You are not logged in.
mut onhan ne nättejä tyttöjä eiq mitäs
von südenfed on joka tapauksessa mahtavaa muzaa, sen olis pitäny olla uusin fall-levy.
[quote:fd72acb6be="DirtyBlueGene"][quote:fd72acb6be="Alxity"]mutta minusta se ei ollut ihan niin hyvä kuin esim. kaksi uusinta. Tai ainakaan se ei ollut niin hyvä kuin Fall Heads Roll, joka nykyisin on selkeästi TLC:tä parempi.[/quote:fd72acb6be]
Korjaa kuulosi![/quote:fd72acb6be]fall heads roll on ihan parhautta, mutta TLC puolestaan...
Korjaan quottaukseni
mutta minusta se ei ollut ihan niin hyvä kuin esim. kaksi uusinta.
Korjaa kuulosi!
Noin.
This must be what jail / I will scratch
[quote:b117a9eea3="DirtyBlueGene"][quote:b117a9eea3="Alxity"]mutta minusta se ei ollut ihan niin hyvä kuin esim. kaksi uusinta. Tai ainakaan se ei ollut niin hyvä kuin Fall Heads Roll, joka nykyisin on selkeästi TLC:tä parempi.[/quote:b117a9eea3]
Korjaa kuulosi![/quote:b117a9eea3]fall heads roll on ihan parhautta, mutta TLC puolestaan...
Juuri samaan meinasin puutua, mutta enpä sitten jaksanutkaan... En tiiä, tykkään kyllä kaikesta The Fallista mitä olen kuullut, joten eipä sillä toisaalta niin kauheasti väliä minkä aikakauden levyä kuuntelee. Ja suosikit vaihtuvat nopeasti.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
...
Mutta! Ehtikö kukaan (ehkä ehti?) mainita että Light user syndrome on aika hemmetin viihdyttävä levy. He pep!, Spinetrak, Intro/Chilinism jne, Cheet...orkl jne dsaa ghhgffghhfg. Hirveetä "paskaa" mutta samalla todella hienoa.
Muut bändissä taisivat olla eri mieltä
http://en.wikipedia.org/wiki/The_Light_User_Syndrome
[quote:5cf38c351d="helicon"]...
Mutta! Ehtikö kukaan (ehkä ehti?) mainita että Light user syndrome on aika hemmetin viihdyttävä levy. He pep!, Spinetrak, Intro/Chilinism jne, Cheet...orkl jne dsaa ghhgffghhfg. Hirveetä "paskaa" mutta samalla todella hienoa.
Muut bändissä taisivat olla eri mieltä
http://en.wikipedia.org/wiki/The_Light_User_Syndrome[/quote:5cf38c351d]
Sama, tai siis että erittäin mainio levy. Olikohan se nyt joku Mojo numero tänä vuonna missä MES selitti, että oli noihin aikoihin huomattavasti kiinnostuneempi viskistä kuin lauleskelusta. Selittänee poikkeuksellisen mutistut laulut.
organizing the boy scouts for murder is wrong
Toivottavasti se Bend Sinister nyt vaan tulee postissa kun brittien posti on vissiin legendaarisen taitava hukkaamaan kirjeet/paketit...
Se oli sitten tullut Ouluun... Postin kesäosoitteenohjauspalvelu works in mysterious ways... Taitaa kyllä olla popeinta kuulemaani The Fallia tuo Beand Sinister. En oikein vielä tiedä onko se hyvä vai huono juttu...
<@DBGene> senkin karkki
[quote:08446fedd6="Alxity"]Toivottavasti se Bend Sinister nyt vaan tulee postissa kun brittien posti on vissiin legendaarisen taitava hukkaamaan kirjeet/paketit...[/quote:08446fedd6]
Se oli sitten tullut Ouluun... Postin kesäosoitteenohjauspalvelu works in mysterious ways... Taitaa kyllä olla popeinta kuulemaani The Fallia tuo Beand Sinister. En oikein vielä tiedä onko se hyvä vai huono juttu...
Väittäisin, ettei se ainakaan huono juttu ole. Bend Sinister on nimittäin huisan hyvä levy.
Väittäisin, ettei se ainakaan huono juttu ole. Bend Sinister on nimittäin huisan hyvä levy.
Ohan se silleen ja vähän niinku joo
<@DBGene> senkin karkki
onpa tuolla fall-cupin semifinaalissa taas ihmeen tasaiset tunnelmat. menossa seuraavat ottelut:
leave the capitol vs. winter
blindness vs. garden
jos garden ei voita niin en ala
[quote:ca06cfd283="psykokarkki"]onpa tuolla fall-cupin semifinaalissa taas ihmeen tasaiset tunnelmat. menossa seuraavat ottelut:
leave the capitol vs. winter
blindness vs. garden
jos garden ei voita niin en ala [/quote:ca06cfd283]
Äänestin Blindnessiä
toisaalta kuten tuollakin kommentoin, on hienoa että blindness pääsi tuonne asti, mutta garden... eihän "sen" parempaa ole!
Onhan Garden toki paikkansa arvoinen, mutta Blindness ansaitsee tasoitusta vaikka jo siitäkin, että bändi onnistuu tekemään tuollaisen mestariteoksen liki 30 vuotta perustamisensa jälkeen.
onhan se noin, varsinkin jos vastassa olis joku vähäisempi teos, mutta itse garden...
mikäs sun nikki on tuolla, uraani? pistä vaik privana...
Siis tätä:
http://www.boomkat.com/item.cfm?id=29654
Kybän pintaan vissiin hinta, eli jos ei löydy, ni kandee poistaa.
Tero saatana, s'olet gay!
Voin tuota suositella aika varauksetta...
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
oikeus voitti fall-cupissa, garden peittosi lopulta blindnessin 94 - 90, sen sijaan toinen matsi meni vähän puihin: leave the capitol voitti winterin. siis, leave the capitol on loisto biisi ehkä parhaalta levyltä eli slatesilta, mut ei se nyt millään mahdu edes top-kymppiin... hyvä jos top-50:iin jos oikein alkais miettimään.
loppuottelu menossa, GARDEN VOITTOON!!!!!11
(ainoa että LTC johtaa, blindness-fanit haluu kostaa )
[quote:b48eef6c1e="psykokarkki"]loppuottelu menossa, GARDEN VOITTOON!!!!!11
[/quote:b48eef6c1e]
MUT KUMPI MIKSAUS?!
Leave The Capitol on kyllä niin timanttinen poppibiisi, että olkoot mun puolesta "siellä". Winter tietty eeppinen klassikko, mutta ei oo ikinä ollut mulle henk.koht. "se" biisi, toisin kuin vaikka samalta levyltä Mere Pseud Mag. Ed., The Classical ja Deer Park (erityisesti Peel-versio) sekä samalta eralta I'm Into C.B. ja Look, Know.
Do y'know what you look like
Before you go out?
That's why you eat crap food
That's why nobody talks to you
That's why you messed up everything you do
Do y'know what you look like
Before you go out?
Look Know
Look
HEL LOOKS -threadissa nämä?
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
Kuuntelen This Nation's Saving Gracea ja kaikki piisit kuulostaa samalta.
paintwork myös?
i am damo suzuki eli oh yeah -pseudokoveri ollee mun mielestä paras tuolta levyltä. toisaalta, kaikki ollee, ollee.
fall cupista vielä, että mihinkäs toi no bulbsin täysimittainen versio sijoittui, olis itellä ehkä ihan siellä kärkipäässä "se"
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
fall cupista vielä, että mihinkäs toi no bulbsin täysimittainen versio sijoittui, olis itellä ehkä ihan siellä kärkipäässä "se"
joo se putos jotain paljon heikompaa stygeä vastaan, oli iso pettymys koska mun top-kympissä varmaan olis. koitanpa ex-tempore top-kympin, ei järjestyksessä:
garden
new face in hell
paintwork
wings
new puritan
no bulbs
blindness
entitled
repetition
what you need
åhå tuliko kymppi täyteen, pannan vielä:
the classical
mod mock goth
slates, slags etc.
prole art threat
bill is dead
marquee cha-cha
slang king
i'm into c.b.
guest informant
room to live
no varmaan puolet taas unohtu mut sou not
[quote:ca39880aa5]Sanctuary will release a CD + DVD set of the Fall's gig at the Hammersmith Palais last April Fool's Day. The tracklist for both discs is
Senior Twilight Stock Replacer / Pacifying Joint / Fall Sound / Over! Over! / Theme from Sparta F.C. / Hungry Freaks, Daddy / Wrong Place, Right Time / My Door Is Never / The Wright Stuff / White Lightning / Blindness / Reformation!
Tentative release date is 29 October.[/quote:ca39880aa5]
Hei Hantta, kerros vähän jotain tuosta Rebellious Jukebox -nimisestä 2+1:n cd:n kokoelmasta, jota me myydään. Parikin tahoa on sanonut, että se on ihan hyvä Fall-kokis, mutta kun asiakkaat kyselee siitä ja mä tarviin Fall-ekspertin lausunnon. Mitä se käytännössä siis pitää sisällään ja miten pätevä Fall-kokoelma se on esimerkiksi aloittelijalle.
Tero saatana, s'olet gay!
itse asiassa mulla ei edes ole sitä
hyviä biisejähän sillä toki on, mut hieman outo kokoelma siinä mielessä, että suurin osa biiseistä on vuosilta 78 - 83, ja loput vuoden 90 extricatelta (6 biisiä) ja vuoden 2001 are you are missing winneriltä (4 biisiä). mut fall on aina fall
[quote:492417c6ae="psykokarkki"]itse asiassa mulla ei edes ole sitä
hyviä biisejähän sillä toki on, mut hieman outo kokoelma siinä mielessä, että suurin osa biiseistä on vuosilta 78 - 83, ja loput vuoden 90 extricatelta (6 biisiä) ja vuoden 2001 are you are missing winneriltä (4 biisiä). mut fall on aina fall [/quote:492417c6ae]
Hantan The Fall -oppipoika ilmoittauttuu! Mullakaan ei sitä ole, biisilistaus on tosiaan omituinen, mutta tietty suosituksia vois silleen laittaa tuosta, että: Jos tarkoituksena ei ole jokaista fall-albumia omistaa, niin tässä hyvä tilaisuus saada kunkkuvuosien kunkkubiisien bilekokoelman lisäksi parhaat biisit tuolta Missing Winnerilta, joka on muuten aika kehno levy ja onkohan enää painossakaan enpä kuule tiijä.
Mä en ole mikään megadiggari, eli elämän aikana tulee varmaan ostettua tuoallainen tusina tai pari korkeintaan noita levyjä, mutta Rebellioous Jukebox on mun mielestä hyvä kokoelma siksi että siinä on soundillisesti jotenkin laajanoloinen skaala. Kaikki biisit eivät ole nappisuorituksia (eipä taida olla millään Fall-kokiksella paitsi sillä jonka jokainen tekee itselleen...), mutta kaikkea hämyä ja mielenkiintoista löytyy.
Minä tykkään.
Oma lempilevy on sitten Hex Enduction Hour.
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
fall saints
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto