You are not logged in.
raportille
Daniel Johnston vieraana Rollins show:ssa:
http://areena.yle.fi/toista?id=803129
Repsämän missanneille: Devil -doku tulossa "isolle kankaalle" Helsingin keskustaan. Tiedote pärähtää kohta tonne elokuvat ja kirjallisuus osioon.
en ole kolmekybänen emoboy
kuppi nurin!!!
Daniel Johnston is to tour in July, backed by some very special musicians.
These An Evening with Daniel Johnston and friends events will see the following play as backing players and support acts: Sparklehorse, Scout Niblett, Norman Blake (Teenage Fanclub), Jad Fair (Half Japanese) and James McNew (Yo La Tengo).
Tickets go on sale on Friday, May 2. UK/Ireland dates as follows:
July
23 Glasgow Old Fruit Market
24 Manchester New Century House
25 London Indigo2
27-28 Dublin Whelans
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Sweden TBA
"No more mistakes, like the last one."
18. ja 19. heinäkuuta stokkolmissa ja jöötteporissa
Meijjän keikalle sain tänään siis ostettua liput numeroilla kolome ja nelejä.
Kevyttä kiimaa ku viimevuotinen oli parhaita keikkoja ikinä, nyt siis ehkä keikkapaikkana neljännexen edellisestä vetävä mesta. Toivottavasti ei liikaa danielia pistä jännittämään tiukemmin pakattu ja vertikaalinen yleisö. Eiköhän se handlaa taas homman kotio
The first half of the performance will see a stellar cast of musical legends, including Mark Linkous of Sparklehorse, Norman Blake of Teenage Fanclub, James McNew of Yo La Tengo and Jad Fair, performing the songs of Daniel Johnston. The second half of the show will see the man himself take to the stage with his famous friends forming his backing band.
Luulin hetken lukevani Coldplay-topikkia
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Huomenna
8pm Jad Fair
8.15pm Scout Niblett
8.30pm Norman Blake
8.45 pm Sparklehorse
9:15pm Daniel Johnston
9:45pm Daniel Johnston & friends
Homoparasta!
Jad Fair lupas ennen ku keikka alko että jos ei oo jonku mielestä paras keikka ikinä nii vopite asua ilmatteeks James McNewn kämpässä Brooklynissä viis vuotta ja James keittää joka aamu kaffet. Jad Fair oli muutenki ihan gurgo, komee kiharaletti ja virne, hyvät läpät ja mahtavan leikkisää kitaransoittoa ja biisien kanssa leikkimistä. Tää pitäs nähä joskus pitemmällä keikalla heittämässä omaa matskuaan. Vähän tuli Jonathan Richman mieleen mut jotenki primitiivisempää ja sellast mahti-ihkuu. Red Dressillä aloittaminen oli ihan ältsin oikeesti paras tapa ikinä alottaa tämmöne geigga!!!
Sit tää Scout Niblett oli vähän ehkä yltiövakavan oloinen tai jotain mut vika biisi oli ihan mahtava. Tommoseen ankeusteluun toi mahtavaa värinää ku muzallisesti oli yhden kitaran ja rumpujen avulla vedettyä old school doomia, eli melkein ku ei ollu passoaa ja toista kitaraa jne. Mut sillee et vittuun ne jousikvartetit ja uikutuslillunnat ja lisää näin!
Norman "britti-indien uusipaavalniemi" Blake soitti sit hinosti I don't want control of youn ja jotai skottifolkkia ja Bevis Frondia ja jotai muuta. Hyvä oli! Yleisölleki uppos. Sano että Mark "sivustaladattava, energiasäästöluokka B" Linkous kerto että Whelans on suosikkikeikkapaikkansa mualimassa. Niin on munki
Linkous veti sit niitä uikutusbiisejä. Oisin lähteny ostaan kaljaa mut oli tungosta joten kökötin.
Edellämainittujen kanssa oli sit aina siis runpalia ja James Mcnewtä silleen duunarimeisningillä.
Sit Danieli vetäs pari biisiä soolona ja tuli takas koko bändin kanssa. Aika paljon vähemmän biisejä ku viime vuonna Vicar Streetillä mut hei ihan vitun hyvä valikoima ja toi bändi toimi kyl mahtavasti. Eka biisi (hitto kun on tämmöne anti-elefantin muisti mut) oli kolmen kitaran huutoa ja silleen wow! rokki sukat jalkaan wow! Ja sit tuli kaikkii niinku Casper the friendly ghost ja Walking the cow ja niinku pelkkää ihan parasta! Ihan vikaks sit tuli kahen biisin encore jossa vedettiin Devil town yhteislauluna. Ja koko keikan läpi uusis ja fair pitivät jotain hymyilykilpailua
Hiton hienoja rokkisovituksia noista biiseistä, huhhuh! Parasta!
huiggi ei varmaan lue bitchforkkii, niin linkitetääns tää, kuvagalleria tuolta kyseiseltä keikalta
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
Åhå tänks! Uusiskin toki kuvassa
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
[quote:6f3d6cfe45="risto_m"]
[/quote:6f3d6cfe45]
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Uusis, Vanhanen ja Kyllönen tulivat vuorotellen mieleen tyyppiä katellessa. Pelottavaa mutta huvittavaa....etenkin sen jatkuvan virneen kera
Mahtaakohan moinen pitää paikkansa, että näissä nykyisissä Hi, How Are You- ja Yip/Jump-vinyyli-uusintapainoksissa olis mukana joku mp3-koodi tms, jolla siis pystyy imuroimaan biisit myös digimuodossa koneelle ja iPodiin?
