You are not logged in.
Noh Ex-kolja?
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Anteeksi, en nyt jaksa. Voisitko vittuilla jollekin toiselle.
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
vittuile vaiks mulle vaihteeks, mut piä kiirettä, koht vois mennä syämää
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Hyi saatana.
YKKÖSMIEHEN PAIKKA TÄYTETTY ON
EI SE AUKI ENÄÄ OO
LIEKEISSÄ MYÖS SAULIN SAMMUMATON
RAKKAUS ROUVA JENNI HAUKIOON
kuunnelkaa "kolme", se on mestariteos!!!!!!!!!!!!!1
ei näitä kyllä muuten jaksa mut nostalgiana menee......
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
hei hei mitä kuuluu
hei hei mitä kuuluu
Hanttaraattori-topikissa nämä.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
kuunnelkaa "kolme", se on mestariteos!!!!!!!!!!!!!1
Kolmehan on aika turha levy. Se on sellanen Ehjä part 2, mutta huonommin toteutettuna. Ehjä sekä Aivan kuin kaikki muutkin on ne levyt, jotka Apulannalta jää suomalaisen populaarimusiikin historiaan niinä onnistuneina levyinä. Ei se Kolme huono ole, mutta Ehjä on parempi. Ja sit toi AKKM teki ton niiden popahtavan osaston kaikkein parhaiten, uudemmat lähinnä vaan jatkuvasti kehnommin. Paitsi sitten tietty ne on nyt vetänyt ton hevivaihteen vähän päälle, mutta ei ketään taida enää kiinnostaa.
ei näitä kyllä muuten jaksa mut nostalgiana menee......
Joo, ei enää tosiaan ihan hirveästi jaksa noita vanhoja levyjäkään. Tosin kuuntelin tuossa Ehjän joku aika sitten ja onhan se kaikin puolin toimiva levy.
Apulannan ongelma on A.) Tonin lauluntekijämaneerit B.) mustavalkonen ja uudistamaton ilmasu ja C.) nykyään hittihakuisuus. Kun oli vielä hitusen punk, niin biisit jopa toimi, nykyään vain radioviihteenä. Onhan joku Maanantai aika komea balladi- toisaalta.
Ylen uudessa Extra Large-ohjelmasa juontajat pistivät apulannan poijjaat vähe ahtaalle. Näyttivät vanhan videon missä uhosivat punk-meisningillään ja kuinka "nelikymppisenä kaikki on ohi"
Haastattelussa sitten selvisi että nelikymppisenä "asiat vaan vähän MUUTTUVAT" ja aika suoraan tuli että eihän tätä musiikin tekemistä voi lopettaakaan kun pitää saada leipää pöytään. Näyttivät tulevan shokkina kun ei ollut sitä samaa hyssyttelyä ja myötäilyä mitä noissa aina. SUUTTUivat jopa ehkä vähe
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Tänään soi joku näitten biisi päässä. YHHHH
Varikset komentavat
Perjaisen baari-illan ja Dj Jallun soittamien suomihittien siivittämän keskustelun innoittamana kaivoin hyllysta Apulannan ja Don Huonojen Torremolinos 2000 EP:n. Olin toki aika varma että melkoinen ankeus sieltä iskisi vastaan, koska tässä vaiheessa Apulanta oli jo nähnyt parhaat vaiheensa ja Donkkareista en oo ikinä juuri pitänyt. Silti julkaisun kokonaisvaltainen kehnous pääsi yllättämään. Tosin taitaa edellisestä kuuntelustakin olla joku
kahdeksan vuotta aikaa.
Viva la Torremolinos (millenium)- biisin hulinat pisti hymyilyttämään mut en mä näitä muita biisejä halua kyllä kuulla enää koskaan.
"Ei hätää, kunnanjohtajaa on informoitu"
mun siskolla oli ainakin joskus toi ep ^ se on huonoudessaan jotain aivan ylittämätöntä
Viva la Torremolinos (millenium)- biisin hulinat pisti hymyilyttämään mut en mä näitä muita biisejä halua kyllä kuulla enää koskaan.
