You are not logged in.
Osatteko muuten sanoa laulaako Ian Curtis myös Substancelta löytyvällä Leaders of Menilla? Kuulostaa kyllä ihan eriltä kuin muilla biiseillä. Ja on muuten todella hyvä biisi joka tapauksessa
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Osatteko muuten sanoa laulaako Ian Curtis myös Substancelta löytyvällä Leaders of Menilla? Kuulostaa kyllä ihan eriltä kuin muilla biiseillä. Ja on muuten todella hyvä biisi joka tapauksessa
Laulaa, mutta kun kyseessä on Warsawin aikainen biisi niin ne maneerit ei oo ihan niin selvät vielä. Korkeutta nostaessaan kuulostaa jo hyvin tutulta Curtisilta.
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
Hulluilla päivillä (lol apua) oli sekä Permanent että Still. En siinä sitten muistanut kumpi niistä oli se kehnoksi haukuttu kokoelma enkä ostanut kumpaakaan. Varmaan ihan hyvä niin koska tuskin jaksaisin kuunnella kuitenkaan.
Hulluilla päivillä (lol apua) oli sekä Permanent että Still. En siinä sitten muistanut kumpi niistä oli se kehnoksi haukuttu kokoelma enkä ostanut kumpaakaan. Varmaan ihan hyvä niin koska tuskin jaksaisin kuunnella kuitenkaan.
permanent, mut johtuu varmaan siitä et siinä on joku remixi ja taitaa muutenki olla turha (en omista). still on puoliksi live, puoliksi harvinaisuuskokoelma.
[quote:f5e83f64ae="stratum"]Hulluilla päivillä (lol apua) oli sekä Permanent että Still. En siinä sitten muistanut kumpi niistä oli se kehnoksi haukuttu kokoelma enkä ostanut kumpaakaan. Varmaan ihan hyvä niin koska tuskin jaksaisin kuunnella kuitenkaan.[/quote:f5e83f64ae]
permanent, mut johtuu varmaan siitä et siinä on joku remixi ja taitaa muutenki olla turha (en omista). still on puoliksi live, puoliksi harvinaisuuskokoelma.
Omistan, siinä on tosiaan kaksi remix-versiota LWTUA:sta, hyvin yksinkertaisia miksauksia kyllä mutta kun ei oo alkuperäistä mukana...
Minusta Permanentin Love Will Tear Us Apart (se eka biisi) on parempi kuin Substancelta löytyvä! Olin muuten jostain ymmärtänyt, että se olis Peel-sessio-live...
Eikös Stillillä muuten ole livenä se Joy Divisionin viimeinen keikka? Eihän se mikään kauhean kova keikka ainakaan ollut ja bändi soittaa välistä ihan päin helvettiä (kun minäkin sen huomaan) ja Decades on kyllä ihan eri tavalla surullista kuultavaa kuin Closerilla
Mutta ne harvinaisuusbiisit ovat ihan hyviä ja onhan siinä Ceremony Curtisin laulamana ja myös Sister Ray-cover (jota tosin ei montaa kertaa jaksa kuunnella).
<@DBGene> senkin karkki
Heart and Soul
Angstisena lukiolaisena tätä tuli kuunneltua tosi paljon. Nykyään Closer ei enää jaksa sykähdyttää, mutta Unknown Pleasures onkin sitten yhä parasta koskaan.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Heart and Soul
Paras Joy Division -biisi, jopa Love Will Tear Us Apart mukaanlukien.
Atmosphere on myös hieno.
Angstisena lukiolaisena tätä tuli kuunneltua tosi paljon. Nykyään Closer ei enää jaksa sykähdyttää, mutta Unknown Pleasures onkin sitten yhä parasta koskaan.
Samoin. Tosin tykkään Closeristakin edelleen, mutta Unknown Pleasures on parempi albumi.
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Love Will Tear Us Apart
Mä en vaan voi sietää tuota biisiä.
PITI VAAN KÄYDÄ SANOMASSA ETTÄ LAITOIN JUST TON LES BAINS DOUCHESIN SOIMAAN & SE ON PARASTA IKINÄ -spåm
PITI VAAN KÄYDÄ SANOMASSA ETTÄ LAITOIN JUST TON LES BAINS DOUCHESIN SOIMAAN & SE ON PARASTA IKINÄ -spåm
Joy Division oven gloves eiq...
http://music.guardian.co.uk/news/story/ … 05,00.html
Jossain täällä taisi nuo kuvatkin olla, mut laitetaan muistin virkistämisexi
http://seenmy.exclusivestm.com/?p=170
http://www.newbalance-blog.com/2007/04/ … nb-update/
[quote:1af8f0dde5]This year sees the release of Control, photographer Anton Corbijn's long-awaited Ian Curtis biopic. Rumours that it will be accompanied by a tie-in with McDonald's - involving a new jingle based on the lyrics of Decades ("portrayal of the trauma and degeneration, the sorrows we suffered and never were free ... I'm lovin' it"), and the Ian Curtis Happy Meal - remain unconfirm-ed at time of going to press.[/quote:1af8f0dde5]
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
[quote:5c9f520573="Second Layer"]Joy Division - Martin Hannett's Personal Mixes Interstate CD
Discovered by friends of Martin Hannett recently and with input from one of his relatives,these recordings give a rare insight into his production ideas for Joy Division and his relationship with the band,the strange things/ sound effects they recorded in the studio together, etc.The studio chit chat and interplay between Hannett, Gretton and Joy Division members is all here as Martin left his own tape machine running throughout studio sessions. On this album we have rare alternative mixes of Joy Division that were Martin's personal favourites and he had the forethought to get the band members to give him control of these recordings. A must for all Joy Division fans. Includes alternative mixes of Autosuggestion, Heart and soul, 24 hours, Passover, The Eternal (2 mixes), From Safety to where & Decades (3 mixes). [/quote:5c9f520573]
[quote:ef1be53451="psykokarkki"][quote:ef1be53451="Second Layer"]Joy Division - Martin Hannett's Personal Mixes Interstate CD
Discovered by friends of Martin Hannett recently and with input from one of his relatives,these recordings give a rare insight into his production ideas for Joy Division and his relationship with the band,the strange things/ sound effects they recorded in the studio together, etc.The studio chit chat and interplay between Hannett, Gretton and Joy Division members is all here as Martin left his own tape machine running throughout studio sessions. On this album we have rare alternative mixes of Joy Division that were Martin's personal favourites and he had the forethought to get the band members to give him control of these recordings. A must for all Joy Division fans. Includes alternative mixes of Autosuggestion, Heart and soul, 24 hours, Passover, The Eternal (2 mixes), From Safety to where & Decades (3 mixes). [/quote:ef1be53451][/quote:ef1be53451]
Amazon UK lähestyi tämän tiimoilta, paha oli olla tilaamatta.
