You are not logged in.
Vois ehkä.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Eli tänään!
Duo-kokoonpanolla ovat liikenteessä, Ben + Elisa Ambrogio. Hulinakertoimesta ei oo tietoa, mutta sittenhän se selviää.
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
[quote:b3e8ca95ba="Pilke"]Vois ehkä.
*[/quote:b3e8ca95ba]
Vois varmasti.
Sent from my iPhone 16
HUOMENNA KUUDES LINJA ja BLACK BOX-KLUBI!!!
Ovet klo. 21.00
Amon Dude IV 22.00
SIX ORGANS OF ADMITTANCE n. klo.23.00
Lisäksi levymusiikkia ja kokeellista elokuvaa.
Ennakot myy Tiketti
www.tiketti.fi
Mihinköhän aikaan nämä Turussa soittavat?
Mihinköhän aikaan nämä Turussa soittavat?
Ysiltä aukee ovet ja kuulemma jotain levymusaa useammankin tyypin taholta olis ennen keikkaa, eka keskiviikkoklubin vakiokasvoilta ja sitten Tulipesä-ihmisiltä, ehkä, tai sit vasta keikan jälkeen. Eli en tiä yhtään. Späm! Ite aattelin kyllä suht ajoissa mennä, varmaan jo puoli kympiltä istuskeleen sinne.
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
[quote:f6040a7938="lejoncio"]Mihinköhän aikaan nämä Turussa soittavat?[/quote:f6040a7938]
Ysiltä aukee ovet ja kuulemma jotain levymusaa useammankin tyypin taholta olis ennen keikkaa, eka keskiviikkoklubin vakiokasvoilta ja sitten Tulipesä-ihmisiltä, ehkä, tai sit vasta keikan jälkeen. Eli en tiä yhtään. Späm! Ite aattelin kyllä suht ajoissa mennä, varmaan jo puoli kympiltä istuskeleen sinne.
no ni, elikkäs näin: viimeistään 22:30 kannattaa olla paikalla, lavalla saattaa olla myös jotain psykee ylläriä ehkä
jos aikataulut pitää niin tostahan ehtis vielä kattoon Peeämmämmpeetä Galaxiin!!
HEI HARTSA-IRKKU!! PISTÄTKÖ SUN MOLEKYYLITRANSPLANTTERIN TELEPORTTAAN ITSENSÄ TURKUUN TÄKSI ILLAKSI, NIIN OTETAAN KOLMANTENA MUKAAN VIELÄ MESMERIN KEIKKA PÄIVÄKODISSA!!!!11 TAI TUU VAIKKA ITE PERÄSSÄ. ILLAKSI TAKAS STADIIN MJATAAAAAAAAH??!!??
[quote:937a0aae03="risto_m"][quote:937a0aae03="lejoncio"]Mihinköhän aikaan nämä Turussa soittavat?[/quote:937a0aae03]
Ysiltä aukee ovet ja kuulemma jotain levymusaa useammankin tyypin taholta olis ennen keikkaa, eka keskiviikkoklubin vakiokasvoilta ja sitten Tulipesä-ihmisiltä, ehkä, tai sit vasta keikan jälkeen. Eli en tiä yhtään. Späm! Ite aattelin kyllä suht ajoissa mennä, varmaan jo puoli kympiltä istuskeleen sinne.[/quote:937a0aae03]
no ni, elikkäs näin: viimeistään 22:30 kannattaa olla paikalla, lavalla saattaa olla myös jotain psykee ylläriä ehkä
jos aikataulut pitää niin tostahan ehtis vielä kattoon Peeämmämmpeetä Galaxiin!!
HEI HARTSA-IRKKU!! PISTÄTKÖ SUN MOLEKYYLITRANSPLANTTERIN TELEPORTTAAN ITSENSÄ TURKUUN TÄKSI ILLAKSI, NIIN OTETAAN KOLMANTENA MUKAAN VIELÄ MESMERIN KEIKKA PÄIVÄKODISSA!!!!11 TAI TUU VAIKKA ITE PERÄSSÄ. ILLAKSI TAKAS STADIIN MJATAAAAAAAAH??!!??
Ainakin pääesiintyjän pitäisi esiintyä tuossa yhdentoista paikkeilla.
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
Onkohan mulla joku tämmönen ihan kritiikitön kausi menossa vai mikä kun kaikki keikat on jotenkin vaan mahtavia. EHKÄ KAIKKI VAAN ON PARASTA!
