You are not logged in.
YKKÖSMIEHEN PAIKKA TÄYTETTY ON
EI SE AUKI ENÄÄ OO
LIEKEISSÄ MYÖS SAULIN SAMMUMATON
RAKKAUS ROUVA JENNI HAUKIOON
aika vekkuli toi vesa.
kuuma foliohattu-juoru on muuten että se olis oikeesti b-rapun miehiä. ja tää kaikki naissekoilu olis vaan suurta kulissia. tavallaan kulissiavioliitto-idea vietynä to the max seiskan ja muun lehdistön myötävaikutuksella.
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
Lauantaina ei tarttenu juuri jonotella ja kaikki toimi aika hyvin
Op:lit ei kyl mielestäni ollu parempia kuin niillä noin kymmenellä keikalla mitä vuosituhannen vaihteessa näin, mutta ihan riittävästi KIIMAA kyllä
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Jahas, foorumin JA kaikkien vastaantulleiden perusteella meikä oli täydessä teltassa sit ainoo, jolle ei KXP napannu yhtään. Biisit ei junnaa läheskään tarpeeks hypnoottisesti ja loppuvatkin kesken just ku pitäis löytää joku nexti leveli, ja Leppänenki mänöö haaskuuseen kun se ei soita (saa soittaa?) paria biisiä lukuunottamatta mitään muuta ku Timpan koneen peesausta.
Itse asiassa en tajuu koko projektin tarkoitusta. Jos halutaan vähänniinkö Circlee koneilla, tarvittais silti biisejä ja jäntevyyttä soittoon.
Jahas, foorumin JA kaikkien vastaantulleiden perusteella meikä oli täydessä teltassa sit ainoo, jolle ei KXP napannu yhtään.
En myöskään lämmennyt tolle yhtään.
Shyleillään!
En tiä, ois kyl siistii vihdoinkin nähdä KXP livenä, kun oon aika Leppäs-fani.
Tosin Leppänen tuli sanoo mulle lauantaina, että se on mun fani!!! :sydan::sydan::sydan::sydan::sydan:
Tero saatana, s'olet gay!
[quote:2dfdf97219="harry-irene"]Jahas, foorumin JA kaikkien vastaantulleiden perusteella meikä oli täydessä teltassa sit ainoo, jolle ei KXP napannu yhtään.[/quote:2dfdf97219]
En myöskään lämmennyt tolle yhtään.
En ole nähnyt, mutta mua on Larryjen Quantum RIderin ja ihan ekojen Op:l-levyjen jälkeen (Masqued Lover on viimeinen biisi joka todella räjähti tajuntaan) Timpan ja Mikon jutuissa vähän vaivannut sellainen biisien puute. Coolius- ja soundiaspektit ovat tietty kohdillaan, mutta aina miettii että miksköhän tätä kuuntelen...
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Olihan toki parantamista joo, mm. juuri jonoissa, jotka yleensä on helpotettavissa lisähenkilökunnalla. En muuten ostanut yhtään kaljaa alueelta koko aikana mutta olin silti ihan tarpeeksi turvat sekä pe että la.
Tuonne oli muuten naurettavan helppoa salakuljettaa viinaksia. Ei mitään haastetta.
Sent from my iPhone 16
Tuonne oli muuten naurettavan helppoa salakuljettaa viinaksia. Ei mitään haastetta.
Totta. Kun ammattitaitoa oli vaalittu tänä kesänä tuomalla viinat jopa Ruisrockin ja Ankkarockin totaalisten ruumiintarkastusten läpi, Flow oli suoranainen loukkaus salakuljettajan ammattiylpeyttä kohtaan.
Architecture In Helsinki ja !!! oli parhautta, muita bändejä en oikein tarkemmin edes jaksanut/pystynyt kuunnella. Cocorosie oli kait ihan hyvä, mutta melkeinpä tykkäsin Terry Callierista enemmän... KXP kuulosti minusta ihan Aavikolta, tosin eikös niissä ole sama jäsenkin se rumpali ja Samaetakaan ei kauheasti jaksanut.
ESG peruuntuminen vitutti, mutta en siis ollut minä, joka sitä lappua kuitenkaan taiteili.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Lauantaina ei tarttenu juuri jonotella ja kaikki toimi aika hyvin
Toisaalta kävin kerran pissalla ja ainokaisen tuopinkin osti kaveri, et en tiiä sitten niistä.
