You are not logged in.
Joo, paikalla ollaan pe-su. Pe:nä tod.näk.pelk. CocoR.
Sent from my iPhone 16
[quote:89070ab608="Alxity"]No haluatteko? Mulle on ihan sama kun ei perjantaina mitään ennakkosuosikkeja oikein ole[/quote:89070ab608]
Aika smaa, jos Beddellä ei oo mitään sitä vastaan niin mulle kyllä käy mennä vasta vähän myöhemminkin niin saat tavarat tänne. Kunhan CocoRosien näkee. Mä haluan muuten nähdä myös Five Corners Quintetin Mut se taitaa olla illan viimeisiä.
Joo, eiköhän me nyt ennen 22.30 sinne silti päästä... Tolloin nimittäin CocoRosie aloittaa ja Five Corners Quintet sen jälkeen vasta (en muuten bändistä kauheasti livenä viime kesänä tykännyt...)
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Juu, mennään myöhemmin vaan.
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
Huomennaaaaaaaa
Jea! Kyllä tässä alkaa kyllästyttääkin tämä töiden tekeminen... Onneksi on hetki sentään aikaa spämmiä ja junalippukin tuli jo hankittua.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Mie en tuosta Cocosta niin, mutta kai sitä pitää ainakin vilaseen tulla, kova putki kyl tää huomennna: Mathew Johnson, Tiefschwarz, Carl Craig. Tosin olisin mennyt mieluummin kuudennelle mutta kuulin niistä kemuista vasta lipunoston jälkeen.
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
Ai Konvehdinmussuttajat / Eevil Stöö -kemuihin? Ehtiihän sinnekin! Ehkä Cocorosien jälkeen nämä.
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Joo. Ehkä! Mut toisaalta Carl. Enpä kuule tiijä!
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
Joo huomenns kehäketut ja stigdogit, sitten vasta környkemuihin voimalalle.
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Saa nähdä jaksaax tänään kauheasti. On vähän lenssua päällä. Tokihan se vituttaisi feidata kokkorossit, kun on ilmainen passi ja kaikkee, mutta vielä enemmän vituttaisi jos jäisi huomenna ooppelit, rottapihvit, chikchikchikit ja eeäsgeet väliin pahentuneen flunssan takia. Puhumattakaan toki siitä, että pitäisi jotain keikkaakin soittaa.
Tero saatana, s'olet gay!
Mä menen varmaan huomenna. Ei tänään mikään napannut. Coco ROsieta en tajuu alkuunkaan...
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
cocorosien joku levy oli popparissa n. 8 eurolla mut enpä viitsiny ostaa ku en kuitenkaan oo menossa. lauantai kuitenkin sen verran mielenkiintoisempi päivä... mut perjantaina menijät vois tuoreeltaan laittaa tänne kommentteja olosuhteista jne niin tietäis vähän etukäteen varautua. onks tuolla esim. katokset joka paikassa, mitä maksaa tuoppi/safka, kauanko joutuu jonottaa vessoihin yms?
Mä voin laittaa jo nyt raporttia olosuhteista:
"Joo, ihan paska paikka. Jonot oli jumalattomat, narikka ei toiminut yhtään ja maksoi vitosen! Vittu! Ja sitten kun pääsi sisään, kaikenlaisia muotipellejä oli niin paljon, että oksetti koko ajan. Just sellaisia, kyllä te tiedätte, haluu vaan näyttäytyä uuden hipsteribändin keikalla ja musiikki ei kiinnosta yhtään. Eiks ne tajua, että tää on hartaustilaisuus, ei mitkään juppibileet?!
Lavat oli järjestään perseestä (kas kun ei ylösalaisin!), soundit oli hirveetä mössöä, mistään ei saanut mitään selvää. Miksi hommata tollasia bändejä, kun sitten pilataan ensin laskemalla trendihomot sisään ja sitten raiskaamalla bändit tollasessa tilassa noilla soundeilla? Ei mitään järkee.
Oluttiskeillä sai odottaa kuin Neuvostoliitossa autoa, ja palvelukin oli yhtä vittuilua. Ja hinnat oli sikamaista riistoa! Ruokaa oli kuulemma myynnissä, mutta sinne jonotti tätä trendipelleväkeä niin paljon, että ei mitään toivoa edes yrittää. Hinnat oli kanssa niin törkeitä, että en ois ostanut muutenkaan mitään. Ja vegaanisafkat loppui vartin yli kolme, joten mun vegaanikuukautta viettävä frendi ei saanut mitään safkaa sitten. Järsi koko illan kengännauhoja, menikö vähän festarit (ja nauhat!) pilalle.
Toivottavasti tää järkätään jossain muualla ensi vuonna ja vähän eri otteella. Tässä oli ihan selkeä rahastuksen maku, mutta ei toi tuntunut Helsinki 10:n kanta-asiakkaita häiritsevän, kunhan sai näyttäytyä frendien kanssa kuuntelemassa seuraavaa uutta coolia juttua. Vittu mä kuulin, että joku niistä sanoi, että "tää Noup:l Bastards on Vilungin uus projekti." Pieniä urpoja!"
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
[quote:34299f8a3b="noiseidea"]Mä voin laittaa jo nyt raporttia olosuhteista:
"Joo, ihan paska paikka. Jonot oli jumalattomat, narikka ei toiminut yhtään ja maksoi vitosen! Vittu! Ja sitten kun pääsi sisään, kaikenlaisia muotipellejä oli niin paljon, että oksetti koko ajan. Just sellaisia, kyllä te tiedätte, haluu vaan näyttäytyä uuden hipsteribändin keikalla ja musiikki ei kiinnosta yhtään. Eiks ne tajua, että tää on hartaustilaisuus, ei mitkään juppibileet?!
Lavat oli järjestään perseestä (kas kun ei ylösalaisin!), soundit oli hirveetä mössöä, mistään ei saanut mitään selvää. Miksi hommata tollasia bändejä, kun sitten pilataan ensin laskemalla trendihomot sisään ja sitten raiskaamalla bändit tollasessa tilassa noilla soundeilla? Ei mitään järkee.
Oluttiskeillä sai odottaa kuin Neuvostoliitossa autoa, ja palvelukin oli yhtä vittuilua. Ja hinnat oli sikamaista riistoa! Ruoka oli kuulemma myynnissä, mutta sinne jonotti tätä trendipelleväkeä niin paljon, että ei mitään toivoa edes yrittää. Hinnat oli kanssa niin törkeitä, että en ois ostanut muutenkaan mitään. Ja vegaanisafkat loppui vartin yli kolme, joten mun vegaanikuukautta viettävä frendi ei saanut mitään safkaa sitten. Järsi koko illan kengännauhoja, menikö vähän festarit (ja nauhat!) pilalle.
Toivottavasti tää järkätään jossain muualla ensi vuonna ja vähän eri otteella. Tässä oli ihan selkeä rahastuksen maku, mutta ei toi tuntunut Helsinki 10:n kanta-asiakkaita häiritsevän, kunhan sai näyttäytyä frendien kanssa kuuntelemassa seuraavaa uutta coolia juttua. Vittu mä kuulin, että joku niistä sanoi, että "tää Noup:l Bastards on Vilungin uus projekti. Pieniä urpoja!"[/quote:34299f8a3b]
Katavalle ja asiapitoiselle raportoinnille toki
Tero saatana, s'olet gay!
arvasub
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
En osaa yhtään päättää. Periaatteessa ei ois mitenkään varaa mut tahtois tahtois mennä La?
Ennakkolippuja ei kait saa enään: tyhmintä
"hiljaa pyörii salaattilinko"
bitch ain't even COLD in that poncho
Toivottavasti huomenna ei sada. Aion fillaroida sinne.
[quote:cefbf0299f="mitten"]En osaa yhtään päättää. Periaatteessa ei ois mitenkään varaa mut tahtois tahtois mennä La?