Hemmetinmoinen vetäsy kyl, älyttömän karismaattinen ja taidokas kitaristi tuo Ben ja erityisesti Miss Magik Markersin kanssa soitetut duo-biisit oli ihan huikeita, upeet lauluäänet natsas niinkö tosta vaan ja olihan tää keikka muutenkin täynnä ihan tosi yllättäviä ja odottamattomasti syntyneitä harmonisia hetkiä ja sellasia... taikahetkiä! Elisa skromplas kitaraansa kaikenlaisilla kaljapulloilla ja muovimukeilla, välillä ei kuulunut mitään tai sit hyvin vähän, välillä lähti ihan käsistä. Aika bloosseissa tais olla tyypit tai sit vaan darrassa, ben vetäs huikalla pullon karhua ennen kuin alkoi soittaan. Yllätyslämppäri oli hyvää pörinää, mutta en ehtinyt siihen kunnolla keskittyä.
Muutenkin aivan jotenkin sydämellinen ilta tuo, ei maksanu mitään, juuri sopivasti porukkaa ja paljon mukavia ihmisiä. Istumapaikka eturivissä. Halpa bisse. Ostin kaks uusinta älppäriä. Ennen kotio lähtöö kättelin laura nauta ekaa kertaa ikuna, oon otettu. En tiä onko huomenna kuudennella yhtä mukavata, mutta musiikin puolesta ainakin täydet suositukset!
Ehkä pakko mennä edellisen kommentin luettuani.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Taas olen hyvin perillä Turun keikoista.
Minulle
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
osaako joku sanoa jotain 6. linjan soittoajoista? Aika myöhäänhän tuolla kai on ollut tapana soitella joten vois kuvitella että Savoysta Tinariwenista tuonne ehtisi?
osaako joku sanoa jotain 6. linjan soittoajoista? Aika myöhäänhän tuolla kai on ollut tapana soitella joten vois kuvitella että Savoysta Tinariwenista tuonne ehtisi?
Skrollaapa hieman ylös.
Sent from my iPhone 16
[quote:f01e8c7b50="rhinestone cowboy"]osaako joku sanoa jotain 6. linjan soittoajoista? Aika myöhäänhän tuolla kai on ollut tapana soitella joten vois kuvitella että Savoysta Tinariwenista tuonne ehtisi?[/quote:f01e8c7b50]
Skrollaapa hieman ylös.
kiitos ja anteeksi
Hei turkulaiset, kertokaapa jotain keikasta. Tänään siis kuudennella Kuuntelin eilen tota uutta levyä vihdoin ja nousi kiima
en ole kolmekybänen emoboy
Lukeeha tual
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
En taida jaksaa/raaskii tänne enkä Boredomsiin. Ei oo rasaa.
Niinpäs lukeeki.
Joo vähän himottais lähtee tänään mut saapa nähdä jaksaako. Telkkaristakin tulis Donneria ja Bergmania.
ps. mitä krääsää oli myynnissä?
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
^ vähän myöhässä taidan olla, no ehtiihän sitä vieläkin. pari uusinta älppäriä, t-paita, cd:itä ehkä pari muutakin, joku hulina bootleggiälppäri parillakympillä, jotain cd-ärriä. ite ostin school of the flower ja sun awakens lp:t 15/kpl ja magik markersin live-cd-ärrän vitosella <-- ihan perkuleen kova muuten tuo, huomenna topikki pystyyn
Hyvä keikka. Olosuhteisiin nähden oon suht tyytyväinen näihin kuviin (jos tomsk esim. haluu käyttää näitä niin kysy vaan, tai voi olla että sait parempia ite).
Kuvia on liikaa, mut tuolla ne on:
[quote:f01d568e44="börjeslandet"]Hyvä keikka. Olosuhteisiin nähden oon suht tyytyväinen näihin kuviin (jos tomsk esim. haluu käyttää näitä niin kysy vaan, tai voi olla että sait parempia ite).
[/quote:f01d568e44]
Hei, siistii! Mä sain pelkkää paskaa. Ei tuolla Noisen kameralla kerta kaikkiaan saa noin hämärissä olosuhteissa mitään järkevää aikaiseksi.
Sent from my iPhone 16
[quote:5638b6b1a3="risto_m"]Onkohan mulla joku tämmönen ihan kritiikitön kausi menossa vai mikä kun kaikki keikat on jotenkin vaan mahtavia. EHKÄ KAIKKI VAAN ON PARASTA!
Hemmetinmoinen vetäsy kyl, älyttömän karismaattinen ja taidokas kitaristi tuo Ben ja erityisesti Miss Magik Markersin kanssa soitetut duo-biisit oli ihan huikeita, upeet lauluäänet natsas niinkö tosta vaan ja olihan tää keikka muutenkin täynnä ihan tosi yllättäviä ja odottamattomasti syntyneitä harmonisia hetkiä ja sellasia... taikahetkiä! Elisa skromplas kitaraansa kaikenlaisilla kaljapulloilla ja muovimukeilla, välillä ei kuulunut mitään tai sit hyvin vähän, välillä lähti ihan käsistä. Aika bloosseissa tais olla tyypit tai sit vaan darrassa, ben vetäs huikalla pullon karhua ennen kuin alkoi soittaan. Yllätyslämppäri oli hyvää pörinää, mutta en ehtinyt siihen kunnolla keskittyä.
Muutenkin aivan jotenkin sydämellinen ilta tuo, ei maksanu mitään, juuri sopivasti porukkaa ja paljon mukavia ihmisiä. Istumapaikka eturivissä. Halpa bisse. Ostin kaks uusinta älppäriä. Ennen kotio lähtöö kättelin laura nauta ekaa kertaa ikuna, oon otettu. En tiä onko huomenna kuudennella yhtä mukavata, mutta musiikin puolesta ainakin täydet suositukset! [/quote:5638b6b1a3]
Melkeen samaa. Ihan hemmetin hyvä.
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
[quote:6390bd21ad="Tomsk"][quote:6390bd21ad="börjeslandet"]Hyvä keikka. Olosuhteisiin nähden oon suht tyytyväinen näihin kuviin (jos tomsk esim. haluu käyttää näitä niin kysy vaan, tai voi olla että sait parempia ite).
[/quote:6390bd21ad]
Hei, siistii! Mä sain pelkkää paskaa. Ei tuolla Noisen kameralla kerta kaikkiaan saa noin hämärissä olosuhteissa mitään järkevää aikaiseksi.[/quote:6390bd21ad]
Joo, noi on aika epätarkkoja suurin osa, et kerro mulle mitä niistä haluisit niin annan vaik alkuperäset tai koitan muokata paremmat versiot.
Joo, oikein mukava ilta vaikkei ihan tarpeeksi jengiä ollutkaan. Mutta hienot keikat (Amon Dude oli mainiota, vähän tuli Excepter ja Black Dice mieleen, ois saanu olla lisää komppia ja Petrin ritariässä-synaa niin ois ollu vielä kovempi!). Six Organs suorastaan mahtava, upeeta ja kaunista ja riipivää. Yleisö tuntui elävän hienosti mukana. Coil-koverin ensisekunneilla hienot aplodit/hihkunnat, vau.
Muita hajahuomioita. Boredomsin Eye tuli kun tulikin mestoille, tosin vasta bändien soitettua. Oli ottanut pyörän hotellilta ja polkenut halki pimeän Helsingin (jossa siis ensikertaa elämässään). Aika hassua. Ajatus Eyestä polkemassa Helsingin läpi. Hmm...Otettiin yhteiskuvat ja mies lähti takaisin hotlalle. Mainio tyyppi.
Ihmettelin jossain vaiheessa Sixareiden keikkaa, kun takaani kuului kovaäänistä korinaa. Ja kyllä, joku jätkä veteli sikeitä. Seisaaltaan. Tuoppi kädessä. Heräsi kun poistuin paremmille paikoille. Sori jos se oli joku teistä (tunnustakaa!).
Sellaattiin. Huomenna Boret, huh!
Nyt soi: Magik Markers "Boss", joulukuussa Ecstatic Peacella ilmestyvä lätty, parasta MM:ää ikinä, kuolette kun kuulette. Mä en voi soittaa radiossa, sori...
A.
[quote:b7cf14ae70="Artemi"] Yleisö tuntui elävän hienosti mukana. Coil-koverin ensisekunneilla hienot aplodit/hihkunnat, vau.
[/quote:b7cf14ae70]
Nyt kyllä nolottaa. Tuo meni ihan ohi. Mikä Coil-biisi oli kyseessä?
Sent from my iPhone 16
[quote:b4ee97b14c="Artemi"]
Nyt soi: Magik Markers "Boss", joulukuussa Ecstatic Peacella ilmestyvä lätty, parasta MM:ää ikinä, kuolette kun kuulette. Mä en voi soittaa radiossa, sori...[/quote:b4ee97b14c]
Nonii kaikki samalle viivalle www.mediafire.com/?7rean0hngcw
Eikös tuo syyskuussa ilmesty?
Pirun hyvä kuitennii
[quote:b4ee97b14c="HUIG"]Magik Markers - BOSS (uus levy, kansitaidettakaan ei löydy vielä mistään)
Toka biisi vasta lähti mut kuulostaapa ihan helvetin hyvältä
Potku sonic youthin nykytilaa persuuksille[/quote:b4ee97b14c]
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
onko magik markersille omaa topikkii? tosi hyvältä kuulostaa tää uus.