You are not logged in.
[quote:050029e70c="martes martes"]Keskiviikkona Turkoosissa Ikihevonen ja "pari muuta". Sisään narikka...
sori en päässyt mut olix kukaan muu, raporttia pliiz.[/quote:050029e70c]
en tiiä mitä se kertoo mutta ilu kyselee multa irkissä hanakasti että tiiänkö mitä bändejä siellä esiinty.
[quote:c368395fcc="psykokarkki"][quote:c368395fcc="martes martes"]Keskiviikkona Turkoosissa Ikihevonen ja "pari muuta". Sisään narikka...
sori en päässyt mut olix kukaan muu, raporttia pliiz.[/quote:c368395fcc]
en tiiä mitä se kertoo mutta ilu kyselee multa irkissä hanakasti että tiiänkö mitä bändejä siellä esiinty. [/quote:c368395fcc]
ei tainnu olla pändei vaan sooloheppui, salaista toimintaa.
tietääx joku ton ikihevosen, yksi oudoimpia yhtyeitä sen perusteella mitä kerran näin vadelmalla.
[quote:fd19d42c90="kri"][quote:fd19d42c90="psykokarkki"][quote:fd19d42c90="martes martes"]Keskiviikkona Turkoosissa Ikihevonen ja "pari muuta". Sisään narikka...
sori en päässyt mut olix kukaan muu, raporttia pliiz.[/quote:fd19d42c90]
en tiiä mitä se kertoo mutta ilu kyselee multa irkissä hanakasti että tiiänkö mitä bändejä siellä esiinty. [/quote:fd19d42c90]
ei tainnu olla pändei vaan sooloheppui, salaista toimintaa.
tietääx joku ton ikihevosen, yksi oudoimpia yhtyeitä sen perusteella mitä kerran näin vadelmalla.[/quote:fd19d42c90]
no voi olla että se kysy että keitä siellä esiinty.
en muista kun toisen, joka tais olla eräs foorumisti, jonka voi ketjusta ehkä päätellä.
forsstolla lippu jo hankittuna?
forsstolla lippu jo hankittuna?
tässä KIIMAA nostattamaan taannoinen mtv-gaala-feattaus. 1.30 pärähtää laaserit. oli kuulemma eniten noita koskaan missään.
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
Kaivohuoneella tänään:
Lauri Tähkä & Elonkerjuu
22-04, K-18, 12
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
[quote:e2158c3d93="noiseidea"]Kaivohuoneella tänään:
lol apua
Lauri Tähkä & Elonkerjuu
22-04, K-18, 12 lol
New Order olle vähe paras!
[/quote:e2158c3d93]
shinne
[quote:fbee19e1d5="noiseidea"]Kaivohuoneella tänään:
Lauri Tähkä & Elonkerjuu
22-04, K-18, 12[/quote:fbee19e1d5]
laurille topikki?
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
[quote:ea6a7a2f5b="silvawhale"][quote:ea6a7a2f5b="noiseidea"]Kaivohuoneella tänään:
Lauri Tähkä & Elonkerjuu
22-04, K-18, 12[/quote:ea6a7a2f5b]
laurille topikki?[/quote:ea6a7a2f5b]
Eikös sitä ole jo kaikki topikit täynnä. Perustetaan mielummin Rouva Noisetille oma topikki, niin siellä voi haastella kanssa noi Tähkä-jutut.
Tero saatana, s'olet gay!
tuleex rouva noisetti flow-festareille? ja aikoox muute kukaan tulla huomenna happihuoneelle grey parkkii ja inbred retardsii yms ihmetteleen?
tuleex rouva noisetti flow-festareille?
Eipä kuule taida tulla.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
aikoox muute kukaan tulla huomenna happihuoneelle grey parkkii ja inbred retardsii yms ihmetteleen?
Näillä näkymin juu tulossa. Joutuu varmaan lähtemään kesken Grey Parkin keikan pois...
organizing the boy scouts for murder is wrong
[quote:a98812302a="forssto"][quote:a98812302a="Alxity"]:center:
Hehe
MUSE MUSE HOMO HOMO MUSEEEEEE!!![/quote:a98812302a]
Sama.[/quote:a98812302a]
Eiku muistelin vaan, että täällä oli vissiin joskus keskustelu ihan asiallisestikin Musesta, mutta siitä on vissiin aikaa...
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Eiku muistelin vaan, että täällä oli vissiin joskus keskustelu ihan asiallisestikin Musesta, mutta siitä on vissiin aikaa...
täälläkö joskus keskusteltu asiallisesti eiq mitäs
[quote:639d8af632="Alxity"]Eiku muistelin vaan, että täällä oli vissiin joskus keskustelu ihan asiallisestikin Musesta, mutta siitä on vissiin aikaa...
täälläkö joskus keskusteltu asiallisesti eiq mitäs [/quote:639d8af632]
Voi olla että ei. Tai sitten muistan oikein tai väärin.
