You are not logged in.
Promiscuous boy
You already know
That Im all yours
What you waiting for?
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Helpottavaa lukea, että muutkin ovat diganneet Aguileran swingi-biisiä...ja todennäköisesti myös videota!
Shakiran laulusta voi kyllä vailla tunnontuskia käyttää sanoja "lehmän määkiminen".
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Olen lopullisesti menettänyt sydämeni Nellylle (ei laastari-Nellylle).
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Joo, en muista sanoinko jo mutta tää Christinan swingivaihe oli täysosuma. Kuuntelin sitä levyä läpi kaupassa ja siellä oli tosi raikkaalla tatsilla tuotettuja 50-lukulaisia sampleja. Ja tottahan toki se hittisinkku "ain't no other" on hienoutta.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Mua hämäs vähän tossa Nellyssä, että sen jossain biisissä oli alku tosi hyvää pelkistettyä ja nykivää jumputusta, mutta sit siinä kertsissä oltiin annettu periksi aika tyhjänpäiväselle melodialle...joo, "Maneater" se tais just olla. Ei toimi tollanen.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
En ymmärtänyt ollenkaan tuota Maneateria.
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
En ymmärtänyt ollenkaan tuota Maneateria.
Liian haastavat lyriikat
en ole kolmekybänen emoboy
[quote:28ae1a0d96="Bedderi"]En ymmärtänyt ollenkaan tuota Maneateria.
Liian haastavat lyriikat [/quote:28ae1a0d96]
Nelly oli paljon sympaattisempi ollessaan kuin lintu. Nyt siitä on tuotteistettu miestennielijä.
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
[quote:9645c48fdb="börjeslandet"][quote:9645c48fdb="Bedderi"]En ymmärtänyt ollenkaan tuota Maneateria.
Liian haastavat lyriikat [/quote:9645c48fdb]
Nelly oli paljon sympaattisempi ollessaan kuin lintu. Nyt siitä on tuotteistettu miestennielijä.[/quote:9645c48fdb]
Ulvis vois tästä lähtien aina muotoilla suosikkikysymyksensä muotoon, jossa käytettäisiin termiä tuotteistettu miestennielijä.
en ole kolmekybänen emoboy
http://www.bootiesf.com/top10/Menegaux% … neater.mp3
Eli mään'iitteri ja Philip Baileyn ja Phil Collinsin Easy Lover naitettu, eipä juuri hyvä! Tosin herroista vain Collins päästetään tässä ääneen, virhe! Baileyn rinnalla Phil kuulostaa vanhalta kuolevalta karitsalta. Muutenkin toi Baileyn albumi miltä ko biisi löytyy oli lapsuuden kovin suosikki ja faijalla oli kasetilla ja sit nauhotin omalle kasetille ja sit aloin poraan kun luulin että nyt se katos siltä alkuperäiseltä.
Vaiko Derek Bailey -topikissa nämä?
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
Vaiko Derek Bailey -topikissa nämä?
phil collins -topicissa ehkä mieluummin.
[quote:6f72b71215="risto_m"]Vaiko Derek Bailey -topikissa nämä?
phil collins -topicissa ehkä mieluummin.[/quote:6f72b71215]
perustan philip bailey -topicin kun löydän sen kasetin jostain.
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
Helvetti, sanokaas nyt, missä se Phil Collins -topikki on!
Helvetti, sanokaas nyt, missä se Phil Collins -topikki on!
Tosta tulee vähän mieleen 90-luvun alun Neneh Cherry.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Nelly on aah!
ONKS TOI NELLY??
Ei voi olla!
Varikset komentavat
Ostin Furtadon Loosen ja onhan se aivan mieletöntä! Timbalandin biitit toimii namnam
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
Väärä topik mutta Avril Lavigne on jotenki tosi lähellä mun sydäntäni just nyt. Ollu koko kesän.
Varikset komentavat
Varikset komentavat