You are not logged in.
Sanokaas miten pääsee eroon musalehtien mukana tulleista oheis-CD:istä? Ostaako joku kauppa, Fennica? Antaisin vaikka ilmaseksi, mutta roskiin en raaskis heittää.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
[quote:7b2e4fbfba="Pilke"]Sanokaas miten pääsee eroon musalehtien mukana tulleista oheis-CD:istä? Ostaako joku kauppa, Fennica? Antaisin vaikka ilmaseksi, mutta roskiin en raaskis heittää.
*[/quote:7b2e4fbfba]
Käytävään. Kyllä joku ottaa ne sieltä mukaansa
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
saanut kaiken paskan kaupiteltua veks
oon eri mieltä
[quote:c9852868d3="hrmunoita"][quote:c9852868d3="Pilke"]Sanokaas miten pääsee eroon musalehtien mukana tulleista oheis-CD:istä? Ostaako joku kauppa, Fennica? Antaisin vaikka ilmaseksi, mutta roskiin en raaskis heittää.
*[/quote:c9852868d3]
Käytävään. Kyllä joku ottaa ne sieltä mukaansa [/quote:c9852868d3]
En tiedä miten Tsadissa, mutta ainakin Treen kirjastossa on sellainen kierrätyslaari, musiikkiosastollakin omansa (josta yksi kaveri kuulemma joskus löysi Suiciden ekan lp:n). Ja luulisi johonkin hyväntekeväisyyskirpparillekin kelpaavan.
(Sitä paitsi miksi hankkiutua eroon tuollaisista, ainahan niillä jotain kuunneltavaa on... Tai riippuu tietysti lehdestä.)
[quote:b6fbefd456="Pilke"]Sanokaas miten pääsee eroon musalehtien mukana tulleista oheis-CD:istä? Ostaako joku kauppa, Fennica? Antaisin vaikka ilmaseksi, mutta roskiin en raaskis heittää.
*[/quote:b6fbefd456]
Ei varmaankaan. Iso nippu niitä huuto.nettiin vaan halvalla, eiköhän lähde.
Huuto.nettiä mietin, mutten jaksa vaivautua eikä o edes kovin iso läjä. Hyvä idea toi kierrätyslaari, en oo Helsingissä ainakaan nähny. Onko niitä, tietääkö joku? Ehkä vaan annan kirpparille. Jos ei kelpaa, niin hylkään johonkin, joku ottakoon parempaan talteen. Kiitti ideoista.
*
Joo kylhän noiden musalehtien levyiltä voi joskus löytää ihan uusia tuttavuuksia vaikkei niitä ite kyl hyllyssä pidäkään.
Joo kylhän noiden musalehtien levyiltä voi joskus löytää ihan uusia tuttavuuksia
Ja sitten joskus kymmenen vuoden jälkeen on jännää katsoa, mitä on jäänyt aikanaan huomaamatta.
Hyllytilan kannalta kokoelmat eivät ole kovin paha ongelma, nykyään olen varannut niille oman hyllyn, josta pitää sitten seuloa sekundaa pois jos meinaa uutta mahduttaa. Samaa periaatetta voisi tietysti yrittää toteuttaa muidenkin levyjen osalta, mutta tuskin onnistuisi.
Joo kylhän noiden musalehtien levyiltä voi joskus löytää ihan uusia tuttavuuksia vaikkei niitä ite kyl hyllyssä pidäkään.
Jotkut on kyllä tosi hyviä kokoelmia, yksi Uncutin mukana muutama vuos sitten tullut levy on jopa vaikuttanu mun levyhyllyn nykyiseen sisältöön ratkaisevasti. Kuuntelisin nykyisin varmaan jotain ihan muuta, jos en olis koskaan ostanu sitä lehteä.
*
[quote:6f7fc39569="Pilke"]Huuto.nettiä mietin, mutten jaksa vaivautua eikä o edes kovin iso läjä. Hyvä idea toi kierrätyslaari, en oo Helsingissä ainakaan nähny. Onko niitä, tietääkö joku? Ehkä vaan annan kirpparille. Jos ei kelpaa, niin hylkään johonkin, joku ottakoon parempaan talteen. Kiitti ideoista.
