You are not logged in.
Sébastien Tellier ei tule, tilalle Pepe Deluxé.
Hehe
Tosin eipä olisi kiinnostanut pätkääkään tuo Nyt vielä vähemmän. Vituttaa kyllä kun on lippu perjantailleki. Toivottavasti CocoRosie on hyvä, koska mitään muuta kiinnostavaa ei oikein ole. Okei, Nicole Willis on, mutta sen ja Cocon välissä on aika monta tuntia täyttä paskaa. Hmmm.
Edit: TAIDAN PUHUA ITSE TÄSSÄ TÄYTTÄ PASKAA. Terry Callier on aivan törkeen hyvä!!! hehe
Perjantai jää väliin, mutta lennän lauantaina Helsinkiin ja olen keskustassa joskus neljän aikoihin.
Perjantai jää väliin, mutta lennän lauantaina Helsinkiin ja olen keskustassa joskus neljän aikoihin.
Meillä ois tupille ja Alxille yöpaikka tarjolla jos tarvitsette?
[quote:184cbb635a="lintumies"]Minulla olisi kai yksi ylimääräinen rannetuellinen hiirimatto. Työnantaja suunnilleen pakotti ottamaan uuden, kun vanha oli vähän rispaantunut. [/quote:184cbb635a]
En oo ikinä käyttänyt sellaista rannetuellista. Sellainen asia yksinkertaisesti hirvittää minua.
Kuulostaa löysäranteisten hommilta.
Sent from my iPhone 16
ensi viikonloppuna jo
Lauantai 18.8.
Pihalava
15.00 Rättö ja Lehtisalo (FIN)
16.30 The Valkyrians (FIN)
18.00 Architecture in Helsinki (AU)
19.30 Op:l Bastards (FIN)
21.00 !!! (USA)
22.30 ESG (USA)
Teltta
16.00 ASS (Andreas Söderström Solo) (SWE)
19.00 Shogun Kunitoki (FIN)
20.30 Quiet Village (USA)
22.00 Quiet Village (USA)
23:30 hannulelauri (FIN)
00:30 Luomo (FIN)
01:30 Jori Hulkkonen (FIN)
Klubi
22.00 DJ
23.30 Cut Chemist (USA)
00.30 Gilles Peterson (UK)
02.00 Cosmo Baker/The Rub (USA)
pitkä päivä tiedossa... ja mitenhän tuolla kaikki käytännön järjestelyt, mihin hintaan kaljat ja safkat, onko tarpeeksi vessoja jne.
näyttäis että ekana rättö & lehtisalo, sit enpä kuule tiijä, sit kiinnostaa AIH ja toisaalla shogunit, !!! ja esg ja sit varmaan hannulelauri. saa nähdä jaksaako hulkkoseen asti hengailla, onneksi sunnuntaina ehtinee nukkua pitkään.
mikä toi quiet village, kaksi settiä?
ensi viikonloppuna jo
Lauantai 18.8.
Pihalava
15.00 Rättö ja Lehtisalo (FIN)
16.30 The Valkyrians (FIN)
18.00 Architecture in Helsinki (AU)
19.30 Op:l Bastards (FIN)
21.00 !!! (USA)
22.30 ESG (USA)
Teltta
16.00 ASS (Andreas Söderström Solo) (SWE)
19.00 Shogun Kunitoki (FIN)
20.30 Quiet Village (USA)
22.00 Quiet Village (USA)
23:30 hannulelauri (FIN)
00:30 Luomo (FIN)
01:30 Jori Hulkkonen (FIN)
Klubi
22.00 DJ
23.30 Cut Chemist (USA)
00.30 Gilles Peterson (UK)
02.00 Cosmo Baker/The Rub (USA)
pitkä päivä tiedossa... ja mitenhän tuolla kaikki käytännön järjestelyt, mihin hintaan kaljat ja safkat, onko tarpeeksi vessoja jne.
näyttäis että ekana rättö & lehtisalo, sit enpä kuule tiijä, sit kiinnostaa AIH ja toisaalla shogunit, !!! ja esg ja sit varmaan hannulelauri. saa nähdä jaksaako hulkkoseen asti hengailla, onneksi sunnuntaina ehtinee nukkua pitkään.
mikä toi quiet village, kaksi settiä?
enpä usko että ainakaan erityisen halpaan hintaan saa juur mitään.
