You are not logged in.
Joo, nyt menee ihan hyvin. Pelailen tällaista 5 euron freezeout-turnausta. Olin jo 2. tilalla, mutta nyt peesaan 8. tilalta. Pelaajia on jäljellä vielä 56, mutta jo 27. tila toisi 9 euroa, eli melkein tuplat buy-iniin. Voittopaikka toisikin sitten 231 euroa, mutta ihan siihen ei taida tänään rahkeet riittää. Tosin eipä kuule tiijä. Yksikin hyvä stackin tuplaus, niin meikä olisi voittopeleissä mukana!
NO VOEEEE VITTU!
Ihan vitun tyhmällä perseilyllä pelasin sitten itteni vittuun koko turnauksesta. Haistakaapa kuulkaas vittu. 38. sija ja silleen. Olisi kelvannut edes toi 9 euroa...
Tero saatana, s'olet gay!
Hehe, vitutus katosi nopeasti, kun päädyin täydelliseen rahapöytään. Täynnä täysin käsittämättömiä pässejä, joiden rahat pitäisi vaan suoraan melkein antaa mulle. Parikybää oon näistä jo lypsänyt ja lisää näyttäisi vaan tulevan.
Se on kaunis tunne kun on handussa saletit ja toinen vaan syytää merkkiä pöytään...
http://www.pokerhand.org/?1423021
Ship it!
teekkiiiiiiiiiii
This must be what jail / I will scratch
[quote:a5a33a8416="forssto"]Se on kaunis tunne kun on handussa saletit ja toinen vaan syytää merkkiä pöytään...
http://www.pokerhand.org/?1423021
Ship it! [/quote:a5a33a8416]
Mulla kävi eilen sama, mutta kaksi jätkää oli KÄDESSÄ! Sain neljä vihua all-in siihen pottiin, vaikka ne näki pöydällä olevan kaksi jätkää ja niillä ei voinut olla yhtään, kun molemmat jäljelläolevat oli mun handussa. Oli siinä pöydässä kaikenlaista kunkkua ja ässää ja silleen, eli ehkä jollain niistä saattoi olla AA tai KK taskussa ja olivat niillä flopanneet setin, mutta aika hiljaista niillä oli mun nelosia vastaan!!!
Eipä ollut tosin maksu ihan sun tasoa, koska pelaan vitusti pienemmissä pöydissä, mutta n. 200xBB:n sain.
paffillahan muistaakseni pystyi tekemään omia turnauksia. Ni vopis panan pystyyn jonku pienen rotsiturnauksen sinne. Paffille ainakin ois helppoa siirtää rahat ja nostaa sieltä pois. ja silviisii.
This is what happens when you fuck a stranger in the ass
paffillahan muistaakseni pystyi tekemään omia turnauksia. Ni vopis panan pystyyn jonku pienen rotsiturnauksen sinne. Paffille ainakin ois helppoa siirtää rahat ja nostaa sieltä pois. ja silviisii.
Liveturnausta ajattelin...
[quote:6d7e803402="Big Brother"]paffillahan muistaakseni pystyi tekemään omia turnauksia. Ni vopis panan pystyyn jonku pienen rotsiturnauksen sinne. Paffille ainakin ois helppoa siirtää rahat ja nostaa sieltä pois. ja silviisii.
Liveturnausta ajattelin...[/quote:6d7e803402]
Näin aattelin et aatteletkii, mut livepelejä odotellessa vopis tuommoisenkin järjestää jos kiinnostusta löytyy.
Näin aattelin et aatteletkii, mut livepelejä odotellessa vopis tuommoisenkin järjestää jos kiinnostusta löytyy.
No enpä tiijä. Noi nettipelit nyt on vähän se ja sama kenen kanssa pelaa. Se sosiaalinen aspekti katoaa monin paikoin kuitenkin. Netissä ehkä jopa mielummin pelaa kasvottomien kanssa, kun se pelaaminen on muutenkin vähän sellaista totisempaa puurtamista kuin livenä, jolloin paskanjauhanta ja psyykkaus kuuluu pelin henkeen. Netissä yleensä se jengi, jolla chättiruutu vilkkuu, ovat ne, joilta otetaan massit aika äkkiä veks.
tulin, nain, voitin.
joo, nain kavi
itellä meni aika hyvin ensikertalaisseksi, eli omilleni pääsin sitten. pari kaljaa tosin ostin, että sikäli tappiolle jäätiin.
yllättävän hauskaahan tuo oli, nopeesti pääsin mukaan vaikka toki harjoittelemista vaatii että smoothimmin alkais sujuun. illan oma kohokohta oli kun putsasin turkeleen kaverin kolmosparilla. olin ite monta kierrosta putkeen vaan foldaillut ja sitten kun tuo ensin korotteli hieman ja lopulta pisti all-in, niin vaan jotenkin tiesin että se bluffaa ja aattelee saavansa multa helpot massit. toisin kävi, komia fiilis!