*[/quote:6f7fc39569]
UFF on ottanut vastaan kaikki levyt jotka olen sinne vienyt.
mulle voi antaa tarpeettomat levyt
Tosissaanko otat vastaan? Voin kyllä panttaa sulle jos tosiaan kelpaa. En kyllä luovukaan kuin yhestä tai kahesta vaan.
*
joo, jos on tylsiä niin vien mökille tai jotain.
Ok, pannanpa pantaten.
*
Ok, pannanpa pantaten.
ellei peräti hantaten eiq mitäs
*
1800 taitaa mennä särki näinä päivinä.
This must be what jail / I will scratch
Kaikkiaan n.600 ja lähemmäs 95% näistä kompaktilevyjä. Aika huonostipa on varaa lukukaudella ostella vaikka kuinka priorisoi, sikasäkkeihin ei kykene juuri lainkaan
Menetetty peli
Oho. Ai kiinnostaa norjalaisen hardrock-bändin Big Bangin uusin pitkäsoitto?
[quote:5a19941446="PrivateJoy"]sikasäkkeihin ei kykene juuri lainkaan
Luin toki "sikspäkkeihin". :?[/quote:5a19941446]
sama
Mulla on varmaan mennyt tuhat rikki tän vuoden ainaka. En ole listannut levyjä sitten viime syksyn, joten ei mitn hajua. Mutta ennen joulua olisi tarkoitus saada kaikki taas paperille ja hylly aakkosjärjestykseen.
Oho. Ai kiinnostaa norjalaisen hardrock-bändin Big Bangin uusin pitkäsoitto?
just sitä oon etsiny, paljolla myyt eiq mitäs
niin siis noista lehtien mukana tulleista kokoelmista kait lähinnä oli puhe, mut mun mielestä on synti heittää levyjä roskiin (samoin kirjoja), eli kierrätykseen nuo aina mieluummin.
waltari-ketjussa nämä!
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
[quote:8293df9927="Feggy"]Oho. Ai kiinnostaa norjalaisen hardrock-bändin Big Bangin uusin pitkäsoitto?
just sitä oon etsiny, paljolla myyt eiq mitäs
niin siis noista lehtien mukana tulleista kokoelmista kait lähinnä oli puhe, mut mun mielestä on synti heittää levyjä roskiin (samoin kirjoja), eli kierrätykseen nuo aina mieluummin.[/quote:8293df9927]
Joo, en mäkään roskikseen sentään heitä muuta kuin cd-r:iä. Nyt kiertokulku menee huuto.net - divari - ariman oy - hantta? / uff? Kerran annoin ison läjän räkärodeo-listan äänestyspalkinnoksi. Foorumi voiski pitää pikkujoulut, niin tuon joululahjoja sinne.
Mun tietokantaohjelma väittää että 1366. Olen kyllä suhteellisen huolimattomasti päivittänyt sitä viime aikoina, joten tarkempi luku on varmaan lähempänä puoltatoista tonnia. Tuohon sisältyy siis kaikki, sinkut, albumit, vinyylit ja cd:t. Mulla on jonkinlainen fetissi cd-sinkkuihin ja -ep:ihin, joten niitä on kerääntynyt varsin reippaasti tuonne hyllylle.
Sent from my iPhone 16
Mulla on jonkinlainen fetissi cd-sinkkuihin ja -ep:ihin, joten niitä on kerääntynyt varsin reippaasti tuonne hyllylle.
yksi kinkyimmistä pakkomielteistä mistä olen kuullut...
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
[quote:8025853b52="Tomsk"]Mulla on jonkinlainen fetissi cd-sinkkuihin ja -ep:ihin, joten niitä on kerääntynyt varsin reippaasti tuonne hyllylle.
yksi kinkyimmistä pakkomielteistä mistä olen kuullut... [/quote:8025853b52]
Sama. Jotenkin etenkin cd-sinkut jää helposti kuuntelematta.
Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.
Mut entäpä kokoelmat jotka ovat cd-sinkkubokseja hähää
Ehkå pahinta vittuilua faneille. Mässivältä täkiltä taitaa mulla olla semmonen ja aika vähän tullu kuunneltua.
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!