You are not logged in.
Love Kraft ilmestynee lähiaikoina.
Odottaako birdman Phantom Powerin jälkipoltoissa yön makuupussissa levykaupan ulkopuolella???
Riittääkö DBGenelle normipainos, vai pitääkö olla special edition + DVD???
Matti Markkola @ Nöjesguiden:
"Tuloksena on Super Furry Animalsin paras levy."
"Love Kraft käy niille, joiden mielestä Polyphonic Spree on tekopirteää, Stereophonics liian ulkoavaruudesta ja Grandaddy liian indietä."
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
Tulihan näiden takia aika pitkä automatka Provinssiin tehtyä. Keikka taisi jäädä aika lähelle keskinkertaista.
Suosikkibiisi voisi olla vaikka If You Don't Want Me To Destroy You.
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
Joo sitähän on kehuttu joissain yhteyksissä tosiaan jopa orkesterin parhaaksi levyksi - onko näin se jää kuultavaksi. Phantom power oli minulle pienoinen (huom! vain pienoinen!) pettymys loistavan Rings around the worldin jälkeen, mutta tottakai Love Kraftia odotan minäkin kieli-keskellä-suuta.
Jaa-a, koskakohan uutukaisen saa asiallisista levykaupoista?
SFA top 3
levyt:
1. Guerilla
2. Rings
3. Radiator
biisit:
1. Run! Christian, Run!
2. The Man Don't Give A Fuck
3. Juxtapozed With U
'...They Don't Sleep Anymore on the Beach..."
Eikös se ole ilmestynyt jo viime kuun puolella? Itse en taida ostaa - ainakaan ihan heti.
Fuzzy Logicin a-puoli on aika hyvä.
This must be what jail / I will scratch
Radiator, Fuzzy Logic ja välillä Guerillakin on vieläkin ihan hyvää. Noita uudempia en sitten ole jaksanut oikein edes kuunnella...
Paitsi että muistin just, että taisi olla joku vuosi sitten Rings koneella! En kuitenkaan siitä kai sitten tarpeeksi innostunut.
Fuzzy Logicin a-puoli on aika hyvä.
Sama, paitsi aika=tosi. Radiatorin ja Guerrillan muuten sainkin myytyä tässä ihan vasta o/ Out Spaced olisi huutonetissä edelleen kaupan, ostakaa!
anttilassa oli taannoin sitä sinkkukokista halvalla... ostin pois mutten hirveesti jaksa, man don't give a fuck on kyllä hyvä piisi.
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Onhan näillä hyviä levyjä, aika harvoin vaan jaksan kuunnella. Minusta Rings Around The World oli vielä oikein hyvä tekele, mutta Phantom Poweria minäkään en oikein jaksanut.
Uusimmalla levyllä oleva Ohio Heat kuulostaa muuten ihan joltain Leevi and the Leavingsin biisiltä. Taitaa olla tahatonta. (olenko spämmännyt tämän hellyyttävän tiedon jo jonnekin?)
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
(olenko spämmännyt tämän hellyyttävän tiedon jo jonnekin?)
Muistelisin ainakin lukeneeni/kuulleni tuon jostain aiemminkin...
Tämän arvostelun loppukaneetti kirvoitti minusta hämmentyneen hymähdyksen - Stereophonics liian ulkoavaruudessa? Grandaddy liian indietä? Kääkkeet? Onko sarkasminpaljastimestani paristot lopussa?
This must be what jail / I will scratch
Rumbastahan minä tuon tiedon löysin. En minä muuten sitä biisiä varmaan olisi edes vielä kuunnellut.
<@DBGene> senkin karkki
[quote:37a576a151="DirtyBlueGene"]
Tämän arvostelun loppukaneetti kirvoitti minusta hämmentyneen hymähdyksen - Stereophonics liian ulkoavaruudessa? Grandaddy liian indietä? Kääkkeet? Onko sarkasminpaljastimestani paristot lopussa?[/quote:37a576a151]
Postasit sitten toimimattoman linkin arvosteluun, josta mainitsin jo ketjun ensimmäisessä viestissä.
turston wrote:
Soundi kertoo totuuden - juuri siksi pidän sitä raamattunani:
Sori vaan, vanhat ja jääräpäiset Super Furry Animals -fanit. Olette väärässä. Bändin kaksi ensimmäistä pitkäsoittoa häviävät kaikessa vertailussa uudemmille teoksille, joiden huippua ilmentää vuoden 2003 Phantom Power - kiihkottomin silmin tarkasteltuna yhtyeen ainoa kaikki klassikon tunnusmerkit täyttävä levy.
Uutta levyä nyt kuunneltuani voin kyllä todeta sen olevan ihan pl tasoa myös bändin diskografiata tarkastellessa. Ei ihan parhutta, mutta jokunen muutama kiva (hyi v***u toi sana ei sovi mun sanavarastoon.. ) ralli. Jatkamme kuuntelua mahdollisesti joku päivä.
Samaa.
Yllättävän tasainen levy ja muutama helemikin. Jatkan myöhemmin - minulla on aikaa n 1 min ja tänne on ainakin sata uutta viestiä tullut päivän aikana, keddu!
