You are not logged in.
Mistäs noita kunnon muovikortteja saisi ostettua Päästadista? Pulju.netissä olisi aika hiton hyvältä vaikuttava pakka myynnissä 8 eurolla, mutta siitä tulee toimituskulujen kanssa vähän turhan paljon, enkä oikein osaa tilata mitään noin pientä netistä, joten voisin ihan shoppailemassa käydä.
Mutta missä muovikortteja oikein myydään? Ehkä jossain Stokkalla vopite olla, mutta onko jossain urheilukaupoissa vai häh?!
Ois kyllä hiukka retee tuollainen pokerisettikin, joita Puljussa myydään. Maksaa vaan vähän tylysti.
Tänään kelasin ostaa Pyysingin kirjan.
Tero saatana, s'olet gay!
Vastaanpa itselleni: Kampin Ruohonjuuren vieressä sijaitseva Lautapelit.fi pitää hyllyssään aika kattavaa kasaa pokeriaiheista kamaa. Sieltä ostin just timmin korttipakan + pelimerkkejä.
Aiheeseen liittyen:
Sunnuntaina 5.8. klo 15:00
Meitsin luona Etu-Töölössä -> POKERITURNAUS!!!
Buy-in 10 euroa, blindit ja voittojako sovitaan paikan päällä, mutta jos saadaan 5 tai 6 tyyppiä kasaan, niin silleen, että kakkonen saa about omat takaisin ja voittaja loput. Texas Hold 'em on siis pelin nimi.
Homostelut privana. 5 ekaa ilmoittautujaa pääsee messiin.
En ole paikkakunnalla ja oon "ruosteessa", muuten oisin messissä.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Kyytiähän tossa kotipelissä tuli, mutta olipahan vähän vitun siistiä pelata viiden jannun kesken silleen, että kaikilla oli kuitenkin jo aika hyvin pelejä alla, eli ei ollut mitään säätöä vaan oikein tiukkaa peliä loppuun asti! Ei haittaa yhtään, vaiks meni vähän massia! Oli parhuutta! Pokerille :sydän: ja !!!
Teekki oli aika ruosteessa lauantaina
This must be what jail / I will scratch
Kylmä pakka ja huono struktuuri. Rigged
Nyt sujuu ihan hyvin Pokerihuoneen vip-turnauksessa. Oon vähän yli 10k chipilläni sijalla 7 ja 55 pelaajaa on jäljellä. Saletti euro tässä on jo käsissä, mutta hyvällä tuurilla vähän enemmänkin.
Hehe. 6 jälellä, mulla 2. isoin stäkki.
Jos mietitte miten kävi, niin kolmanneksihan minä. Vituttaa, kun ei yhtään päässyt nauttimaan finaalipöydästä, kun oli jo valmiiksi myöhässä yhdestä tapaamisesta, kun en tajunnut, että menisi noin pitkälle. Siinä sitten ihan stresseissä odotti mahdollisuutta iskeä all-in ja oikeastaan ihan vähän hätiköinkin sitten lopulta ja siinähän ne kirkkaammat mitalit sitten menivätkin.
lähdin eilen meidän peleissä finaaliin aloittelija-Phlegmiä vastaan kymmenellä merkillä, sillä oli 290. voittohan siitä haettiin.
lähdin eilen meidän peleissä finaaliin aloittelija-Phlegmiä vastaan kymmenellä merkillä, sillä oli 290. voittohan siitä haettiin.
Tosta lähtien mun kortit oli lähinnä nelosta ja ysiä.
Onneksi mun ei tarttenut maksaa.
[quote:428e726f44="ydinaukio"]lähdin eilen meidän peleissä finaaliin aloittelija-Phlegmiä vastaan kymmenellä merkillä, sillä oli 290. voittohan siitä haettiin.
Tosta lähtien mun kortit oli lähinnä nelosta ja ysiä.
Onneksi mun ei tarttenut maksaa.[/quote:428e726f44]
hieman hävettää tuon flegmin puolesta.
ja kun suomi pelaa lätkää
se iskee joka jätkään
kaljaa koneeseen ja ukkometsoon
Tollaisessa tilanteessahan kannattaa pelata tiukkaa ja jyrätä tolla ylivoimaisella merkkimäärällä.
PÄÄSISPÄ PELAAMAAN :x
Varikset komentavat
[quote:fef5d8e421="kraakku"]Tollaisessa tilanteessahan kannattaa pelata tiukkaa ja jyrätä tolla ylivoimaisella merkkimäärällä.
[/quote:fef5d8e421]
tottakai, mutta kun jäbä ei osannu
ja voitto, jälleen!
ja kun suomi pelaa lätkää
se iskee joka jätkään
kaljaa koneeseen ja ukkometsoon
Alkanut tulla A Q kädestä vähitellen pieni kirous meikäläiselle. On hävitty eri paria oleville 8 4 ja 10 3, joten heti kun saa kyseiset kortit käteensä, niin pahaenteiset fiilikset saapuvat. Parempi heittää kädestä pois tai mennä suoraan all-in, niin saisi peloteltua nuo paskemmat kädet ulos.
Ensi viikon sunnuntaina, eli 26.8. olisi meitsin luona taas tiukkaa pokerivääntöä!!! Varmaan joskus kuuden aikaan olisi tarkoitus korttia läiskiä.
Eikö kukaan tuu mukaan?! ULVIS!!!
Kybän buy-in ja viimeksi ainakin oli silleen, että ekan tunnin aikana on salittu 10 euron rebuy, jolla saa siis saman merkkimäärän, kuin buy-inistä.
Joo, nyt menee ihan hyvin. Pelailen tällaista 5 euron freezeout-turnausta. Olin jo 2. tilalla, mutta nyt peesaan 8. tilalta. Pelaajia on jäljellä vielä 56, mutta jo 27. tila toisi 9 euroa, eli melkein tuplat buy-iniin. Voittopaikka toisikin sitten 231 euroa, mutta ihan siihen ei taida tänään rahkeet riittää. Tosin eipä kuule tiijä. Yksikin hyvä stackin tuplaus, niin meikä olisi voittopeleissä mukana!