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
Mahtaakohan moinen pitää paikkansa, että näissä nykyisissä Hi, How Are You- ja Yip/Jump-vinyyli-uusintapainoksissa olis mukana joku mp3-koodi tms, jolla siis pystyy imuroimaan biisit myös digimuodossa koneelle ja iPodiin?
En muista, mutta voin vilkaista kunhan pääsen kaupalle.
Tero saatana, s'olet gay!
[quote:119e4947ad="tomitarmo"]Mahtaakohan moinen pitää paikkansa, että näissä nykyisissä Hi, How Are You- ja Yip/Jump-vinyyli-uusintapainoksissa olis mukana joku mp3-koodi tms, jolla siis pystyy imuroimaan biisit myös digimuodossa koneelle ja iPodiin?[/quote:119e4947ad]
En muista, mutta voin vilkaista kunhan pääsen kaupalle.
Orait. Jos noin on, niin saatamme hyvinkin tavata tänään...
Pahoittelen syvästi, että olen pilannut tämän topikin Matti Vanhasen kuvalla.
Asia taiskin selvitä... Ainakin Hi, How Are You-storen mukaan kummassakin vinyylissä olis joku piletti mukana, jolla daunloudaus onnistuu YipEyeTunes.comista. Taidanpa suunnata Kolmannelle linjalle...
http://www.hihowareyou.com/store/shop/details/1213
http://www.hihowareyou.com/store/shop/details/1212
Gaddäm! Se daunloudaus-koodikortti puuttuu Hi, How Are You-lp:stä!
Gaddäm! Se daunloudaus-koodikortti puuttuu Hi, How Are You-lp:stä!
Siis sitä ei ollut siellä sisällä? Tsekkaan tosta toisesta vinyylistä. Jos siitäkin puuttuu, niin pistän sulle custom-downloadit tuosta
tosson sulle koodia
http://www.zshare.net/download/995425941dc1f2/
[quote:f283fe48ed="tomitarmo"]Gaddäm! Se daunloudaus-koodikortti puuttuu Hi, How Are You-lp:stä! [/quote:f283fe48ed]
Siis sitä ei ollut siellä sisällä? Tsekkaan tosta toisesta vinyylistä. Jos siitäkin puuttuu, niin pistän sulle custom-downloadit tuosta
No voe vitun maku. Eipä ollut toisessakaan. Hasitakaapa nyt!
Mä hoidan sulle ton "epävirallisena" downloadina. Kyllä homma on näin, että vituttaa tuollainen äpyily.
[quote:ac01924368="forssto"][quote:ac01924368="tomitarmo"]Gaddäm! Se daunloudaus-koodikortti puuttuu Hi, How Are You-lp:stä! [/quote:ac01924368]
Siis sitä ei ollut siellä sisällä? Tsekkaan tosta toisesta vinyylistä. Jos siitäkin puuttuu, niin pistän sulle custom-downloadit tuosta [/quote:ac01924368]
No voe vitun maku. Eipä ollut toisessakaan. Hasitakaapa nyt!
Mä hoidan sulle ton "epävirallisena" downloadina. Kyllä homma on näin, että vituttaa tuollainen äpyily.
Jaha jaha...:cry: Eipä tuo nyt elämän ja kuoleman kysymys ole, mutta oishan se hauska saada iPodiin kummatkin lätyt. Varsinkin, kun suureen ääneen lupailevat sitä levyn kannessa!
se huippusalainen koodi on *albumin nimi* + rapidshare ja sit syöttää sen googleen niin jopas jopas
se huippusalainen koodi on *albumin nimi* + rapidshare ja sit syöttää sen googleen niin jopas jopas
Kostoks vois tehä tänkin! :twisted:
Just kun oon lopettanut Soulseekinkin käytön, niin musiikkipisnes pakottaa mut takasin laittomuuden tielle...
No utilitaristisessa mielessähän se on ihan sama tekeekö levystä itse varmuuskopion vai hakeeko netistä. Ja muutenki, mitä vitu välii.
Niiq eräskin mielipidevaikuttaja:
The internet downloadingpeople need to get over it. Is it stealing? Sure, yeahbut it doesnt matter. Its over. Things have changed. We have to move on.
Ja eihän se lataaminen ees taida olla laitonta vaan jakaminen, oot ihan turvallisilla vesillä!
[quote:01d87d5043="HUIG"]No utilitaristisessa mielessähän se on ihan sama tekeekö levystä itse varmuuskopion vai hakeeko netistä. Ja muutenki, mitä vitu välii.
Niiq eräskin mielipidevaikuttaja:
The internet downloadingpeople need to get over it. Is it stealing? Sure, yeahbut it doesnt matter. Its over. Things have changed. We have to move on.
Ja eihän se lataaminen ees taida olla laitonta vaan jakaminen, oot ihan turvallisilla vesillä![/quote:01d87d5043]
Mulla ei ole ollu ikinä minkäänlaisia tunnon tuskia mistään latailuista tai jakamisista, ja siihen tuskin tulee muutosta.
Meilasin tästä pikkuruisesta koodiongelmasta yipeyetunesiin,josta sain vastauksen jo eilen alkuillasta ja mukana tuli koodi,jolla daunloudaus onnistui. Palvelulle &