Mut ylipäänsä ois toivottavaa että jatkaisivat tuolla paikalla, vai oliko tuohon tulossa jotain purkutyömaata?
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
[quote:11d4e29f84="forssto"]"Onko rakastelu raiskaus?"
-V.Keskinen, viime kuun Hymy[/quote:11d4e29f84]
Tätä tuli mietittyä festarialueella perjantaina kun miespuolinen henkilö kertoi mulle, että "jos sä olisit Woody Allen ja mä 17-vuotias kiinalaistyttö niin kyllä panisin" ja myöhemmin vielä tarkensi, että "jos panisin perseeseen niin runkkaisin sua kyllä samalla".
Mut CocoRosie yllätti tosi hienolla keikalla, levyltähän en oo kauheesti niitä jaksanu. Lavahabitus kyllä ärsyttikin, mut nyt tuossa oli erityisesti se boksaaja joka piti homman kasassa, lisäks paljon pieniä ääniä ja huolellista kivaa. Jotenkin ne vaan napsahti siihen hämärtyvän illan tunnelmaan just tosi hyvin, Moronican toivepiisikin tuli ku käskystä. Encore kyllä ärsytti aika tavalla, kaikki biisit, joissa on tollanen lällällällääää-juttu pitäis mun mielestä ampua.
Odottamani tekno-putki meni vähän huti, Tiefschwarzia kuulin 10 minsaa ja hyvää oli, mut ei vaan jotenkaan pystyny oleen siä Klubilla silloin. Carl Craigia vähän alusta yritin, mut sitten vaan ei ollu fiilistä omassa pääkopassa, ei sitten yhtään, eikä auttanu ku lähtee pois. Ei ollu Carlin vika.
Oli vähän ärripurri-ilta mulla muutenkin: Paluumatkalla haukuin kaverilleni aiemmin illalla Omppuhotellia terrorisoineiden jääkiekkoilijoiden ja festarialueen taalantuoksuisten yksilöiden inspiroimana ehkä kaikki mahdolliset erilaiset ihmistyypit lyttyyn sanoja säästelemättä, poislukien tietysti itseni, jossa ei tietenkään ikinä oo yhtään mitään vikaa.
Ehkä siis jo pientä festariväsymystä oli havaittavissa mulla, onhan näitä keikkoja tässä puolentoista kuukauden aikana ollut ehkä noin tsiljoona. Jostain löytyi kuitenkin bilevaihde lauantaille ja hyvä niin, oli niin hauskaa että huhhuh, kiitos vaan kaikille höpönassuille huippuseurasta! Diggasin melki kaikista bändeistä estoitta, kritiikittä ja hyvissä fiiliksissä.
Kohokohdat:
- Hantan kännifiilistelyt Cut-Chemistin keikalla neljä kertaa ihmisen kokoista kaiutintornia vasten
- Tomskin toistuvat "nii onkoosshh tää nyt he Cut-Chsemissht?" -tivaukset.
- Cut-Chemist
- Cheek Cheek Cheekin keikan loppu siitä Moodya edeltäneestä biisistä aina loppuun asti. Harmi tosin ku hannulelauri meni päällekkäin ja missasin sen TAAS, ei vaan ehtiny tolleen pesästä pesään (hehe)
- Cosmo Baker oli aika saatana kova vielä silloin puoli kolmen jälkeen, aika nopeatempoinen ja soul-painotteinen setti oli. Arethaa ja Michael Jacksonia tuli, samoin ku M.I.A.:a ja Justicea vähä, mut lähinnä se otti kaikesta soittamastaan vaan tosi lyhyitä riffejä ja pisti sitten rikkottua biittiä päälle, bailefunkki-nylkytystä lähenneltiin useaan otteeseen. Paras hetki oli ehkä kun Dire Straitsin Money For Nothing -riffillä ratsasteltiin hurmioon asti. Gilles Petersonin aikana käytiin bissellä, mutta valintoja oli tehtävä.
- Op:liin meinas tulla kiirus pitsalta, jouduin syömään sen matkalla takaisin festarialueelle ja jätin kolmasosan bussipysäkin nälkäisille, mutta kyl kannatti, tykkäsin Bastardseista ihan vitusti. Kitarapörinät oli jotain ihan mahtavaa ja onhan noissa biiseissä kyl ihan tarpeeksi biisiäkin, vaikka toisinkin on ehkä joskus tuntunu vähä. Se pitkäsoitto on edelleenkin mun kirjoissa kova pettymys, uudelleenjulkaisulla tai ilman.
- AIH oli muutes ihan mulle positiivinen ylläri myös..
- ...ja Rättö ja Lehtisalo ihan mahtava. Viikko sitten Tampereella ei ihan näin komiasti lähteny, mutta nyt oli otollisempi keikkapaikkakin. Parhautta.
- Järjestelyt toimi mun silmiin tosi helvetin hyvin ja päälava varsinkin oli komia ja soundas tosi hyvältä aina. Kun menin ostaan kahvin, kysyttiin, että haluanko lämmintä maitoa sen kanssa. En halunnut.
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
Tomsk wrote:Ruisrockin ja Ankkarockin totaalisten ruumiintarkastusten
Jaa, tiedä miten totaalinen toi Ruisrock oli, aika löysää edellisvuosiin verrattuna jos on kertomuksiin uskominen. En kyllä salakuljettanut mitään sisään, mutta ei se kaveri esim. nivusissa käynyt lainkaan. Kunhan mun reittä taputteli aikansa ja "ai, se olikin lihas".
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
[quote:84f43124ab="risto_m"]Kohokohdat:
- Hantan kännifiilistelyt Cut-Chemistin keikalla neljä kertaa ihmisen kokoista kaiutintornia vasten[/quote:84f43124ab]
enpä kuule oikein musita
- Cheek Cheek Cheekin keikan loppu siitä Moodya edeltäneestä biisistä aina loppuun asti. Harmi tosin ku hannulelauri meni päällekkäin ja missasin sen TAAS, ei vaan ehtiny tolleen pesästä pesään (hehe)
lähdinköhän kesken pois huutomerkkikeikalta kun ehdin hannulelauriakin nähdä, enpä kuule tiijä
mut olihan kivat kekkerit joka tapauksessa
Kunhan mun reittä taputteli aikansa ja "ai, se olikin lihas".
taidat kertoa tuon viidenteen kertaan täällä.
[quote:62f9078177="noiseidea"]Kunhan mun reittä taputteli aikansa ja "ai, se olikin lihas".[/quote:62f9078177]
taidat kertoa tuon viidenteen kertaan täällä.
TOKA KERTA VASTA
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
[quote:9a54fe99d7="silvawhale"][quote:9a54fe99d7="noiseidea"]Kunhan mun reittä taputteli aikansa ja "ai, se olikin lihas".[/quote:9a54fe99d7]
taidat kertoa tuon viidenteen kertaan täällä.[/quote:9a54fe99d7]
TOKA KERTA VASTA
Neljättä kertaa järjestetty Flow-festivaali rikkoi yleisöennätyksensä
Flow-festivaali 2007 on saatu päätökseen. Festivaali ylitti selvästi
ennakkoon asetetun yleisötavoitteen keräämällä Suvilahden entiselle
voimala-alueelle kolmen päivän aikana yhteensä noin 12 000 vierasta.
Liput myytiin loppuun sekä perjantaina että lauantaina, ja
päätöspäivä sunnuntaikin keräsi paikalle yli 3500 musiikin ystävää.
Festivaalin kasvanut suosio yllätti järjestäjätkin, ja perjantaina
kohtuuttoman pitkiä jonoja pääsi muodostumaan lipunmyyntiin sekä
ravintoloihin. Tilanne saatiin kuitenkin hyvin hallintaan jo
lauantaina. Tapahtuma sujui edellisten vuosien tapaan iloisissa
tunnelmissa ja ilman järjestyshäiriöitä. Uusi tapahtumapaikka
ainutlaatuisine arkkitehtuureineen tarjosi festivaalille tyylikkäät
puitteet, ja koko viikonloppuna saatiin myös nauttia lämpimästä
auringonpaisteesta.
Flow-festivaalin kohokohtia olivat lauantai-iltana yleisön hurjaan
tanssiin tempaissut !!!-yhtye, pimenevän sunnuntai-illan säteilevällä
olemuksellaan täyttänyt Bebel Gilberto, karismaattinen soul-legenda
Terry Callier sekä aurinkoinen Jenny Wilson. Myös iltaklubin ohjelma