You are not logged in.
Ja mulle tulee aina tästä mieleen hollantilainen bändi nimeltä Alankomaat. Siitäkään en tiedä kuin nimen vaan.
onkohan ne ottanu nimensä siitä nitsien levystä?
Oikeesti tän bändin nimi..
Kuulin huhua, että ois tulossa Helsinkiin. Kesällä, tonne yhteen. Saisivat vihdoin tulla. Jos ne tulee niin Helsinki on paras paikka maailmassa 2007
en ole kolmekybänen emoboy
Oikeesti tän bändin nimi..
On ainut hyvä nimi maailmassa?
Kuulin huhua, että ois tulossa Helsinkiin. Kesällä, tonne yhteen. Saisivat vihdoin tulla. Jos ne tulee niin Helsinki on paras paikka maailmassa 2007
helsingille
Kerrotaan nyt vielä tännekin, että hieman oikeastaan jäi harmittamaan, etten bändiä Primaverassa mennyt katsomaan, sillä lavan ohi kävellessä meno kuulosti aika mukavalta hulinalta, mutta Patti oli toki nähtävä kokonaan.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Jos tohon Flow'hun haluaisi valmistua/kasvattaa kiimaa, mitäs näiltä kuuntelisi?
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Jos tohon Flow'hun haluaisi valmistua/kasvattaa kiimaa, mitäs näiltä kuuntelisi?
Ekaks eka ja tokaks toka.
Mä tykkään ekasta enemmän.
In Case We Die!
Lainasin eilen kirjastosta ton, enkä oo toistaiseksi tykännyt juuri yhtään, mut kai tätä pitää flow'ssa mennä kuitenkin kahtoon
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
[quote:a9dc34370d="stratum"]In Case We Die!
Lainasin eilen kirjastosta ton, enkä oo toistaiseksi tykännyt juuri yhtään, mut kai tätä pitää flow'ssa mennä kuitenkin kahtoon [/quote:a9dc34370d]
En minäkään levyltä mitenkään kauheasti innostunut, mutta kuten jo tuli todettua Primaverassa vaikutti livenä aika hyvältä. Olikos näillä muuten siellä tuubakin lavalla mukana? Siinä vastas indieuskottava soitin.
<@DBGene> senkin karkki
Place Like This ilmeisesti julkaistaan Euroopassa ensi viikolla. Mä kuuntelen nyt salaa sitä ekaa kertaa ihan vain että olis tuttu ennen keikkaa. Kuulostaa ihan törkeen hyvältä. Hienoa, että bändi kuulostaa itseltään jokaisella levyllä, vaikka ovatkin niin kaukana toisistaan kuin voi vaan olla. (Okei, ei niiin kaukana, mutta kaukana kuitenkin.)
Parasta kyllä!!
Toivottavasti keikka on yhtä mahtava kuin Tukholmassa pari vuotta sitten
Nyt voi kuunnella koko levyn myspacessa:
edit: näköjään yks biisi puuttuu. ensin vähän petyin, mut loppua kohden kovenee ja onhan tää taas
Joo-o. Onhan tää uusi ihan hyvä, mutta ei kyllä pärjää kahdelle edellisellä ollenkaan. Vähän rasittavaa kuunnella, varsinki eka biisi lähinnä vaan vituttaa, mut onneks toi Heart It Races on ihan sikamagee biisi. Sellanen perus ihan pl levy tämä. Mut odotan kyllä, että livenä on samaa hyvyyttä ku pari vuotta sitten. Sellasta vitun hyvää meininkiä.
[quote:6f52e1e531="looramerri"]Oikeesti tän bändin nimi..
oikeesti ex-koljalla nämä
bändien nimistä itkeminen [/quote:6f52e1e531]
a) Tämän bändin nimi on mielestäni ihan ok/tosi hyvä.
b) Miten niin "bändien nimistä itkeminen zzzzzzzzz"?
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
[quote:daf6ad9443="stratum"][quote:daf6ad9443="looramerri"]Oikeesti tän bändin nimi..
oikeesti ex-koljalla nämä
bändien nimistä itkeminen [/quote:daf6ad9443]
a) Tämän bändin nimi on mielestäni ihan ok/tosi hyvä.
b) Miten niin "bändien nimistä itkeminen zzzzzzzzz"?[/quote:daf6ad9443]
Suu kiinni.
Paska nimi, keikka ihan pl, mutta ei ihmeempää kiimaa herättänyt.
Service Oriented Architecture in Helsinki ois parempi.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Nimi on ihan hyvä ja keikka oli niin hyvä kuin odotinkin. Oli juuri sopivasti vaihtelua niin ei missään vaiheessa alkanut kyllästyttämään, vaikken ollut tosiaan kauheasti bändin musiikkiine etukäteen tutustunut. Näytti niillä hauskaa ainakin olevan ja kaikki taisivat useampaa soitintakin osasta soittaa. Sopivasti oli myös hulinaa mukana ja keikan alusta tuli mieleeni jopa ne pari näkemääni Arcade Firen livepätkää. Pitää vissiin vielä joskus kuunnella se In Case We Die josko siitä paremmin otetta nyt keikan nähtyään...
Bändien nimistä ihan noin yleisesti voisin vielä sanoa, että onhan sillä toki jotain merkitystä minkä niminen bändi on... Varmaan vähän sama kuin levynkansi, eli jos on aivan kauhea niin kyllä sitä jotenkin vähintäänkin tiedostamatta hylkii (vrt. Neil Youngin Everybody Knows This Is Nowhere, jota kukaan ei varmaan osta kannen perusteella). Mutta näiden nimestä ei minulla siis valittamista.
<@DBGene> senkin karkki
Kuuntelen pitkästä aikaa tätä uutta levyä. Eihän se sittenkään niin paska ole. hehe.
Joo, tää bändi on nyt lähtenyt siihen suuntaan, ettei kyllä kiinnosta enää yhtään. Tätä uusinta levyä, Moment Bendsiä, olen kuunnellut nyt neljä biisiä enkä aio kuunnella pidemmälle.
Jaa olen näköjään nämäkin joskus livenä nähnyt... Enpä olisi enää muistanutkaan, vaikka siitä on näköjään niinkin pitkä aika kuin 4 vuotta Levyltä en jaksanut innostua, enkä tule varmaan koskaan innostumaankaan.
<@DBGene> senkin karkki
Neufvoin lisätty illan ohjelmaan!
Voita itsellesi Radio Helsingin "Aamu Helsingissä"-ohjelmassa (ma-pe, klo. 06.00-09.00) AIH:n tuore "Moment Bends"-albumi ja/tai liput keikalle:
"Escapee":
http://www.youtube.com/watch?v=yr79Pq8q5vY
Sunnuntaina Tavastialla!
20.00 ovet auki
21.00 NEUFVOIN
22.15-> ARCHITECTURE IN HELSINKI
Cameron Bird vieraana NRGM.fi:ssa:
http://www.nrgm.fi/artikkelit/small-tal … eron-bird/
"Contact High":