Biisi jakoon
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
http://www.youtube.com/watch?v=_BLZFjNZ_f4
Tuossahan tuo "musiikkivideon" kera.
http://www.youtube.com/watch?v=_BLZFjNZ_f4
Tuossahan tuo "musiikkivideon" kera.
Oho!
Harmi kun ei muka löytynyt sunnuntaina kun yritin etsiä "jatkoilla"
Mulla on toi ep. Kaivoin esiin, mutten oo ehtiny kuunnella.
en ole kolmekybänen emoboy
Apulannan versiointi Lähetyssaarnaajasta kuulosti humalassa ihan ookoolta, mutta ei näyttäisi toimivan selvänä
Löytyy eka demo ja kaksi ekaa eepeetä. Muistaakseni ihan fressiä jayreatard henkistä poppunkkia...
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
Löytyy eka demo ja kaksi ekaa eepeetä. Muistaakseni ihan fressiä jayreatard henkistä poppunkkia...
!! PARASTA!
Hedelmällisintä aikaa näillä olivat vuodet 1996-2000. Siihen mahtuu jännittävä kehityskaari, vapaamielisestä punkista pro tools -meininkeihin ja jousiraitoihin. Ja tuona aikana jätkät teki tyylinvaihdoksista huolimatta toimivia sävellyksiä aina sille päälle sattuessaan. Nykyään, levy levyn jälkeen, video videon jälkeen, on genreksi valikoitunut ripulimainen paska. Siis oikeasti, viime vuosina on tullut tasaisin väliajoin joku "uusi" hitti, ja siinä on aina samanlainen woo-hoo -kertsi ja ärsyttävä efektivideo. Ällöttävää.
Tekisivät taas jotain radikaalia, kuten: "Minähän olen sellainen/joka rahankin karkoittaa/NATO".
Laitetaan nyt kymmenen parasta, vailla perusteluja.
1. Odotus
2. Maanantai
3. 0010
4. Dee Bee
5. Mitä kuuluu
6. Liikaa
7. Mato
8. Amerika
9. Mex Tex Cowboy (Jyrki Hit Challenge 1998, never forget!)
10. En voi auttaa
Ja bonusmaininta menee kohteeseen: Nevermind the Cowboys, Here's the Real Russians.
Mutta eihän tätä oikeasti voi enää kuunnella oikein mitenkään päin. Harmi, sillä suursuosioon oli varsin pätevät perusteet aikanaan.
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
Laitetaanpa oma lista sit kans!
1. Valokuva
2. Systeemi kusee
3. Dee Bee
4. Hemi
5. Pöljä
6. Paha paha asia
7. Mex Tex Cowboy
8. Miks' ei uni tuu
9. Ne ei voi sua määrätä
10. Nevermind the cowboys, here's the real russians
Erikoismainonta Jyvät-livelle.
Oliko Temonen se bändin oikea huippumies? Veikö mennessään toimivat biisit ja videotkin?
Oliko Temonen se bändin oikea huippumies? Veikö mennessään toimivat biisit ja videotkin?
Biisit ehkä, videoitahan se on tehnyt vieläkin
Oho! Ajattelin että nää uudet kurateokset olis jonkun muun ohjaamia. Ne ysärivideot oli kumminkin parhautta.
Oho! Ajattelin että nää uudet kurateokset olis jonkun muun ohjaamia. Ne ysärivideot oli kumminkin parhautta.
Jpp. Toivottavasti mun VHS:t on vielä tallella
Mun yläastekaveri laulo aina Torremolinosia. Tai siis sitä kohtaa vaan, jossa hoetaan "Torremoliinooos to to to Torremoliinooos". Se oli kivaa ja halusin aina kuulla oikeen biisin. Nyt painiskelen sen kanssa, että haluunko sittenkään. Jos (kun?) se onkin ihan kusipaska, niin kaikki on pilalla.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.