<@DBGene> senkin karkki
[quote:fe848f99f9="psykokarkki"]niinpä.
http://www.tosviol.net/ss/viewtopic.php?t=1048[/quote:fe848f99f9]
joo. eipä keskustella enää. olisit antanut olla.
<@DBGene> senkin karkki
Suuttu
Heh heh! niin tais suuttua. Ehkä tässä hieman saattoi olla aihettakin... Jättäkää ne topicit vähemmällä spämmille, jotka ei teitä kiinnosta. luulis, että tuolla vapaammassakin olis jo tarpeeksi paskaotsikoita. Tai ihan sama
<@DBGene> senkin karkki
Joo, lähinnä vaan vituttaa kun tässä työn lomassa tekis mieli välistä vähän spämmäillä eikä lukea joka otsikossa hirveää paskaa. Että jos se vapaampi vaikka siihen riittäis...
EDIT: ja olis ihan kiva myös sellainen taas että jos ei joku bändi kiinnosta niin jättäis vaikka sen jälkeen topicin rauhaan kun on kerran todennut että "paskaa" tai "ei kiinnosta".
<@DBGene> senkin karkki
[quote:1b6fe31d54="Alxity"]
EDIT: ja olis ihan kiva myös sellainen taas että jos ei joku bändi kiinnosta niin jättäis vaikka sen jälkeen topicin rauhaan kun on kerran todennut että "paskaa" tai "ei kiinnosta".[/quote:1b6fe31d54]
Voi olla, että oon itekin tähän syyllistyny mut eipä oikeen nykyään ole jaksanu mitään asiatekstiä suoltaakaan kun muu porukkakin on liikenteessä pääosin pelkällä spämmiotteella.
Hanttageneraattorit sun muut hassuttelut pysykööt vapaan puolella ja oikeestaan myös tää järkyttävä hymiömäärä on ruvennu pikkuhiljaa vituttamaan.
Mut ehkä tää on nyt vaan se suunta josta ei ole paluuta, mut valitettavasti yleinen taso on kyl laskenu samaa rataa kun viestimäärät on kasvanu.
offtopiccii vaan suolletaan, mitäs tää ny on
joo en tiä, sen verran hektistä tää nykymaailma ettei ehdi rauhottua asiakirjoittelun pariin mut joo, eipä tästä ny enempää, ainakaan helsingin keikka-spämissä.
[quote:e68b71ad96="shanks"][quote:e68b71ad96="Alxity"]
EDIT: ja olis ihan kiva myös sellainen taas että jos ei joku bändi kiinnosta niin jättäis vaikka sen jälkeen topicin rauhaan kun on kerran todennut että "paskaa" tai "ei kiinnosta".[/quote:e68b71ad96]
Voi olla, että oon itekin tähän syyllistyny mut eipä oikeen nykyään ole jaksanu mitään asiatekstiä suoltaakaan kun muu porukkakin on liikenteessä pääosin pelkällä spämmiotteella.
Hanttageneraattorit sun muut hassuttelut pysykööt vapaan puolella ja oikeestaan myös tää järkyttävä hymiömäärä on ruvennu pikkuhiljaa vituttamaan.
Mut ehkä tää on nyt vaan se suunta josta ei ole paluuta, mut valitettavasti yleinen taso on kyl laskenu samaa rataa kun viestimäärät on kasvanu.[/quote:e68b71ad96]
Oisko metakeskustelu-topikin paikka?
Sent from my iPhone 16
[quote:9cf6ebb1ca="psykokarkki"]aikoox muute kukaan tulla huomenna happihuoneelle grey parkkii ja inbred retardsii yms ihmetteleen?
Näillä näkymin juu tulossa. Joutuu varmaan lähtemään kesken Grey Parkin keikan pois... [/quote:9cf6ebb1ca]
Tuo menee väkisinkin ohi. Ehtii juuri ja juuri katsastamaan CocoRosien huomenna ja siinä se.
Sent from my iPhone 16
[quote:40f9cef293="Tomsk"][quote:40f9cef293="shanks"][quote:40f9cef293="Alxity"]
EDIT: ja olis ihan kiva myös sellainen taas että jos ei joku bändi kiinnosta niin jättäis vaikka sen jälkeen topicin rauhaan kun on kerran todennut että "paskaa" tai "ei kiinnosta".[/quote:40f9cef293]
Mut ehkä tää on nyt vaan se suunta josta ei ole paluuta, mut valitettavasti yleinen taso on kyl laskenu samaa rataa kun viestimäärät on kasvanu.[/quote:40f9cef293]
Oisko metakeskustelu-topikin paikka?[/quote:40f9cef293]
Kokeilepa perustaa
<@DBGene> senkin karkki
[quote:f060f89552="martes martes"]Keskiviikkona Turkoosissa Ikihevonen ja "pari muuta". Sisään narikka...
sori en päässyt mut olix kukaan muu, raporttia pliiz.[/quote:f060f89552] Mää olin paikalla. En kuullut muita esiintyjiä kuin martes martesia, joka soitteli mun mielestä aika Caribou-henkistä musaa ja lauloi miehekkäällä äänellä. Tykkäsin!