You are not logged in.
Pakkohan tämä aihe on ottaa omiin nimiin, vaikkei mitään uutta sanottavaa olekaan.
Paitsi että oli kivaa löytää Souvlakin brittiversio vitosella. Haluaisin kuulla sen levyn, joka syrjäyttää Souvlakin suosikkilevylistani kärkipaikalta.
Souvlaki on kyllä täydellistä parhautta. Tosin ne omistani julkaisun bonusbiisit ovat vähän turhia eivätkä yhtään sovi levyn tunnelmaan. Suosikkibiisini on muuten Dagger. Siinä mielessä outo shoegazing-biisi, ettei siinä taida olla muuta kuin mies ja kitara. Erittäin hieno tunnelma tuohon kappaleeseen on kuitenkin saatu vangittua. Tuota biisiä haluaisin kuunnella herätessäni sateisena ja sumuisena syysaamuna. Ja niin varmaan aion vielä tehdäkin.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Niin ja tästä bändistä pitäminen pakotti minut murtautumaan ulos Manic Street Preachersien luomasta käsityksestä musiikista. Nickyhan nimittäin haukkui Slowdiven aika pystyyn. Tiedä sitten mitä te tällä hellyyttävällä tiedolla teette...
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Nickyhan nimittäin haukkui Slowdiven aika pystyyn. Tiedä sitten mitä te tällä hellyyttävällä tiedolla teette...
hyi hyi nicky!
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
5 EP (In Mind remixes) on uneliaisuudessaan aika hottii.
Nickyhan nimittäin haukkui Slowdiven aika pystyyn. Tiedä sitten mitä te tällä hellyyttävällä tiedolla teette...
Minä vedin sen herneeksi nenääni, mutta onneksi kuulin sen jo vuosia sitten, joten olen ehtinyt leppyä.
Aika hyvää suhteellisuudentajuahan se osoittaa, kun sanoo Slowdiven olevan "worse than Hitler".
Aika hyvää suhteellisuudentajuahan se osoittaa, kun sanoo Slowdiven olevan "worse than Hitler".
En ole vieläkään erityisemmin tutustunut kyseiseen yhtyeeseen. Itse asiassa, se Alison-video (altsunation) ja erään foorumistin mixtape ovat ainoita kuulolähteitä. Silti, Nicky Wiren kommenttien tahaton koomisuus tuntuu perustuvan yleensä siihen, että siitä puhe mistä puute. Ärsyttää, että herran kaksinaamaisuus (tiedostaja-ennakkoluuloisempi ja nurkkakuntaisempi kommentoija kuin Oasis-veljekset) ei ole ilmiselvää ihan kaikille... Onneksi mäniks-gootit kasvavat usein Slowdive-faneiksi, eli: kasvoillesi, Nicky Wire!
Monesti olen ollut ostaa Souvlakin, mutta...
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
Minäkin tykkään Souvlakista!
Ai. Kai sitä on sitten pakko kokeilla.
(Otan Gambinaa ja kiitos kehoituksesta.)
slowdivea on tullut viime aikoina kuunneltua paljon. souvlakin ostin heinäkuussa 'jonkun tyypin' sitä kehuttua kovasti mutta silloin se jostain syystä jäi vähemmälle kuuntelulle.
ensikosketukseni slowdiveen tuli the gathering yhtyeen when the sun hits -coverin kautta '97 (tajusin biisin olevan slowdiveä viime talvena, heh).
huomenna on levykauppapäivä.. just for a day ja catch the breeze joutuu varmaan ostaa.
todella hyvä orkesteri!
Tobin Sprout wanted to be more than GBV's George Harrison
Ohohohh! Pygmalion menee ostoon kyllä sitten heti.
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
Ohohohh! Pygmalion menee ostoon kyllä sitten heti.
Sama täällä. Huomasin vasta brittien Amazonin sivuilla ton uudelleenjulkais-uutisen, ja meinasin hehkuttaa sitä täällä, mutta uutinenhan olikin jo vanha...
