You are not logged in.
[quote:bee87bfa51="forssto"]VOEEEEEEEEEEEEEEEEEE LEE MINKÄ TEIT!!!!!!!!!!!!
[/quote:bee87bfa51]
Samaa. Nero mieheksi, sekä tuottajana että biisintekijänä, unohtamatta miehen hienoa ääntä. Tänään tullut kuunneltua debyyttiä ja Lee & Nancya, illalla lisää.
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
Johan tosin Magnetin haastiksessa oli vähän sellaista "tää oli vika levy" -meininkiä, eli tais äijä tietää jo kuolevansa. Aika jäätävää. Pitäis varmaan ottaa tsekkaukseen toi Kaakkulevy. Onko kellään havaintoja siitä?
Tero saatana, s'olet gay!
Johan tosin Magnetin haastiksessa oli vähän sellaista "tää oli vika levy" -meininkiä, eli tais äijä tietää jo kuolevansa. Aika jäätävää. Pitäis varmaan ottaa tsekkaukseen toi Kaakkulevy. Onko kellään havaintoja siitä?
En ole saanut kuunteluun. Tiesi jo tuota tehdessään, että tulee kuolemaan syöpään, ja kyllähän tuota oli jo odotettukin, mutta silti... Viimeksi taisin pohtia Leen tulevaa kuolemaa viime viikolla...
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
jaa tää ei ollukkaan se reggaemies?
Älä päästä painiks sitä
jaa tää ei ollukkaan se karatemies?
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
BYÄÄÄÄÄH LEEEEEE
This must be what jail / I will scratch
Helvetin kuumottavaa aina avata tää topikki.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Se oli sitten Paul Rutherfordin vuoro.
Niin, eihän tämmöinen improvisoiva kommari vetopasunisti tunnu missään...
Huh, luulin jo että kyse oli siitä Frankie Goes to Hollywood jampasta!
sama
mut nyt vasta kuulin hazlewoodista, en oo lehtiäkään ehtiny lukee ku vasta mökiltä tulin, R.I.P.
Anthony H Wilson 1950-2007
Luin äsken suru-uutisen tämän hienon visionäärin kuolemasta. Tony Wilson kuoli eilen sydänkohtaukseen kärsittyään pitkään munuaissyövästä.
Luettuani uutisen minut valtaa väistämättä eräänlainen surumielisyys vaikka en herraa henkilökohtaisesti tuntenut ja suurimmaksi osaksi käsitykseni miehen persoonasta perustuu Michael Winterbottomin elokuvaan - aivan kuten varmasti lähes kaikilla meillä. Wilson kuitenkin puhuu enemmänkin tekojensa ja puolitosien legendojen kautta; tuo perustamansa Factory ja kaikki siihen liittyvät tapahtumat ja toimintatavat ovat jotain ainutlaatuista tässä kylmässä bisneksessä ja yhtiön kyky julkaista monen merkittävän yhtyeen musiikkia oli ihailtavaa.
Anthony H Wilson oli visionääri - mies jota tarvittiin ajamaan Manchester Madchesteriksi - mies joka veteli naruista polttaen samalla siltoja edessään ja takana - mies joka keskittyi merkityksettömiin asioihin merkittävien kustannuksella - egoisti - wannabe-maailmanparantaja. Suuri mies.
Otan nyt hyllystä vinyylin jonka kannessa on kukkavaasimaalaus ja laitan b-puolelta soimaan Your Silent Facen ja nostan kahvikuppini ilmaan kunnioittaen hienoa miestä.
R.I.P. Anthony H Wilson
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
Kunniotettavalle asiakirjoitusnekrolle
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Kunniotettavalle asiakirjoitusnekrolle
Kyllä.
Vasta lähti Bergman, nyt Wilson.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Vasta lähti Bergman, nyt Wilson.
Kuka on kolmas. They always go in threes, vai oliko se sitten jo toi Hazelwood.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Tai Antonioni...
Perjantain International Herald Tribunessa on muuten Scorsesen kirjoitus Antonionista ja Allenin Bergmanista.
Ja ristisana on aika helppo perjantaiksi.
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Se on ihan jees...
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Kepeät mullat Tonille. Äkkäsin vasta Pravdan nekrologista. Ja vastahan se hyvissä voimissa heitti cameota telkun 24PP-uusinnassa
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Ja nyt kaikki What goes onit dvd:llä, jookosta?
eiq So It Goesit _b
ÄÄh, just niin. Vaik on mulla dvd:llä joskus tv:stä nauhoitettu kooste tuosta.
[quote:6de2df7566="aqzu"]R.I.P. Anthony H Wilson
[/quote:6de2df7566]
Kyllähän tuo Wilsonin kuolema kosketti. Aika erikoisesta persoonasta ja kunnioitettavasta idealistista kuitenkin oli kysymys ja aika hassua oli, että juuri perjantaina ajattelin, että onkohan se Wilson parantunut siitä syövästään kun siitä ei ole mitään hetkeen kuulunut.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
[quote:ec8fda6a50="Alxity"][quote:ec8fda6a50="aqzu"]R.I.P. Anthony H Wilson
[/quote:ec8fda6a50]
Kyllähän tuo Wilsonin kuolema kosketti. Aika erikoisesta persoonasta ja kunnioitettavasta idealistista kuitenkin oli kysymys ja aika hassua oli, että juuri perjantaina ajattelin, että onkohan se Wilson parantunut siitä syövästään kun siitä ei ole mitään hetkeen kuulunut.[/quote:ec8fda6a50]
Joo ihan smaa kyllä.
Pidetään 31.8. Usvassa muistoilta kyseisellä visionäärille, flaijerit valmistuu tällä viikolla - copypastean tännekin.
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
sääli ettei tapahtumalle saada FAC-numeroa, ei kai niitä enää postuumisti jaella
mukava oli kuitenkin huomata että happy mondaysien comeback-levylle oli annettu FACT 500. jossain on varmaan saitti josta nuo kaikki löytyy (mutta jatkot ehkä jossain muussa topicissa).
Wikipediassa on ainakin FAC-lista.
Tässä aika kiva artikkeli:
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan