You are not logged in.
[quote:e93bc544b5="Leif Erikson"]Kuuntelen parhaillaan ekaa kertaa Boxeria.
Sama. En tiä tykkäänkö.[/quote:e93bc544b5]
No näköjään ainakin kuuntelet nyt uudestaan. Mutta biisit aakkosjärjestyksessä?
No näköjään ainakin kuuntelet nyt uudestaan. Mutta biisit aakkosjärjestyksessä?
Joo, eMusicista ostettuna nämä ja ollut latausohjelma asetuksella, että ei tule biisin numeroa tiedostoon.
Tero saatana, s'olet gay!
mulla on boxerit jalassa
[quote:cff4f610e1="psykokarkki"]mulla on boxerit jalassa
Onkos aakkosjärjestyksessä vai muutoin?![/quote:cff4f610e1]
kyllä
En ole saanut omaa Boxeria vieläkään, 6 viikkoa odotellut. CD WOW
Menetetty peli
Ostin Alligator-vinyylin kamalan kalliilla. Oon silti tosi tyytyväinen ostokseeni.
Varikset komentavat
Ostin Alligator-vinyylin kamalan kalliilla. Oon silti tosi tyytyväinen ostokseeni.
bzort glorf bööth
Boxer alkanut toimia täälläkin. Porttibiisinä toimi Racing Like a Pro. Pitäisköhän aloittaa tuolla Musaspämmissä porttibiisi-topic.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
[quote:8cff112b86="lintumies"][quote:8cff112b86="noiseidea"]Porttibiisinä toimi Racing Like a Pro. Pitäisköhän aloittaa tuolla Musaspämmissä porttibiisi-topic.
[/quote:8cff112b86]Erinomainen idea.[/quote:8cff112b86]
On
Ja kyllä tuo Boxer on parempi kuin Alligator.
Menetetty peli
Boxer alkanut toimia täälläkin. Porttibiisinä toimi Racing Like a Pro. Pitäisköhän aloittaa tuolla Musaspämmissä porttibiisi-topic.
Jos Boxer on krokettipeli niin seuraava portti on Slow Show. ainakin minulla oli.
Tobin Sprout wanted to be more than GBV's George Harrison
[quote:5fa4685dd6="noiseidea"]Boxer alkanut toimia täälläkin. Porttibiisinä toimi Racing Like a Pro. Pitäisköhän aloittaa tuolla Musaspämmissä porttibiisi-topic.
Jos Boxer on krokettipeli niin seuraava portti on Slow Show. ainakin minulla oli.[/quote:5fa4685dd6]
Squalor Victoria täällä.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Mä en tajuu kyl miks lintumies ei osaa debyä. Täähän on ihan hullun hyvä! Etenkin avausraita.
Varikset komentavat
On sitä tullut yritettyä, mutta viimeksikään ei käteen jäänyt kuin joku yksi biisi siellä jossain loppupuolella. Avausraitaa en edes muista. Ei kai se auta kuin jatkaa yrittämistä.
(Toisaalta Murder Me Rachaelin parjaajan mielipiteisiin pitänee suhtautua hienoisella varauksella...)
Pari kuuntelua se vaati todetakseni että kylläpäs tämä Boxer onkin helvetin hyvä levy. Ekalla kuuntelulla hiipi mieleen ajatus kertakäyttöisestä Interpol/Editors-kloonista, mutta tää olikin yllättäen grower.
"A repo man's always intense"
Pari kuuntelua se vaati todetakseni että kylläpäs tämä Boxer onkin helvetin hyvä levy. Ekalla kuuntelulla hiipi mieleen ajatus kertakäyttöisestä Interpol/Editors-kloonista, mutta tää olikin yllättäen grower.
Samat sanat, mutta eri levystä.
Boxerin ostoa olen suunnitellut, mutta kun tuntuu, että tuossa Alligatorissakin on vielä paljon kuunneltavaa, niin en ole kiirehtinyt.
[quote:47c22b7298="Leif Erikson"]Pari kuuntelua se vaati todetakseni että kylläpäs tämä Boxer onkin helvetin hyvä levy. Ekalla kuuntelulla hiipi mieleen ajatus kertakäyttöisestä Interpol/Editors-kloonista, mutta tää olikin yllättäen grower.
Samat sanat, mutta eri levystä.
Boxerin ostoa olen suunnitellut, mutta kun tuntuu, että tuossa Alligatorissakin on vielä paljon kuunneltavaa, niin en ole kiirehtinyt.[/quote:47c22b7298]
ja
Tätä en kyllä ymmärtänyt lainkaan. Mutta me ei tunnetusti Leifin kanssa ymmärretä toisiamme?
[quote:495ed70519="Leif Erikson"]Pari kuuntelua se vaati todetakseni että kylläpäs tämä Boxer onkin helvetin hyvä levy. Ekalla kuuntelulla hiipi mieleen ajatus kertakäyttöisestä Interpol/Editors-kloonista, mutta tää olikin yllättäen grower.
Tätä en kyllä ymmärtänyt lainkaan. Mutta me ei tunnetusti Leifin kanssa ymmärretä toisiamme? [/quote:495ed70519]
Juuei. Kerro vielä siitä mun laskuvirheestä?
Niin siis eihän tuo Boxer kyllä juurikaan noilta yllä mainituilta kuulosta.
No eipä liikaa, mutta yhtäläisyyksiäkin löytyy. Ehkä jos heittäisi Tindersticksiä mukaan, niin ois parempi sekoitus.