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
Oon siirtynyt hyvän rakeback-diilin ansiosta nyt Rednines.comiin pelaamaan ja siellä on nastoja skidin panoksen sit & go -turnauksia. Just nettosin näppärästi 2.50 dollarin panostuksella 12.50 dollaria.
Toi turnauspeli on muutenkin ehkä enemmän mun heiniä. Silleen nastan hyperaktiivista touhua, kun aika nopeastikin jo joutuu löysentämään aika reilusti peliään. Pelin henki muuttuu ihan totaalisesti tosi nopeessa tempossa. Hauskaa hommaa.
joo ite kans tykkään turnauksista enemmän. Tosin noista turboista en tykkää yhtään kun se menee aina loppujen lopuks ihan arvonnaks koko homma. Tosin käteispeleis tienaa ehkä enemmän mut se on aina sit samaa grindailua. Paras fiilis kun pääsee jossain isossa turnauksessa pitkälle ja sillee jpp jnee.... tiiätte jppp mitä tarkoitan, käteispelissä ei o smaa fiilistä. olipas selvä viesti. missä pelaa hanttaraattori....
Joo, nää kohtuullisen pienet sittarit (2.50 tai 5 taalaa) tuntuisi olevan mun juttu. Oon tehnyt tänään jo 30 taalaa niitä hakkaamalla. Melkein joka kerta sijoitun sijoille 1.-3. ja melkein aina sijalta 3. saa jo omat bäkkiin.
Voitin äsken 20 dollaria yhdestä 6 pelaajan turnauksesta. Oli hiukan kuumottavaa, kun olin ylivoimainen chipleaderi yhdessä vaiheessa ja sitten NETTIYHTEYS KATKESI!!!
Oli hiukka kuumottava tilanne. Onneksi blindit olivat vielä aika maltilliset, joten jengi ei pystynyt pahimmilla mahdollisilla tavoilla hyväksikäyttämään mun ongelmatilannetta.
Kunnon syöksyn vedin eilen nettipeleissä, viime viikkojen voitot alas huussista. Pääsispä taas livepöytään kikkailemaan.
Sama. Vittu huntin olin kahdessa päivässä tehnyt ja koko summa meni suoraan ränniin kun ei kortti osunut ja taitavampi pelaaja oli käsillä rokottamassa siitä. Toissapäiväisessä pöydässä oli meininki sitä, että osui kortti tai ei, niin meitsi sai aika teholla putsailtua ihan silkalla megaskillsillä, mutta se eilinen dude luki meitsiä kuin avointa kirjaa. Mikään semibluffi ei mennyt läpi, vaan se tiesi aina just milloin reissuta vastaan ja sitten kun mulla oikeasti oli jotain, vaikka pyrin maskaamaan senkin taas semibluffiksi, niin se kippasi. Eikä erehtynyt about kertaakaan. Tuntui oikeasti, että se olisi nähnyt mun kortit.
Nyt on ollut pari viikkoa ihan paskaa pokrua. On vaan mennyt massia vaikka miten hyvin pelaa.
...mutta tänään on näköjään aika eri meininki. Kaikki vedot osuu, vastustajat kippaa kaikkiin bluffeihin ja ihan sama mitä tekee, niin massia sataa. Oon tehnyt huntin vajaan tunnin pelaamisella. Oispa aina näin
Eiks tää o ihan 2H2006?
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
[quote:f1f2646c0e="noiseidea"]Eiks tää o ihan 2H2006?
Eiks kaikkien juttujen luokitteleminen ohimeneviksi ilmiöiksi ole vähän 2001?[/quote:f1f2646c0e]
Itse asiassa se on erittäin 3Q2008.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.