You are not logged in.
[quote:4c7ec2e005="forssto"][quote:4c7ec2e005="kri"]ois kiva tulla tonne, kerranki, mut nukuin päikkärit ja on ainakin vielä post-päikkärivitutus päällä EN ALA :x
Lepy pian ja tuu paikalle
tulee paikalle kanssa.[/quote:4c7ec2e005]
Oisit tullu, oltiin vitun hyviä. Onneksi Turska ja ämpee tuli kuitenkin [/quote:4c7ec2e005]
Oli khyl ihan hyvä, erityisesti toka biisi rumpuineen ja sitte vikan biisin loppu"hulinat". Biisien tunteminen etukäteen ois tehny tietty keikasta vielä paremman.
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
saa nähdä jos vaikka joku päivä tulisi mentyä violan keikalle. mun ainoa viola-levy on se joulusinkku, enkä oikein tiedä millasta tää nykyään on, saattais jopa kiinnostaa vähän alusta.
Tällaiseen törmäsin selaillessani Fullsteamin sivuja. Onko tästä ollut jotain tiedotetta? Ainakin on mennyt minun ohitse.
PSYCHIC TV (USA)
02.10.2007 Helsinki, Tavastia
Sent from my iPhone 16
[quote:b4ed1ab5bc="psykokarkki"]saa nähdä jos vaikka joku päivä tulisi mentyä violan keikalle. mun ainoa viola-levy on se joulusinkku, enkä oikein tiedä millasta tää nykyään on, saattais jopa kiinnostaa vähän alusta.
[/quote:b4ed1ab5bc]
Ota perhe mukaan ja tuu Korkeasaareen meidän keikalle parin viikon päästä. Samalla reissulla myös Gommi-jänis ja Rommi-koira, eli M.A. ja joku vara-Pedro! Toki myös The Rattz!
Tero saatana, s'olet gay!
Ota perhe mukaan ja tuu Korkeasaareen meidän keikalle parin viikon päästä. Samalla reissulla myös Gommi-jänis ja Rommi-koira, eli M.A. ja joku vara-Pedro! Toki myös The Rattz!
pannan harkiten...
[quote:ae38b0522a="Tomsk"]Tällaiseen törmäsin selaillessani Fullsteamin sivuja. Onko tästä ollut jotain tiedotetta? Ainakin on mennyt minun ohitse.
PSYCHIC TV (USA)
02.10.2007 Helsinki, Tavastia[/quote:ae38b0522a]
Oho
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
[quote:c2f4ec4ea1="Moronica"][quote:c2f4ec4ea1="Tomsk"]Tällaiseen törmäsin selaillessani Fullsteamin sivuja. Onko tästä ollut jotain tiedotetta? Ainakin on mennyt minun ohitse.
PSYCHIC TV (USA)
02.10.2007 Helsinki, Tavastia[/quote:c2f4ec4ea1]
Oho [/quote:c2f4ec4ea1]
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
[quote:61df0043fd="risto_m"][quote:61df0043fd="Moronica"][quote:61df0043fd="Tomsk"]Tällaiseen törmäsin selaillessani Fullsteamin sivuja. Onko tästä ollut jotain tiedotetta? Ainakin on mennyt minun ohitse.
PSYCHIC TV (USA)
02.10.2007 Helsinki, Tavastia[/quote:61df0043fd]
Oho [/quote:61df0043fd]
[/quote:61df0043fd]
smaa.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Odotellessa voi viihtyä Genesis P-Orridgen horinoiden parissa, joita löytyy youtubesta.
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
onks psychic tv:lle omaa topiccia? jos ei niin nyt vopis joku tehdä ja kertoa siellä millasta kamaa noi nykyään tekee.
[quote:cd252e9c5c="Tomsk"]Tällaiseen törmäsin selaillessani Fullsteamin sivuja. Onko tästä ollut jotain tiedotetta? Ainakin on mennyt minun ohitse.
PSYCHIC TV (USA)
02.10.2007 Helsinki, Tavastia[/quote:cd252e9c5c]
Mulle riitti ja riittää kyllä ihan hyvin niiden Glub-77-keikka Ky-Exitissä silloin joskus.
Mulle riitti ja riittää kyllä ihan hyvin niiden Glub-77-keikka Ky-Exitissä silloin joskus.
hartsa-irkulla nämä
onks psychic tv:lle omaa topiccia? jos ei niin nyt vopis joku tehdä ja kertoa siellä millasta kamaa noi nykyään tekee.
huh? en tienny ees että toi projekti on enää hengissä.
no, olihan toi äsköinen gristle-comeback jo aika yllätys..
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
[quote:66d42e547b="forssto"]Ota perhe mukaan ja tuu Korkeasaareen meidän keikalle parin viikon päästä. Samalla reissulla myös Gommi-jänis ja Rommi-koira, eli M.A. ja joku vara-Pedro! Toki myös The Rattz!
pannan harkiten...[/quote:66d42e547b]
Tuu ihmees, etten oo kissojen yös yksin.
Mee tuolta kuuntelemaan parit Ratzz-kipaletta, että innostaa enemmän lähteä:
http://www.myspace.com/theratzz
tämmöstä tipahti inboxiin.. pitääpä harkita tota kuudeslinjaa tänään..
-----
Tervehdys!
