You are not logged in.
Mitäs tykkäätte tästä ruotsalaiskaksikosta?
Itse pidän aika paljon tosta kesällä ilmestyneestä II:sta.
Aiempaan tuotantoon en ole vielä tutustunut.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Mä en oikeein tiiä. Ihan kivaa kai, mutta ei vaan jaksa. II on jees kyl...
Kuuntelin vähän aikaa sitten tota toista levyä. Ihan tylsää se on.
Jari Haapalainen
vai mikä se "huipputuottaja" olikaan?!
Pähpöhpyh. Kyllä Heikki Concretesin voittaa kuitenkin. Minä tykkään.
Ja Jarmo, kyllä sinäkin tykkäisit kuhan vaan tarkemmin kuuntelisit, ainakin historian kirjat todistava tämän asian olevan fakta.
Ja Jarmo, kyllä sinäkin tykkäisit kuhan vaan tarkemmin kuuntelisit
Sitähän ei taas koskaan tiedä
[quote:234f8c0364="Plush"]Ja Jarmo, kyllä sinäkin tykkäisit kuhan vaan tarkemmin kuuntelisit
Sitähän ei taas koskaan tiedä [/quote:234f8c0364]
Kyll ä sen nyt tietää, kun minä tykkään tästä ja ei oo maailman historiassa sellasta bändiä josta minä tykkäisin ja josta sinä et (lopulta) tykkäis.
[quote:2ef6461dec="leposi"][quote:2ef6461dec="Plush"]Ja Jarmo, kyllä sinäkin tykkäisit kuhan vaan tarkemmin kuuntelisit
Sitähän ei taas koskaan tiedä [/quote:2ef6461dec]
Kyll ä sen nyt tietää, kun minä tykkään tästä ja ei oo maailman historiassa sellasta bändiä josta minä tykkäisin ja josta sinä et (lopulta) tykkäis. [/quote:2ef6461dec]
Hmmm, harmi kun Teh Avalancheskin meni pois. No en tykkää lofifnkista (enää)!?
[quote:272820b417="Plush"][quote:272820b417="leposi"][quote:272820b417="Plush"]Ja Jarmo, kyllä sinäkin tykkäisit kuhan vaan tarkemmin kuuntelisit
Sitähän ei taas koskaan tiedä [/quote:272820b417]
Kyll ä sen nyt tietää, kun minä tykkään tästä ja ei oo maailman historiassa sellasta bändiä josta minä tykkäisin ja josta sinä et (lopulta) tykkäis. [/quote:272820b417]
Hmmm, harmi kun Teh Avalancheskin meni pois. No en tykkää lofifnkista (enää)!?[/quote:272820b417]
Joo, en mäkää. :?
Kovin epäilyttävän keksityn kuuloisia heikkejä ja keijoja tänne ilmestynyt...
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Kovin epäilyttävän keksityn kuuloisia heikkejä ja keijoja tänne ilmestynyt...
kyllä nää on ihan oikeita, sen sijaan reijo sai lähteä...
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
En kyllä ole jaksanut varmaan vuoteen tota kakkosta. Olihan se aluksi kivaa, mut nyt alkaa vaan kyrpimään kun sitä kuulee jossain, melkosta.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Olen joskus meinannut tilata tätä, ainakin Magic Markerin katalogissa taisi olla. Emmä sitten kuitenkaan. Mutta KANTSISKO??
Ei