You are not logged in.
Aktivoin 24/7 BigBrothgerin kun kerran sai ilmaiseksi. Hasitan.
[quote:fffe90c082]BB 24/7 maksutv-paketteihin kaupan päälle
Kaapeliyhtiöt DNA, Elisa, LumoTV, Sonera ja Tampereen Tietoverkko, AinaCom, Etelä-Satakunnan Puhelin ja Forssan Seudun Puhelin tarjoavat maksutv-asiakkaillen Big Brother 24/7 -tuotteen kaupan päälle minkä tahansa maksutv-paketin tilauksen yhteydessä. Edun arvo on 28,90 .
Big Brother 24/7 -kanava näyttää kaapeliverkossa suoraa monikameralähetystä BB-talolta viikon jokaisena päivänä, ympäri vuorokauden.
Big Brotherin kolmas tuotantokausi takaa koko syksyn ajaksi ihmissuhdekiemuroita, ilonpitoa ja dramaattisia tapahtumia. Näet talon tapahtumat ja yllättävät käänteet ensimmäisten joukossa, seuraa kuinka viikkotehtävät edistyvät ja jännitä häätöäänestysten tulosten ratkeamista yhdessä asukkaiden kanssa![/quote:fffe90c082]
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
Ei vittu. Täällähän tämä.
"A repo man's always intense"
kylläpä kyllä
Kylläpä mua nyt KIEHTOO kamalasti kaikki asiat lähipäivinä, mutta toisilleen tuntemattomien ihmisten tunkeminen samaan tilaan ja eristäminen ulkomaailmasta on sekin aika mielenkiintonen asia. Joskus tehtiin koe jossa ihmisiä laitettiin johonkin taloon, jossa niillä ei ollu yhteyttä ulkomaailmaan, eikä ulos nähnyt. Kelloja tms ei myöskään ollu, joten kenelläkään ei ollu tietoa vuorokaudenajasta eikä päiviä pystyny laskemaan. Siinä tutkittiin millanen vuorokausirytmi ihmisille muodostuu tollasissa oloissa. En varmasti muista tuloksia, mutta tais olla niin, että vuorokausi luisui 25 tuntiseksi ja jengi nukkui yöunien lisäksi lyhempiä torkkuja.
Oiskohan ollu BB:n brittiversio, jossa oli kommentoimassa psykologeja jne, jotka analysoi kilpailijoiden käyttäytymistä ja se oli oikeesti pirun kiinnostavaa. Harmi kun tajusin koko ohjelman niin myöhään, etten jaksanu alkaa seuraamaan. Suomiversio on tietysti aika blaah, kun ei o mitään tuommosta systeemiä. Kokeilun takia voisin melkein itekin lähteä mukaan, jos ei tarvis mennä telkkariin.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Täytyy tunnustaa etten koskaan ole kattonu..
Sama. Ei kyllä ole tarkoituskaan.
[quote:8bed895baa="shanks"]Täytyy tunnustaa etten koskaan ole kattonu..
Sama. Ei kyllä ole tarkoituskaan.[/quote:8bed895baa]
Kämppis katsoo, vitusti.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
ihme nihkeilyä porukalla, pappaosaston kokouksissa nämä?
hrmunoidan kämppikselle toki
Joutuu kyllä ehkä muutaman jakson katsoa, jos yksi "kaveri" nyt on siellä perseilemässä.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Nojoo emmä tiiä, ehkei mun huumori vaan riitä tämmöseen.. siis oikeestikko ne tyypit on jossai suljetussa talossa keskenään kameroiden kans? Mitä ne siel tekee? Ei vittu, tuleehan sitä teeveestä ny muutakin jos sitä pakko on päällä pitää..
No ne dokaa, perseilee, riitelee, hölmöilee, kännisormiraiskaa ja muutenkin viettää vähän sairaan koleeta ja mediaseksikästä elämää!
Tero saatana, s'olet gay!
[quote:7724bd2abd="forssto"][quote:7724bd2abd="shanks"]Nojoo emmä tiiä, ehkei mun huumori vaan riitä tämmöseen.. siis oikeestikko ne tyypit on jossai suljetussa talossa keskenään kameroiden kans? Mitä ne siel tekee? Ei vittu, tuleehan sitä teeveestä ny muutakin jos sitä pakko on päällä pitää..
No ne dokaa, perseilee, riitelee, hölmöilee, kännisormiraiskaa ja muutenkin viettää vähän sairaan koleeta ja mediaseksikästä elämää![/quote:7724bd2abd]
no eiks tota ny voi itekin tehä? katon teeveestä mieluummin jotain sarjoja, leffoja ja futista..[/quote:7724bd2abd]
Kansan syvät rivit haluaa mielummin katsoa kun muut tekee, jotta voivat sitten arvostella näitä työpaikkojen kaffipöytäkeskusteluissa.