'...They Don't Sleep Anymore on the Beach..."
Oliks näiltä tullu joku uusi levy nyt lähiaikoina vai miten se menikään? Ihan mielenkiinnolla odotan keikkaa, kun jossain sanottiin, että jotain spesiaalia olisi luvassa. Näkee sitten.
Oliks näiltä tullu joku uusi levy nyt lähiaikoina vai miten se menikään? Ihan mielenkiinnolla odotan keikkaa, kun jossain sanottiin, että jotain spesiaalia olisi luvassa. Näkee sitten.
Missä keikalla? Suomessa? Ei varmaan kuitenkaan.
Enpä ole kyllä mistään uudesta levystä kuullut, mutta on toisaalta tämä bändi jäänyt aika lailla vaille mielenkiintoa viime aikoina.
<@DBGene> senkin karkki
Missä keikalla? Suomessa? Ei varmaan kuitenkaan.
Eiq Skotlannissa: http://www.connectmusicfestival.com
Hmm, Rings Around the World soi ensimmäistä kertaa vissiin reiluun neljään vuoteen ja kuulostaa hyvältä. Taidan olla pääsemässä SFA-allergiastani. Tai kyllähän tuo Mwng tuli taannoin palautettua mieleen ja todettua edelleen hyväksi, mutta muihin levyihin en ole juuri koskenut. Ehkä en silti lähde heti riskeeraamaan Phantom Powerin kanssa...
Hmm, kaikki kehuu kilpaa tuota uutta levyä? Onko se vaan sitä, että kaiken paskan jälkeen tulee pitkästä aikaa hyvä ja siitä on pidettävä vai onko se oikeasti hyvä levy?
Voishan tuota uutta kokeillakin. Pelkään vaan, että sekin jää levyhyllyyn pölyttymään yhtä vähien kuunteluiden jälkeen kuin muutkin hankkimani bändin levyt... Tosin Rings Around The Worldia voisin nyt vaikka kuunnella, jos minulla se olisi.
<@DBGene> senkin karkki
Hmm, kaikki kehuu kilpaa tuota uutta levyä? Onko se vaan sitä, että kaiken paskan jälkeen tulee pitkästä aikaa hyvä ja siitä on pidettävä vai onko se oikeasti hyvä levy?
Mä tykkään.
Kuuntelenpa tässä nyt Love Kraftia ensimmäistä kertaa, kun kirjastosta löysin. Pelaa vähän tylsää peliä, mutta eipähän ainakaan pahemmin herätä ärtymystä. Ei toisaalta myöskään herätä halua kuunnella uudestaan. Pannan kolme tähteä.
Kuuntelenpa tässä nyt Love Kraftia ensimmäistä kertaa, kun kirjastosta löysin. Pelaa vähän tylsää peliä, mutta eipähän ainakaan pahemmin herätä ärtymystä. Ei toisaalta myöskään herätä halua kuunnella uudestaan. Pannan kolme tähteä.
Itse antaisin tuon kuvauksen perusteella ehkä 1½-2 tähteä...
späm
<@DBGene> senkin karkki
Kahta ekaa ja hajabiisejä muilta tullut pyöritettyä urakalla täs nyt. Hienosti toimii. Ja olkoot pastissia alusta loppuun, ihan sama, ei kiinnosta kuunnella alkuperäisiä.
Viimeisimpänä halutaan kieltää eräs viime vuosien lupaavimmista uusista finanssialan innovaatioista, nimittäin pikavipit.
Kuuntelin kans tossa pari viikkoa sit näitä pitkästä aikaa (ja nyt taas). Guerrillalta täsmäbiisejä ja sit Radiatoria kokonaisuudessaan. Aika monta levyä näiltä on kuulematta, kun Ringsin jälkeen taisin lopettaa tutustumisen.
edit: ai niin, Radiatorin ja Guerrillan kannet ovat helvetin siistejä edelleenkin
Last edited by turston (07.11.2011 17:13)
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Kahta ekaa ja hajabiisejä muilta tullut pyöritettyä urakalla täs nyt. Hienosti toimii. Ja olkoot pastissia alusta loppuun, ihan sama, ei kiinnosta kuunnella alkuperäisiä.
Fassun esimerkistä kuuntelin Fuzzy Logicia aamulla ennen töihin lähtöä ja sehän piti laittaa soimaan uudestaan heti perään. Paljon parempi levy kuin muistin. Vanha suosikki God Show Me Magic huononee kerta kerralta mutta keski- ja loppupuolellahan niillä on muutama tosi timanttinen kertsi siellä seassa. Mario Man ja Something for the Weekend varmaan etunenässä.
Ja sit "You and me and the guy from Sparks" on ihan vitun hyvä laini biisin aloitukseen.
Älä päästä painiks sitä
Struggling in a vortex, with my jacket made of gore-tex
It fits wonderfully
ty-dyy-dyy-dyy dyt-ty-dyy-di
ti-dy-dii-dyt-ti-dyy-dy
Älä päästä painiks sitä