Astro Can Caravan keikkailee tällä viikolla:
ke.29.8 Helsinki, Kuudes linja
to.30.8 Tampere, Vastavirta
la.1.9 Kuopio, Henry's pub
Bändissä vaikuttaa tälläerää:
Otto Eskelinen: farfisa, puhaltimet
Pauli Lyytinen: sopraano sax
Joakim Berghäll: baritoni-, ja altto sax
Tuomas Erikson: trombone
Pharaoh Pirttikangas: kitara
Pentti Dassum: kitara
Tuomo Kuure: kontrabasso
Rasmus Pailos: rummut
www.myspace.com/astrocancaravan
Tervetuloa!
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
POPE! sun veljellä ja mun poikiksel o yhteinen keikka perjantaina! Hih!
en kyl pääse sinne kun oon jossain päin eurooppaa silloin :x
To 30.8. Redrum
Club Misf*ts:
RIOT IN BELGIUM- DJ SET (AUS)
+ DJ´t Makelove & Erkko
Liput 6
Ennakko Tiketti
Ovet klo.22.00
Riot In Belgium on Sydney-lähtöisen DJ Damagen ja Cut Copyssakin vaikuttaneen Melbournelaisen DJ Belgiumin muodostama duo. Bändiä on pyritty kuvaamaan nu rave-termillä, mutta duon musiikki pakenee yksinkertaisia määritelmiä tehokkaasti. The Acid Never Lies-biisin kuultuaan Relish-yhtiön pomo Headman kiinnitti duon talliinsa välittömästi ja bändin ystäviin kuuluu lisäksi mm. Tigan ja 2 Many DJ´sin kaltaisia elektrovaikuttajia. Yhtyeen kappale La Musique on ollut kevään ykköshittejä indieklubeilla ympäri maailman ja duo kuuluukin The Presetsin ja Van Shen ohella uuteen puhuttuun aussielektroartistien katraaseen. Helsingin keikalla duo soittaa DJ-setin.
RIOT IN BELGIUM (AUS)
"No wonder it was a top single" (Fly UK)
"A frenetic, electronic bodyspasm of a tune" (Moshtix)
Juuri varmistui Sage Francis Tavastialle 23.9.2007.
Liput 12/14 eur, tulevat myyntiin Tikettiin myöhemmin tänään.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Pe 31.8. klo 21-03
The Heartburns,
Need For Treatment,
TURNOFFS
6 e, tervetuloa!
[quote:690fd11d15="kri"]POPE! sun veljellä ja mun poikiksel o yhteinen keikka perjantaina! Hih!
en kyl pääse sinne kun oon jossain päin eurooppaa silloin :x [/quote:690fd11d15]
Joo tiän (paitsi en tienny sun poiqiksesta)... enkä kyl pääse sinne, kun oon jossain päin Irlantia sillon! Goddämmit!
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
[quote:aa5b1fcef1="siljayves"]Pe 31.8. klo 21-03
The Heartburns,
Need For Treatment,
TURNOFFS
6 e, tervetuloa![/quote:aa5b1fcef1]
Melko salaperäistä menoa.
Sent from my iPhone 16
[quote:7eb2da9204="Tomsk"][quote:7eb2da9204="siljayves"]Pe 31.8. klo 21-03
The Heartburns,
Need For Treatment,
TURNOFFS
6 e, tervetuloa![/quote:7eb2da9204]
Melko salaperäistä menoa.[/quote:7eb2da9204]
annan vinkin: se ei oo turkoosissa
[quote:596a9e32b6="kri"][quote:596a9e32b6="Tomsk"][quote:596a9e32b6="siljayves"]Pe 31.8. klo 21-03
The Heartburns,
Need For Treatment,
TURNOFFS
6 e, tervetuloa![/quote:596a9e32b6]
Melko salaperäistä menoa.[/quote:596a9e32b6]
annan vinkin: se ei oo turkoosissa[/quote:596a9e32b6]
Eikä 6. linjalla ku siel on Final Fantasy!
Sent from my iPhone 16
Älä nyt vittu viitti tomsk puuttua epäolennaisuuksiin kuten että missä keikka mahtaa olla. Et sä o yhtään punk?
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
enpä ees huomannu, ajattelin heti et kaikki punk-keikat on factoryssä eiq mitäs
enkä ees tiedä onx noi punkkii mut sou not
[quote:5bf6f979c2="Tomsk"][quote:5bf6f979c2="kri"][quote:5bf6f979c2="Tomsk"][quote:5bf6f979c2="siljayves"]Pe 31.8. klo 21-03
The Heartburns,
Need For Treatment,
TURNOFFS
6 e, tervetuloa![/quote:5bf6f979c2]
Melko salaperäistä menoa.[/quote:5bf6f979c2]
annan vinkin: se ei oo turkoosissa[/quote:5bf6f979c2]
Eikä 6. linjalla ku siel on Final Fantasy![/quote:5bf6f979c2]
Ai niin joo åhåps paikka unohtu Eli kyseessä Semifinal ja Kramerkin tulee ehkiss...
Lauantaina 1.9. Semifinalissa kolme kovaa aktia:
ECHO IS YOUR LOVE
NANCY WHA
IF SOCIETYN MYYNTIPÖYTÄ
En tiä mitä maksaa, mutta kandee silti tulla. Tulkaa tekemään vaikka kesäisiä KALA-ostoksia...
[quote:9bb4852a0e="forssto"]Lauantaina 1.9. Semifinalissa kolme kovaa aktia:
ECHO IS YOUR LOVE
NANCY WHA
IF SOCIETYN MYYNTIPÖYTÄ
En tiä mitä maksaa, mutta kandee silti tulla. Tulkaa tekemään vaikka kesäisiä KALA-ostoksia...[/quote:9bb4852a0e]
Tuleeko Echoilta uusia biisejä?
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!