Tero saatana, s'olet gay!
kansan syville riveille toki
Ensimmäinen asukas on saapunut BB-taloon. Maria joka haluaisi olla Paris Hilton, koska tämä on rikas ja voi tehdä mitä tahansa.
This is what happens when you fuck a stranger in the ass
Joko kulli on vilahtanut?
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Ensimmäinen asukas on saapunut BB-taloon. Maria joka haluaisi olla Paris Hilton, koska tämä on rikas ja voi tehdä mitä tahansa.
Mariaa perseeseen?
Ai jokos tää on alkanut? Ei kyl ehi kattoon nyt, mut ehkä myöhemmin enpäkuuletiijä. Viime vuonna oikeestaan tyttiksen houkuttelemana seliseli jämähin kattoon siitä raiskausyrityksestä alkaen.
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
se on alkanu vasta IRL ja 24/7, me tavikset nähdään vasta huomenna.
Joko kulli on vilahtanut?
Joko villi on kulahtanut?
(antakee armoa, tää oli mun eka)
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Joutuu kyllä ehkä muutaman jakson katsoa, jos yksi "kaveri" nyt on siellä perseilemässä.
Tää Einariko siis sun kaveri eiq mitäs...
http://bb.subtv.fi/bigbrother2007/asukkaat.shtml/Einari
EDITH:
Ei, sen täytyy olla Timo!
[quote:0518425a03]Timo ei voi sietää rumia ja ärsyttäviä, rikkaiden ihmisten lapsia tai teinejä. Esikuvanaan hän pitää sotaveteraaneja, koska ilman heitä Suomi ei olisi Suomi.
Tähän mennessä repäisevin asia, jonka Timo on elämässään tehnyt, on Antti Tuiskun esittäminen Seinäjoen torilla. Mikäli mies astelee voittoon Big Brother -talossa, aikoo hän lähteä ensimmäistä kertaa elämässään ulkomaille.[/quote:0518425a03]
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
[quote:829a633288="shanks"]Täytyy tunnustaa etten koskaan ole kattonu..
Sama. Ei kyllä ole tarkoituskaan.[/quote:829a633288]
Eikä tarve, kaiken olennaisen saa kuitenkin lukea lööpeistä ja NYTistä ja eräiltäkin foorumeilta.
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
ihme nihkeilyä porukalla, pappaosaston kokouksissa nämä?
Kansan syvät rivit haluaa mielummin katsoa kun muut tekee, jotta voivat sitten arvostella näitä työpaikkojen kaffipöytäkeskusteluissa.
Ex-duunipaikalla nämä.
[quote:6f922958f8]Parhaina puolinaan Timo pitää reippauttaan, hyväntuulisuuttaan ja ulkonäköään. Julkisuuden henkilöistä hän ihailee David Beckhamia trendikkyyden ja hiustyylin takia, mutta kaikista maailman ihmisistä hän viettäisi yhden päivän mieluiten Pamela Andersonina.[/quote:6f922958f8]
Nyrkkiä silmään. Hehe. Syyllistyin katsomaan pikaisesti nuo asukkaiden esittelyt netistä, olen itsekin aika perseestä siis. Mutta onpa homogeenistä porukkaa talossa.
Syyllistyin katsomaan pikaisesti nuo asukkaiden esittelyt netistä, olen itsekin aika perseestä siis. Mutta onpa homogeenistä porukkaa talossa.
sama, aika tylsältä vaikuttaa mut ans kattoo ny.
Eilen pääsi vihdoin lukemaan profiilit ja mähän sitten luin. Miehet selittelivät olevansa silmänruokaa naisille ja ehkä miehille ja naiset haluavat olla Paris Hiltoneja. Einari paatostelee politiikkaa. Kyllä mun on tänään sorruttava katsomaan tv:stä.
Mäpä oonkin katsonut liveä jo lähes vuorokauden. KÄSITTÄMÄTTÖMIÄ KEILOJA!
Esimerkkejä alusta:
mariiiia tuli ekana ja sit tuli timo:
t: "onpas täällä peilejä"
m: "joo niissä on kato kai kameroita"
t: "niijoo"
Kuusi ihmistä tullut, randomääni kuuluu:
"paljos meitä nyt on?" (loppu sormet...)
Sille jollekin 29-v naiselle esiteltiin vessaa kun tuli ja nainen oli innoissaan mustasta vessasta vaikka "mä oonkin pinkkifani". Viisi minuuttia menee niin sama kysyy:
"saakos tonne vessaan jo mennä?"
voee....
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"