is wrong
pakkohan tonne on mennä. diamond day on kuitenki sekä maailman paras biisi että levy :peuk:
Tää on kyllä ihana uutinen. Nyt pitää vaan junailla duunit niin ettei vaan satu iltavuoroa ko päivälle. Pääsee vihdoinki näkemään koko keikan. Toivottavasti! JIHUUU!
Upeaa! Tänne on kyllä mentävä.
Voishan tätä harkita ihan vakavissaan.
Menossa
Tiesitkö muuten, että räppi, mitä jotkut jopa musiikiksi sanovat, on isossa maailmassa jengimusiikkia. Nämä "kuuluisat" räppärit ja heidän jenginsä selvittelevät välejään toisiaan ammuskelemalla.
Ostin lipun.
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Levyt hyllyssä. Ehkä katsomaan
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
Ostin lipun.
sama jo jokin aika sitten
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
[quote:50c1a1ef61="bernardblack"]Ostin lipun.[/quote:50c1a1ef61]
sama jo jokin aika sitten
sama
Jjjiput varattu.
Tiesitkö muuten, että räppi, mitä jotkut jopa musiikiksi sanovat, on isossa maailmassa jengimusiikkia. Nämä "kuuluisat" räppärit ja heidän jenginsä selvittelevät välejään toisiaan ammuskelemalla.
pitäis kyl
Pitäis pitäis
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
Muakin vähän kiinnostais.
*
kyllähän tää on odotetuin keikka sitten flaming lipsien, oon vaan ollu aika saletti ettei millään voi myydä loppuun. mut varma on aina varmaa ja nyt ois rasaaki
lippu ostettu ja kylläpä lookaftering kuulostaa hienolta