aika hømøstelua (sekä posit. että negatiivisessa mielessä) on ollut esim ruokamenu roggifestareihin verrattuna. karrelle palaneen pyttipannun ja grillimaggaran sijaan tarjolla on "vegesushia" sun muita töölöläisherkkuja. "kahvikuppia" tilatessa allekirjoittanut ohjattiin listalle kohtaan "cafe longo". meinasin vetää turpaan. pahempaa vittuilua olen saanut vain venetsiassa.
mut tää viime vuonna ja vanhassa paikassa. ehkä ovat palkanneet nummirockin catering-palvelun tänä vuonna.
itse paikalla su työn merkeissä. tulkaa haukkumaan saundeja.
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
"vegesushia" sun muita töölöläisherkkuja.
Oli muuten aika hiukka hyvät ne sushit ja samasta kojusta saadut italialaisnannat viime vuonna!!! UUUUUH! KOHTA SAA TAAS!!!
itse paikalla su työn merkeissä. tulkaa haukkumaan saundeja.
Saa nähdä jaksaako, mutta voin silti spekuloida täällä miten paskat soundit salettiin on.
Tero saatana, s'olet gay!
[quote:c4b698e447="stratum"]Perjantai jää väliin, mutta lennän lauantaina Helsinkiin ja olen keskustassa joskus neljän aikoihin.[/quote:c4b698e447]
Olisko mulle jo perjantainakin? Tarttisin siis kahdeksi yöksi.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
[quote:8aac53d148="anzut"][quote:8aac53d148="stratum"]Perjantai jää väliin, mutta lennän lauantaina Helsinkiin ja olen keskustassa joskus neljän aikoihin.[/quote:8aac53d148]
Meillä ois tupille ja Alxille yöpaikka tarjolla jos tarvitsette?[/quote:8aac53d148]Olisko mulle jo perjantainakin? Tarttisin siis kahdeksi yöksi.
Tottakai, mekin ollaan menossa sekä perjantaina että lauantaina.
[quote:c6e7fb9280="Alxity"][quote:c6e7fb9280="anzut"][quote:c6e7fb9280="stratum"]Perjantai jää väliin, mutta lennän lauantaina Helsinkiin ja olen keskustassa joskus neljän aikoihin.[/quote:c6e7fb9280]
Meillä ois tupille ja Alxille yöpaikka tarjolla jos tarvitsette?[/quote:c6e7fb9280]Olisko mulle jo perjantainakin? Tarttisin siis kahdeksi yöksi.[/quote:c6e7fb9280]
Tottakai, mekin ollaan menossa sekä perjantaina että lauantaina.
Hyvä Tarkoitus olisi olla Helsingissä 17.27 eli ehdinkö tuoda tavarat teillä ennenkuin menette/menemme festarialueelle?
<@DBGene> senkin karkki
Myydään kolmen päivän Flow-lippu.
Oikeesti! Ostakaa pois. Voisin ostaa lauantaiksi vaan lipun, kun nyt on sellanen olo ettei vaan huvita mikään. Jotenkin 70 euroa yhtäkkiä tuntuu ihan tajuttoman isolta rahalta. Onhan se. Ostakaa pois, pliis.
[quote:ad2a536b63="stratum"]Perjantai jää väliin, mutta lennän lauantaina Helsinkiin ja olen keskustassa joskus neljän aikoihin.[/quote:ad2a536b63]
Joo tarviin
[quote:24533b4f33="anzut"][quote:24533b4f33="Alxity"][quote:24533b4f33="anzut"][quote:24533b4f33="stratum"]Perjantai jää väliin, mutta lennän lauantaina Helsinkiin ja olen keskustassa joskus neljän aikoihin.[/quote:24533b4f33]
Meillä ois tupille ja Alxille yöpaikka tarjolla jos tarvitsette?[/quote:24533b4f33]Olisko mulle jo perjantainakin? Tarttisin siis kahdeksi yöksi.[/quote:24533b4f33]
Tottakai, mekin ollaan menossa sekä perjantaina että lauantaina.[/quote:24533b4f33]Hyvä Tarkoitus olisi olla Helsingissä 17.27 eli ehdinkö tuoda tavarat teillä ennenkuin menette/menemme festarialueelle?
Kuudelta näköjään alkaa soitto, että riippuu siitä haluaako olla paikalla alusta asti.
Joo, sain lipun myytyä, eli tuun vaan lauantaina paikalle.