Ketkä muut tällä listalla vaikuuttavista persoonista olikaan Slowdiven Tavastian keikalla joskus 90-luvun alkupuolella? Minä olin...
Ketkä muut tällä listalla vaikuuttavista persoonista olikaan Slowdiven Tavastian keikalla joskus 90-luvun alkupuolella? Minä olin...
En ollut, mutta kerro toki lisää keikasta!
[quote:aaf0b0b241="upsetter"]Ketkä muut tällä listalla vaikuuttavista persoonista olikaan Slowdiven Tavastian keikalla joskus 90-luvun alkupuolella? Minä olin... [/quote:aaf0b0b241]
En ollut, mutta kerro toki lisää keikasta!
Aijai, toi on paha...Valehtelisin, jos väittäisin, että muistaisin keikasta jotain ertyistä. Paitsi tietysti että Rachel Goswell oli iiihana ja keikka helvetin hieno.
Aha pl, Mojave 3 -boardin mukaan kaksi muutakin levyä uudelleenjulkaistaan samassa rytäkässä 2 cd:n versioina...
Just for a Dayn bonukset:
1.Slowdive
2.Avalyn 1
3.Avalyn 2
4.Morning Rise
5.Morning Rise
6.She Calls
7.Losing Today
8.Holding Our Breath
9.Golden Hair
10.Shine
11.Albatross
12.Catch The Breeze (Peel Session)
13.Song 1 (Peel Session)
14.Golden Hair (Peel Session)
Souvlakin höysteet:
1.Some Velvet Morning
2.So Tired
3.Moussaka Chaos
4.In Mind
5.Good Day Sunshine
6.Missing You
7.Country Rain
8.In Mind (Bandulu Mix)
9.In Mind (Reload Mix)
Tuskin noita nyt kuitenkaan viitsii ostaa...
Eiköhän kokoelma ja Creationin versiot noista levyistä riitä.
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
Aha pl, Mojave 3 -boardin mukaan kaksi muutakin levyä uudelleenjulkaistaan samassa rytäkässä 2 cd:n versioina...
Kävitkö tuolla ennen vai jälkeen tekstiviestini? Vai käytkö tuolla joka päivä?
[quote:d4d3484b41="lintumies"]Jäin kiinni.
Tekstiviesti oli mielenkiintoinen ylläri.[/quote:d4d3484b41]
Tyttöystäväni kyseli jostain Mojavesta... En muistanut loppua. Syytä häntä.
*pesee kätensä*
Minulle on väitetty, että keikka olisi ollut Vanhalla. Mutta samapa tuo, missattu mikä missattu...
Kun koitin etsiä tuota vuotta googlella, niin jostain taisi tulla samantyyppistä infoa vastaan. Niin sekasin en kuitenkaan usko koskaan olleeni, että Vanha ja Tavastia menee sekaisin... Toivottavasti ainakaan.
Näin yks yö unta jossa Slowdivelta oli tullut uusi levy ja soundi antoi sille puoli tähteä. Kerroin tämän vain lisätäkseni viestimäärääni.
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Jännää ehkä, paikallisessa Levykauppa-Äxässä oli Souvlaki hyllyssä, oikein siinä esillä. Eteenpäin on siis menty, kaksi ja puoli vuotta sitten kun kävin siellä kyselemässä Slowdivea niin kukaan ei ollut kuullutkaan bändistä. Harmi että tuo oli yhden cd:n versio.
Ainakin Arimanin tilaustuotteissa on nyt uusintajulkaisut kaupan. Onko joku löytänyt kätevämmän tavan ostaa levyt, vai pitäisikö vaan panna tilaus sisään tuonne?
Nyt on tosiaan kaikki kolme julkaistu. Pygmalionista on yhden levyn painos, muista kahden.
Sit kaupoissa varmaan näkyy myös Souvlakin ja Just For a Dayn jenkkipainoksia jotka on siis ihan taviksii ja vanhoja.
laddism begins at home