You are not logged in.
En tajua miksi kaikki dissaa.
Emmä ainakaan dissaa.
Minusta Pet Grief on melkeinpä parempi kuin Lesser Matters. En tajua miksi kaikki dissaa.
Kukas sitä on dissannut? Ei kai ainakaan kukaan täällä (vielä ), ja näkemäni arvostelutkin ovat olleet varsin positiivisia.
Itse en vielä anna lopullista tuomiotani levystä, kun olen kuunnellut vasta kolme kertaa. Sanotaan nyt sen verran, että ihan kivat tunnelmat, mutta toistaiseksi on vaikuttanut vähän vaisulta. Jotenkin tuntuu, että bändin nykylinjassa muoto on tärkeämpää kuin sisältö. Saisi olla vähän rokkiakin mukana, tai sitten ihan kunnon leijailua The City Limitin tyyliin. Mutta sinkkubiisi kyllä toimii paremmin osana levyä kuin sinkkuna. Ehkä se muutenkin siitä lisäkuuntelun myötä. Voisi toimia kuulokkeissa paremmin, en ole pahemmin päässyt testailemaan cd-asematilanteen takia.
Njoo, ei varmaan moni muukaan. Yllättävän vaisun vastaanoton levy minusta on silti saanut. Tasoonsa nähden. Tai sitten vain kuvittelen.
Minusta tämä bändi ei tarvitsekaan mitään suurta hehkutusta. Tarkoitan vaan sitä, että on aika viaton ja helposti unohdettava bändi ainakin itselleni. Hyvää, mutta ei aiheuta mitään suurempaa reaktiota pidemmän päälle.
Minä ainakin tykkään tuosta uudesta levystä paljon! Eikä bändi muutenkaan ole minulle mikään helposti unohdettava/ihankiva, vaan viime kesästä alkaen yksi suosikeistani.
Olin näköjään järkytyksissäni unohtanut reitata Pet Griefin. Hyvä niin, nyt pääsin heittämään sille ne neljä tähteä, jotka se eittämättä ansaitsee. Labradorin sataskokoelmahan se sai tarttumaan tähänkin pitkän tauon jälkeen, ja aika oli tehnyt tehtävänsä - en enää ymmärrä miksi alun perin petyin tähän levyyn. Myös kokoelman viimeinen ja uusin biisi We Made the Team kuulostaa mainiolta.
Joo en minäkään, varmaan jotain mitä ensin haukun tylsäksi ja sitten seuraavana vuonna tykkään.
Itsellä käynyt vähän toisin päin. Eipä enää juuri ole jaksanut Pet Griefiä.
Pulling Our Weight olisi kiva löytää.
[quote:5dec93f7d2="stratum"]Pulling Our Weight olisi kiva löytää.
Cdon...?[/quote:5dec93f7d2]
Olin siinä käsityksessä että painos on loppu. Muistaakseni olen etsiskellytkin tuota enkä nähnyt missään.
Joo ei mikään ihme vaikka olisikin ollut jo loppu, mutta kannattaa varmaan tilata jos ei kerran ole! Kuitenkin bändin ehkä paras julkaisu ja silleen. (Tosin onhan tuolla cdonin listoilla ennenkin roikkunut loppuunmyytyjä levyjä, joita eivät sitten pysty toimittamaan, mutta toivottavasti tässä ei ole kyse siitä.)
Joo ei mikään ihme vaikka olisikin ollut jo loppu, mutta kannattaa varmaan tilata jos ei kerran ole! Kuitenkin bändin ehkä paras julkaisu ja silleen. (Tosin onhan tuolla cdonin listoilla ennenkin roikkunut loppuunmyytyjä levyjä, joita eivät sitten pysty toimittamaan, mutta toivottavasti tässä ei ole kyse siitä.)
Juu, parashan tuo taitaa olla, on se ämpäreinä ollut hallussa jo pitkään. Tilasinkin jo.
[quote:8e643b1a52="Labrador"]The Radio Dept. - LAB105 - 10 oktober
Taas uusi levy, jännää.[/quote:8e643b1a52]
Oi! Mä en ainakaan vielä ole kyllästynyt Pet Griefiin, vaikka se soi lähes päivittäin.
Pannam tänne, ettei jää huomaamatta:
[quote:4ae211444e="forssto"]RADIO DEPT.: Pulling Our Weight cds/cdep (Labrador) 8eur
If Societyn hankintaosasto on lukenut SS jr:nsä aika tarkasti, heti kun stratum kyselee tuota niin levy ilmestyy listoille.
(Harmi että ehti tilata jo cdonilta, ja sitten tietysti teiltä on jo loppunut kun cdon ilmoittaa ettei pysty toimittamaan. )[/quote:4ae211444e]
Tero saatana, s'olet gay!
Eipä taida paljon jäädä eroa postikulujen jälkeen, puhumattakaan siitä että toimitusvarmuus lienee eri luokkaa? Kamoon hei, mitä markkinointia toi on?
CDON = , ostakaa meiltä. Ollaan :sydan:
Oho. Pystytkö forssto pistään yhden kappaleen vähäksi aikaa, ostan ilman muuta jos/kun Cdon kohta ilmoittaa ettei pysty toimittamaan. Tilaisin varmaan jotain muutakin sitten tuon kanssa.
Joo, on noita muutamakin kappale hallussa, eli tuskin loppuu ihan heti kesken.
[quote:4975918ac9="Labrador"]The Radio Dept. - LAB105 - 10 oktober
Taas uusi levy, jännää.[/quote:4975918ac9]
Taisi sitten myöhästyä aika lailla, mutta nyt alkaa tapahtua.
Uusi poliittinen single: http://www.labrador.se/mp3/the_radio_de … _horse.mp3
Its time once again and more clearly than before to show our standpoint. Freddie and the Trojan Horse is about the untruthfulness of the Swedish right-wing government and how the leading party seized power by portraying itself as supportive of the workers.
Alkoi muutaman kuuntelun jälkeen kuulostaa ihan hyvältä.
Levykin on siis vihdoin tulossa:
"Freddie and the Trojan Horse" is a first taste of their upcoming album Clinging to a scheme due to be released on September 10. The new songs are said to be influenced by minimalistic post-punk, krautrock, repetitive "motorik" beat and ambient noise. We'll, hopefully, know if that's true on September 10.
Saas nähdä.
peukkua uudelle singlelle.
bzort glorf bööth
[quote:71329f6362="Labrador"]upcoming album Clinging to a scheme due to be released on September 10
[/quote:71329f6362]
Nytkyllä näyttää siltä, että tuokin julkaisupäivä niin sanotusti kusee.
Tilasin just cdon:sta Lesser Mattersin ja Pet Griefin, hintaa kummallakin 8.95. Saapa nähä... Marie Antoinette-biiseistä tykkään kyl hemmetisti.
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
Pet Grief on tyyliin maailman paras levy. Tuleva albumi on siirtynyt ensi vuoteen.