Mäkin päätin, että la vaan, ei jaksa perjantaina pelkän CocoRosien takia.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
juu kyä näin o
ihmettelen vaan miten jaksan ees ton lauantain mut kai se on pakko. rotsilounas gourmet-burgereilla eiq mitäs
[quote:835f1f9129="psykokarkki"]juu kyä näin o
ihmettelen vaan miten jaksan ees ton lauantain mut kai se on pakko. rotsilounas gourmet-burgereilla eiq mitäs [/quote:835f1f9129]
tofupyttipannut naamaan ja lungo-lattet peräruiskeena.
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
lungo-lattet peräruiskeena.
Näyttäkää naamanne sellaset, joita mä en oo ikinä nähny. Mulla on todennäköisesti mustat farkut ja Saturday Looks Good To Me -paita. Mutta jos on sateinen tai muuten tuskainen ilma niin saatan myös käyttää Sykurmolarnir-paitaani. Siinä on vihreä pallo ja numeroita ainaski Ja jos on kylmä ni mulla on joku harmaa tai musta huppari. Ja valkoiset tai mustat kengät.
[quote:23f977d5be="leposi"]Näyttäkää naamanne sellaset, joita mä en oo ikinä nähny. Mulla on todennäköisesti mustat farkut ja Saturday Looks Good To Me -paita. Mutta jos on sateinen tai muuten tuskainen ilma niin saatan myös käyttää Sykurmolarnir-paitaani. Siinä on vihreä pallo ja numeroita ainaski Ja jos on kylmä ni mulla on joku harmaa tai musta huppari. Ja valkoiset tai mustat kengät.
[/quote:23f977d5be]
Autettakoon vielä, että leposi saattaa mies tai nainen, hiukset saattavat olla tummat tahi vaaleat.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
[quote:0d4d3705a2="noiseidea"][quote:0d4d3705a2="leposi"]Näyttäkää naamanne sellaset, joita mä en oo ikinä nähny. Mulla on todennäköisesti mustat farkut ja Saturday Looks Good To Me -paita. Mutta jos on sateinen tai muuten tuskainen ilma niin saatan myös käyttää Sykurmolarnir-paitaani. Siinä on vihreä pallo ja numeroita ainaski Ja jos on kylmä ni mulla on joku harmaa tai musta huppari. Ja valkoiset tai mustat kengät.
[/quote:0d4d3705a2]
Autettakoon vielä, että leposi saattaa mies tai nainen, hiukset saattavat olla tummat tahi vaaleat.[/quote:0d4d3705a2]
JA KAIKISTA TÄRKEIN; MULLA ON RILLIT!
Leposi saattohoidossa?
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
[quote:4cc89df8e5="Alxity"]Hyvä Tarkoitus olisi olla Helsingissä 17.27 eli ehdinkö tuoda tavarat teillä ennenkuin menette/menemme festarialueelle?[/quote:4cc89df8e5]
Kuudelta näköjään alkaa soitto, että riippuu siitä haluaako olla paikalla alusta asti.
No haluatteko? Mulle on ihan sama kun ei perjantaina mitään ennakkosuosikkeja oikein ole ja ostin pe lipun oikeastaan vaan sen takia, kun DJ Tupoukin oli jo sillon menossa ja sitten kävi näin!
Mutta ei se mitään, kyllä minä teidän muidenkin ihmisten kanssa siellä mieluummin olesken kuin täällä töissä tänään.
<@DBGene> senkin karkki
Autettakoon vielä, että leposi saattaa mies tai nainen, hiukset saattavat olla tummat tahi vaaleat.
paljastuksissa nämä eiq mitäs
Oliks Psykokarkki menossa pe vai la vai molempina, jos helpottaisi bongausta viimeinkin?
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
luetaan sitä topiccia... lauantaina oon menossa. RILLIT on ja mustat farkut ja jos kylmää niin huppari
åhå en o lepso
No haluatteko? Mulle on ihan sama kun ei perjantaina mitään ennakkosuosikkeja oikein ole
Aika smaa, jos Beddellä ei oo mitään sitä vastaan niin mulle kyllä käy mennä vasta vähän myöhemminkin niin saat tavarat tänne. Kunhan CocoRosien näkee. Mä haluan muuten nähdä myös Five Corners Quintetin Mut se taitaa olla illan viimeisiä.