You are not logged in.
Aivan mielettömän mahtava keikka!!!
Tosi leppoisa/mukava kaveri ja uskomaton viuluviikari-taitoniekka! Ylitti odotukset, jotka oli suht korkealla.
Tätä lisää joskus toiste!
YKKÖSMIEHEN PAIKKA TÄYTETTY ON
EI SE AUKI ENÄÄ OO
LIEKEISSÄ MYÖS SAULIN SAMMUMATON
RAKKAUS ROUVA JENNI HAUKIOON
kiva et soitti lopulta sen carey coverin.
mä tykkäsin kans, mut lähinnä sen genius of loven vuoksi. en muista edes ikinä kuulleeni sitä mariah careyn kappaletta.
hieno keikka joka tapauksessa !
Jotain tällasia räpsin:
en ole kolmekybänen emoboy
Vuoden keikka taisi olla tässä. Aivan uskomatonta parhuutta.
Sent from my iPhone 16
Ylös! Tykkään tästä uudesta levystä!
Mangojauhe goddamn.
Ylös! Tykkään tästä uudesta levystä!
No ei ihme.. vuoden parhaita levyjä tähän mennessä ehdottomasti. Parilla ekalla kuuntelulla kyllä vähän meinasin että ne sovitukset ja suuret soundit on vähän liikaa mutta nyt ne vaan tuntuu kuuluvan asiaan. Mahtavaa!
Final Fantasyn edellinen (mikä pooh clouds..?) ei ole ihan uponnut yhtä hyvin mut vois sen kai joskus hankkia.
Tobin Sprout wanted to be more than GBV's George Harrison
Viikon päästä Tavastialla!
VUK lämppää, levyt soittaa DJ-kolmikko Jiri, Mini&Kostaja.
"Lewis Takes Off His Shirt"-biisin video:
http://www.youtube.com/watch?v=7G-cqAehehA
Tää uus levy on kyl tosi riemastuttava. Tsekataan kunto Primiksessä ja jos iskee niin miksei tonne Tavastiallekin sit tanhuamaan.
Älä päästä painiks sitä
Öö, suosittelen kyllä VUKia... Todennäköisesti vetää paremman keikan kuin Owen, mutta toisaalta mä en ookaan saanu tosta uudesta levystä mitään otetta.
en ole kolmekybänen emoboy
höööööj ketäs tonne menossa? onko etkoja? t. mulle VUK ei oo pakko nähdä
Oon menossa keikalle mut haluun kyl nähdä Vukin. Etkoillaan täällä meitsillä kaverin kanssa seiskasta eteenpäin. Saa tulla. Suosittelen kans antamaan Vukille toisen mahdollisuude. Oon nähny yli kymmenen kertaa erinäisissä, 1-9 henkisissä kokoonpanoissa ja aina on ollut vähintään hyvä, useimmiten loistava.
Sent from my iPhone 16
Joo toi Vukin habitus tuntuu aina vähän muuttuvan vuodesta toiseen. Musta suunta on ollu alaspäin mutta se on vetäny ässiä hihasta ennenkin.
Koitan tulla sinne Tomskin luo kunhan saan käytyä kämpillä eka. Varmaan joskus lähempänä kasia ku seiskaa.
Älä päästä painiks sitä
mitten wrote:höööööj ketäs tonne menossa? onko etkoja? t. mulle VUK ei oo pakko nähdä
Oon menossa keikalle mut haluun kyl nähdä Vukin. Etkoillaan täällä meitsillä kaverin kanssa seiskasta eteenpäin. Saa tulla. Suosittelen kans antamaan Vukille toisen mahdollisuude. Oon nähny yli kymmenen kertaa erinäisissä, 1-9 henkisissä kokoonpanoissa ja aina on ollut vähintään hyvä, useimmiten loistava.
ok no hei yritän ehtii sun kautta etkoileen (jolloin miksei VUKiakin vois uudestaan tsekata), epäselvät aikataulut viel mut koodailen!
"hiljaa pyörii salaattilinko"
bitch ain't even COLD in that poncho
Kannattaako meikän yrittääkään vääntäytyä paikalle, jos musta Flow-keikka kuulosti surkeelta? Vai oliko sillä Flowssa muutenkin jotenkin normaalia surkeempi meno?
Kannattaako meikän yrittääkään vääntäytyä paikalle, jos musta Flow-keikka kuulosti surkeelta? Vai oliko sillä Flowssa muutenkin jotenkin normaalia surkeempi meno?
jätin flow:ssa väliin kun mietin et eihän tuo jossain ulko-ilmafestarilavalla voi mitenkään toimia
mut kutosen keikka yks parhaista ikuna
hehe täl uudel levyl on What Do You Think The Next Happen Now -niminen biisi
Älä päästä painiks sitä
hae mitten kaupasta pullaa ja väitä leiponees
Joo, eipä tosta jääny puuttumaan kuin se Shellac-coveri. Charmantti veikkonen.
Älä päästä painiks sitä
huh-huh mikä keikka!
Tässä epätäydellinen settilista. Metsästän vielä tota 9 biisiä, jos joku osaa antaa vinkkiä kerro. Ja jos joku muistaa eka biisin niin koska mä en yhtään enää enkä kirjoittanut ylös voeee
1. E is for Estranged
2. This is the Dream of Win & Regine
3. Scandal at the Parkade
4. That's when the Audience Died
5. Midnight Directives
6. Keep The Dog Quiet
7. The Great Elsewhere
8. Lewis Takes Action
9. ÖÖÖhhh?
10. Independence is No Soltuion (The Blankket? cover)
11. Flare Gun
12. The Butcher
13. Many Lives -> 49 MP
14. Lewis takes Off His Shirt
15. Odessa (Caribou cover)
16. This Lamb Sells Condos
17. Fantasy (Mariah Carey cover)
Last edited by mitten (05.06.2010 19:52)
Jaa mää luulin et sä kirjoittelit jotain lällättelytekstareita kaikille kavereille joka välissä mut hyötykäyttöähän se oli
Älä päästä painiks sitä
Jaa mää luulin et sä kirjoittelit jotain lällättelytekstareita kaikille kavereille joka välissä mut hyötykäyttöähän se oli
oishan se voinut niinkin mennä. onneks huumassa ei tullut ees mieleen! hyvän keikan merkki
Mukavahan tuo oli. Meni kyllä Caribou-cover ohi.
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
Oisko se ollu toi E is for Estranged uudelta levyltä mikä avas setin vai muistanko ihan omiani. Vai oliks se just toi puolivälin mysteeribiisi argh.
Älä päästä painiks sitä
siis apua?! oonko mä poistunut taas kesken keikan kun en muista et jäbä ois vetäny m. careyn fantasya? tuliks vetää toisetkin encoret vai hä? kutosella sillo pari vuotta sit tuli toi veto ja oli kyl parasta coverointia koskaan! muuten sikahyvä keikka ja diibadaaba vaikka jäbä luisti kyl aika kierosti lupaamastaan rapeman-coverista: "cannot remember the lyrics".
Last edited by danaström (05.06.2010 13:16)
"Why are you going to Algeria?"
"Huh, I don't know why. They got a Howard Johnson's there so I'm going."
siis apua?! oonko mä poistunut taas kesken keikan kun en muista et jäbä ois vetäny m. careyn fantasya? tuliks vetää toisetkin encoret vai hä? kutosella sillo pari vuotta sit tuli toi veto ja oli kyl parasta coverointia koskaan! muuten sikahyvä keikka ja diibadaaba vaikka jäbä luisti kyl aika kierosti lupaamastaan rapeman-coverista: "cannot remember the lyrics".
Tuli toiset encoret joo. Hätähousu.
Sent from my iPhone 16
sad banana.
"Why are you going to Algeria?"
"Huh, I don't know why. They got a Howard Johnson's there so I'm going."