You are not logged in.
Enpäs oo lukenut tuota Gogolia. Pitäisi kai.
Kannattaa! Pietarilaiskertomuksista (Nenä, Päällysviitta, Mielipuolen päiväkirja, Nevskij prospekt) on hyvä aloittaa.
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Дядя Ваня tuli illalla luettua loppuun, nyt työn alla Вишневый сад.
tästä tulikin mieleen, että huomisen jälkeen pääsee lukemaan taas paljon [tshirilitsoja] eli kyrilisiä aakkosia
[quote:4fff22c6db="tigrushka"]Дядя Ваня tuli illalla luettua loppuun, nyt työn alla Вишневый сад.
tästä tulikin mieleen, että huomisen jälkeen pääsee lukemaan taas paljon [tshirilitsoja] eli kyrilisiä aakkosia [/quote:4fff22c6db]
Armenialaiset ja georgialaiset aakkoset voisivat tarjota uusia haasteita, mutta ehkä seuraavassa elämässä.
bussissa: Milan Kundera - Identiteetti
soffalla: Henry Miller - Kauriin kääntöpiiri
Tobin Sprout wanted to be more than GBV's George Harrison
[quote:1102980e96="hrmunoita"]Enpäs oo lukenut tuota Gogolia. Pitäisi kai.
Kannattaa! Pietarilaiskertomuksista (Nenä, Päällysviitta, Mielipuolen päiväkirja, Nevskij prospekt) on hyvä aloittaa.[/quote:1102980e96]
Joo siis noi on jo luettu. Tarkoitin toki tuota yksittäistä teosta.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Joo siis noi on jo luettu. Tarkoitin toki tuota yksittäistä teosta.
Mut joo, kantsii lukea.
[quote:e2901916eb="hrmunoita"]Joo siis noi on jo luettu. Tarkoitin toki tuota yksittäistä teosta.
Mut joo, kantsii lukea.[/quote:e2901916eb]
kuolleet sielut? oon kuullu biisin
[quote:c7844904e4="tigrushka"][quote:c7844904e4="hrmunoita"]Joo siis noi on jo luettu. Tarkoitin toki tuota yksittäistä teosta.
Mut joo, kantsii lukea.[/quote:c7844904e4]
kuolleet sielut? oon kuullu biisin [/quote:c7844904e4]
Erittäin hupaisa kirja!
Tänään vois kyllä lukea vähän Harmsia.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Tänään vois kyllä lukea vähän Harmsia.
Harmsin paikka
nyt on kyl liian pahat, veikkaisin et eka on vanja-eno, tokasta ei kyl mitään hajua, otetaan vaik fifty-sixty
[quote:2b95162da3="tigrushka"]Дядя Ваня tuli illalla luettua loppuun, nyt työn alla Вишневый сад.
nyt on kyl liian pahat, veikkaisin et eka on vanja-eno, tokasta ei kyl mitään hajua, otetaan vaik fifty-sixty [/quote:2b95162da3]
Oikein! Toka on Kirsikkapuisto.
http://en.wikipedia.org/wiki/Wikipedia
http://en.wikipedia.org/wiki/The_Colber … references
http://en.wikipedia.org/wiki/WikiScanner
en ole kolmekybänen emoboy
Jane Eyre pitäs lukee ens torstaiks. Teenpä niin...sit jotai leffakirjoja ja joku lastenkirja seuraavaks viikoks, kai. Ja kattoo casablanca pari kertaa.
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Jane Eyre pitäs lukee ens torstaiks
Tyttöjen ja Leposin topikissa tämä...
no joo. Pitäs alkaa taas lukeen kirjoja, kun sais kahden kuukauden lukemattomat hesarit kahlattua läpi.
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
nikolai gogol: päällystakki
Enpä muista tästä juuri muuta, kuin että siinä oli yksi reilun sivun pitunen lause.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Hävettää lukea bussissa tuon kannen takia. Pitävät mua vielä jonain vainoharhaisena jenkki-patrioottina
Mangojauhe goddamn.
Hävettää lukea bussissa tuon kannen takia. Pitävät mua vielä jonain vainoharhaisena jenkki-patrioottina
Ajattelin seuraavaksi lukea Adolf Hitlerin kulttiteoksen Taisteluni, se saattaa herättää kanssamatkustajissa myös aatoksia.
Oisko kellään muuten lainata tuota Taistelunia/ani? Kirjastossa on sata varausta.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Oisko kellään muuten lainata tuota Taistelunia/ani? Kirjastossa on sata varausta.
Ai tota on kuitenkin kirjastossa? Jostain syystä luulin et se ois jotenkin pannassa. Isän äidillä on toi kirjahyllyssään. Se herätti pienenä aina vähän ihmetystä.
Tuolta näyttäis löytyvän: http://www.radioislam.org/historia/hitl … /index.htm
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Kertoo ihmisten kokemuksista, kun tulivat kaapista ulos perheilleen sekä vanhempien reaktiot siihen kun saivat tietää lapsensa "taipumuksesta".
Kaikki stoorit menevät suunnilleen näin:
Lapsi kertoo:
"Oli tosi vaikeeta kertoa vanhemmille, salailin asiaa tosi pitkään. Olin varma et mun vanhemmat vihais mua. Loppuen lopuksi ne kait jotenkin asian hyväksy, tai sitten emme ole sen jälkeen puhuneet."
Vanhemmat kertoo:
"Olin kauhuissani. Mitä naapurit ajattelevat ja suku? apuapapua. Jos olin mies ja kyseessä oli oma poikani, harkitsin itsemurhaa (!!!). Ollaan nihkeästi hyväksytty asia, emme puhu siitä sen kummemmin mut kai lapsen onni on oleellisinta"
Luen kans tätä, joka on ollut listoilla jo vaikka kuinka kauan, oon ihan sekaisin naisen kirjoitustyylistä ja kielenkäytöstä:
"hiljaa pyörii salaattilinko"
bitch ain't even COLD in that poncho
[quote:ddf3516dc8="tiptoo"]
Hävettää lukea bussissa tuon kannen takia. Pitävät mua vielä jonain vainoharhaisena jenkki-patrioottina [/quote:ddf3516dc8]
Kerro kun olet lukenut, et kannattaako? oon pitkään miettinyt jos lainais kirjastosta
"hiljaa pyörii salaattilinko"
bitch ain't even COLD in that poncho
Uusin Rumba tuli selattua ja seuraavaksi elokuun soundi, joka piti ostaa vaan siksi, että eivät paskiaiset laita demopalstan osoitetta nettiin.
[quote:2462b56658="mitten"]
Luen kans tätä, joka on ollut listoilla jo vaikka kuinka kauan, oon ihan sekaisin naisen kirjoitustyylistä ja kielenkäytöstä:
[/quote:2462b56658]
Kaikkien aikojen suosikkikirjoissani nämä...
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
"Veikko Ennala syntyi ja kuoli."
"No more mistakes, like the last one."