18.5. -spåm
[quote:8339a0bc6a="psykokarkki"]18.5. -spåm
[/quote:8339a0bc6a]
jpp. Tänään ei jää huomiotta Usvassa.
Ai katoppas
No, Stroszekin olis voinut vaikka näyttää tänään, vaikka se hiljattain telkkarista tulikin...
[quote:a615bb926d="aqzu"][quote:a615bb926d="psykokarkki"]18.5. -spåm
[/quote:a615bb926d]
jpp. Tänään ei jää huomiotta Usvassa.[/quote:a615bb926d]
ei jäänyt
tänään rumassa bomfunkin rastabasisti soitti Permanent-mixin LWTUA:sta. uuh.
Hyvä on traileri:
"No more mistakes, like the last one."
Tuossa häiritsee se, että 24HPP:n nähtyää kuvittelee henkilöt tietynnäköisiksi ja sitten ne tuossa onkin ihan erilaisia... Ja en tiedä, ehkä se humoristenen näkökulma jotenkin oli mukavamman oloinen kuin tuo, minkälainen trailerin mukaan tuossa leffassa tulee olemaan.
<@DBGene> senkin karkki
No niin, kommenttia Martin Hannett's Personal Mixes -levystä:
Hannettin hissiäänitykset yllättävän kiehtovia!
Tuli heti mieleen se 24H PP -kohtaus missä Hannett äänitti hiljaisuutta nummilla.
Särkyvän kupin ääni ei kyllä kuulosta Unknown Pleasuresin lasinpirstonnalta. Biisien vaihtoehtoversiot kuulostavat hyviltä. Erittäin hyviltä.
Kyllä tämä kannattaa hankkia. Ainakin jos JD on niitä suurimpia rakkauksia ja on keräilijäluonne...
[quote:2708bccae1="tigrushka"]No niin, kommenttia Martin Hannett's Personal Mixes -levystä:
Hannettin hissiäänitykset yllättävän kiehtovia!
Tuli heti mieleen se 24H PP -kohtaus missä Hannett äänitti hiljaisuutta nummilla.
Särkyvän kupin ääni ei kyllä kuulosta Unknown Pleasuresin lasinpirstonnalta. Biisien vaihtoehtoversiot kuulostavat hyviltä. Erittäin hyviltä.
Kyllä tämä kannattaa hankkia. Ainakin jos JD on niitä suurimpia rakkauksia ja on keräilijäluonne...[/quote:2708bccae1]
Mä olin vähän kysymysmerkkinä niiden levyn alottavien efektiraitojen kanssa, ne kun ei ainakaan ipod-kuuntelussa kaupungilla steputellessa oikein aukea. Mut joo, kun päästää musiikkiesityksiin, niin levyn olemassaololle löytyykin jo enemmän perusteluja. Hyviä ja mukavan erilaisia versioita tutuista biiseistä.
Mä olin vähän kysymysmerkkinä niiden levyn alottavien efektiraitojen kanssa, ne kun ei ainakaan ipod-kuuntelussa kaupungilla steputellessa oikein aukea. Mut joo, kun päästää musiikkiesityksiin, niin levyn olemassaololle löytyykin jo enemmän perusteluja. Hyviä ja mukavan erilaisia versioita tutuista biiseistä.
Sama. Varsinkin kun koneella kuunteli, niin masiinan hurina peitti lähes kaiken. Piti vääntää nuppia aikalailla kaakkoon.
Mutta vaihtoehtoversiot ovat hyvin, hyvin kauniita. Kyllä niitä kuunnellessa kummasti herkistyi.
Tuon voisi kyllä käydä ostamassa. Kunhan vaan uskaltaisi ensin mennä johonkin levykauppaan. Niistä kun harvemmin selviää vain muutama levy mukanaan pois.
Poikkeaako tuolla olevat biisit paljonkin aiemmin julkaistuista versioista?
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Warsawia livenä vuodelta 1977 kuultavissa täällä (ja Freebassia kans):
http://www.myspace.com/peterhookneworder
Na na na na na na na na no good!
"No more mistakes, like the last one."
Viime kevään Cannesin ehkä puhutuimmaksi elokuvaksi noussut Control avaa 20. Rakkautta ja Anarkiaa -festarit
Elokuvan on ohjannut Anton Corbijn, joka aikoinaan valokuvasi Joy Divisionia (ja lukemattomia muita bändejä) ja on tehnyt musiikkivideoita useita vuosikymmeniä mm. Depeche Modelle ja Nirvanalle. Iania näyttelevää Sam Rileytä on hehkutettu brittimediassa erinomaiseksi.
KÅVENEE
en ole kolmekybänen emoboy