Ennakkolippuja ei kait saa enään: tyhmintä[/quote:cefbf0299f]
Kyllä mä luulen, että tiketistä saa toimistolta niitä vielä. Ne ei vältsyy ota enää nettivarauksia.
en ole kolmekybänen emoboy
[quote:99650fab4a="börjeslandet"][quote:99650fab4a="mitten"]En osaa yhtään päättää. Periaatteessa ei ois mitenkään varaa mut tahtois tahtois mennä La?
Ennakkolippuja ei kait saa enään: tyhmintä[/quote:99650fab4a]
Kyllä mä luulen, että tiketistä saa toimistolta niitä vielä. Ne ei vältsyy ota enää nettivarauksia.[/quote:99650fab4a]
Joo no aamulla tiketin sivuilla oli jotain et "ei ennakkovarauksia enään"
Mut äsken kun noisetti kävi sen MAGIC TOUCH:lla saitilla - kappas saikin lippuja varattua?
"Ongelmanne rajoittuu tuolin ja näppiksen väliin"
Joo no aamulla tiketin sivuilla oli jotain et "ei ennakkovarauksia enään"
Ei muuten varmasti lukenut "enään", oot siis selkeästi nähnyt omiasi.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
[quote:7221664727="mitten"]Joo no aamulla tiketin sivuilla oli jotain et "ei ennakkovarauksia enään"[/quote:7221664727]
Ei muuten varmasti lukenut "enään", oot siis selkeästi nähnyt omiasi.
VOI VITTU!
VARMASTI LUKI! (et "enää")
Mä voin laittaa jo nyt raporttia olosuhteista:
thänks
voishan tuolla käydä piipahtamassa tänään.
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
[quote:12a2ee8b4c="forssto"][quote:12a2ee8b4c="noiseidea"]Mä voin laittaa jo nyt raporttia olosuhteista:
Oluttiskeillä sai odottaa kuin Neuvostoliitossa autoa, ja palvelukin oli yhtä vittuilua. Ja hinnat oli sikamaista riistoa! Ruoka oli kuulemma myynnissä, mutta sinne jonotti tätä trendipelleväkeä niin paljon, että ei mitään toivoa edes yrittää. Hinnat oli kanssa niin törkeitä, että en ois ostanut muutenkaan mitään. Ja vegaanisafkat loppui vartin yli kolme, joten mun vegaanikuukautta viettävä frendi ei saanut mitään safkaa sitten. Järsi koko illan kengännauhoja, menikö vähän festarit (ja nauhat!) pilalle.
Toivottavasti tää järkätään jossain muualla ensi vuonna ja vähän eri otteella. Tässä oli ihan selkeä rahastuksen maku, mutta ei toi tuntunut Helsinki 10:n kanta-asiakkaita häiritsevän, kunhan sai näyttäytyä frendien kanssa kuuntelemassa seuraavaa uutta coolia juttua. Vittu mä kuulin, että joku niistä sanoi, että "tää Noup:l Bastards on Vilungin uus projekti. Pieniä urpoja!"[/quote:12a2ee8b4c]
Katavalle ja asiapitoiselle raportoinnille toki [/quote:12a2ee8b4c]
Niin, Flow oli paljon parempi silloin kun se pidettiin Turussa!
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Jonot oli jumalattomat
Kuulemma 150m jono.
en ole kolmekybänen emoboy
Hasitakaa vittu, helsinginherrat! Meillä täällä Tampereella on sentään D-fest. Tänään Culture Beat ja huomenna Pandora.
YKKÖSMIEHEN PAIKKA TÄYTETTY ON
EI SE AUKI ENÄÄ OO
LIEKEISSÄ MYÖS SAULIN SAMMUMATON
RAKKAUS ROUVA JENNI HAUKIOON
juups. käväisin hasittelemassa tunnelmaa. jonotusta tosiaan riittää, varsinkin vessa/brenkku-osastolle.
nyt kotona hakemassa lisää vaatetta ja iski sen verran hyydytys että enpä jaksa polkee enää takaisin. pitäkää kakka rossonne. palataan asiaan sunnuntaina.
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
Saa nähdä kuinka pitkään huomenna jaksaa, jos menee neuvostoliittoiluksi...
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan