You are not logged in.
Njoo, mut junalla on kivempaa. Mut emmä tiiä oonko ees menossa. Uusi fillari > Emmaboda. Tosin jos sais duunin Helsingistä niin sitten tulisin varmasti. Oon tää hankalaa tää elämä
Mitä pahasti pyylevöitynyt kraakku totesi matkallaan ruotsalaisille indiepop-festivaaleille?
"Emmä bodaa emmä bodaa emmä bodaa jee tosi kivaa! Ps. oon pusi"
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Spiritualized - Acoustic Mainlines (U.K)
Oneida (U.S)
The Mary Onettes (Se)
Mixtapes and Cellmates
Nyt Kraakku MENOX#!"!"
Oneida on kyllä sairaan kova livenä.
YKKÖSMIEHEN PAIKKA TÄYTETTY ON
EI SE AUKI ENÄÄ OO
LIEKEISSÄ MYÖS SAULIN SAMMUMATON
RAKKAUS ROUVA JENNI HAUKIOON
Ihan töistä riippuen joko tää, Rip It Up! tai Way Out West, joka tosin on ihan cirutun kallis ja lisäks väärällä rannalla. Parhaassa tapauksessa sekä Säffleen että Etelään, mut tuskin. Parhautta olis.
Voi Jason Pierce minkä teit. Tosissani nyt harkitsen tätä.
Osaako joku äkkiseltään sanoa, minkälaiset yhteydet tuonne Göteborgista tai Tukholmasta?
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
Taitaa jäädä tämä reissu sittenkin väliin, kun helkkari mulla ole varaa sittenkään lähtee. Panostetaan Skotlantiin enemmän...
Taitaa jäädä tämä reissu sittenkin väliin, kun helkkari mulla ole varaa sittenkään lähtee. Panostetaan Skotlantiin enemmän...
Voitappa Lotossa. Ei tuonne viitsisi yksinkään lähteä.
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
Rip it upiin tulee Television personalities. Taidan olla menossa sinne. Muutenkin maksaa vaan 250kr. Ja samalla viikolla vielä se Clientelekin
Rip it upiin tulee Television personalities. Taidan olla menossa sinne. Muutenkin maksaa vaan 250kr. Ja samalla viikolla vielä se Clientelekin
ANAAAAM!
Olispa varaa lähtee sinneki! Mut jos saan kyydin järkättyy ni sit ehk ehk!!! Mut ei kai ne oo ees menossa, emmä tiä. Pitää kysellä LYSn 2v synttärietkoilla
[quote:d66b876f16]07.08.05
2008
"Ooooops I did it again hahahaha"
jajaja ni har mailat en masse till oss fast väldigt många har ju hört det förut "sista festivalen" nu blev det sista indiefestivalen. Eftersom ingen ändå vet vad indie är så visst det är vi med på, det var sista indiefestivalen vi lovar hahahaha.
3300 besökare 100 färre än ifjol men med det vädret vi hade så var det ju bra ändå.( vi gick lite back men de pengarna fick vi ju över efter förra året så...)
Vi håller nu på att klura på 2008 ,,,, hör av er till oss med förslag o ideer , vi har en fundering på att göra världens första alternativa(inte indie) midsommarfestival, vad tror ni om det ?[/quote:d66b876f16]