You are not logged in.
tuleekohan tänne vielä se tofuauto.
onks se ny sitä kovaa vai pehmeetä tofua?
Älä päästä painiks sitä
Mistäs väsäät misokeiton pohjaliemen ja mistä ostat mison?
Jos hajet takaa että käytänkö misosopassa dashia, niin en. Ihan vaan misotahnaa ja levää veteen, ja jotain kasviskastiketta pikkasen. Vii Voanista hankin viimeksi tahnan, olikin sitten ihan järjettömän iso purkki.
organizing the boy scouts for murder is wrong
Miso hoorni
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
[quote:83d39efbd9="kri"]tuleekohan tänne vielä se tofuauto.
onks se ny sitä kovaa vai pehmeetä tofua? [/quote:83d39efbd9]Soittaako se sen jätskiauton tunnarin väärinpäin?
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
[quote:c4758c44b9="Jean-Babtiste"]Mistäs väsäät misokeiton pohjaliemen ja mistä ostat mison?
Jos hajet takaa että käytänkö misosopassa dashia, niin en. Ihan vaan misotahnaa ja levää veteen, ja jotain kasviskastiketta pikkasen. Vii Voanista hankin viimeksi tahnan, olikin sitten ihan järjettömän iso purkki.[/quote:c4758c44b9]En muuten taaskaan tajunnut tota kala-ei-ole-kasvi -juttua. Mulle
Kysyin sen takia, kun oon ite dashia käyttäny, mut en oikeastaan ole jaksanut ottaa selvää, paljon sitä laitetaan esim. puoleen litraan vettä. Oon vaan heittäny meneen.
[quote:7448daf6be="Jean-Babtiste"]En muuten taaskaan tajunnut tota kala-ei-ole-kasvi -juttua. Mulle
Kysyin sen takia, kun oon ite dashia käyttäny, mut en oikeastaan ole jaksanut ottaa selvää, paljon sitä laitetaan esim. puoleen litraan vettä. Oon vaan heittäny meneen. [/quote:7448daf6be]
No joo, emmä itseasiassa ihan älyttömän tarkka ole noiden kalaliemien/-jauheiden suhteen, kyllä just noissa ravintelithai/yms safkoissa niitä yleensä on pieniä määriä, mut ei ole päässyt häiritsemään.
Mitä tulee dashi/vesi suhteeseen ni empä kuule tiijä. Pist niin paljon ku maku vaatii? Hyvä topikki, tuli paitti törkee himo leipoa leipää niin myös tehdä joku japanilaiskattaus.
organizing the boy scouts for murder is wrong
mutta oon käyny jo kahdessa s-marketissa ja caroliner rainbow chili-tonnikala on lopussa, oon kohta epätoivoinen, olisko alepassa?
jotta pysytään taatusti offtopicissa niin mainitsen että alepastahan tätä herkkuva löytyi
[quote:3a16dd60f1="ILR"][quote:3a16dd60f1="kri"]tuleekohan tänne vielä se tofuauto.
onks se ny sitä kovaa vai pehmeetä tofua? [/quote:3a16dd60f1]Soittaako se sen jätskiauton tunnarin väärinpäin?
[/quote:3a16dd60f1]
Eikun vegaanisesti, ainakin mittenin vegaanikuukauden ajan.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
[quote:3977184229="Jean-Babtiste"][quote:3977184229="ILR"][quote:3977184229="kri"]tuleekohan tänne vielä se tofuauto.
onks se ny sitä kovaa vai pehmeetä tofua? [/quote:3977184229]Soittaako se sen jätskiauton tunnarin väärinpäin?
[/quote:3977184229]
Eikun vegaanisesti, ainakin mittenin vegaanikuukauden ajan.[/quote:3977184229]