You are not logged in.
jööösh, tiiän, mutta mitenköhän tuon saisi kiinni... pistänpä stalkaten.
Luultavasti jos saatkin sen kiinni, niin se ei tiedä mistään mitään ja korkeintaankin vittuilee takaisin.
Tero saatana, s'olet gay!
[quote:18dc96f9cd="risto_m"]jööösh, tiiän, mutta mitenköhän tuon saisi kiinni... pistänpä stalkaten.
Luultavasti jos saatkin sen kiinni, niin se ei tiedä mistään mitään ja korkeintaankin vittuilee takaisin.[/quote:18dc96f9cd]
kuulostaa lupaavalta
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA Jaakon kiinnisaamiselle... Pitäkää hauskaa!
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Risto, Markolla oli ainakin joskus sen numero. Mutta kyllä mun ja Laatun akkre tuli "jo" pari päivää sitten että tässä vaiheessa voi varmaan jo tehdä johtopäätöksiä...
Eiks Stupido muuten muka sponssaa Heliconia tänne?
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Risto, Markolla oli ainakin joskus sen numero. Mutta kyllä mun ja Laatun akkre tuli "jo" pari päivää sitten että tässä vaiheessa voi varmaan jo tehdä johtopäätöksiä...
Aijaa, en olekaan ollut Laatuun yhteydessä, noh soooon sit ostoxxille. Tai mut hei, eikös teillä ollut molemmilla puffijuttua vastaan tää homma. Että sehän ois eri kun tää mun tai Looriksen. No mut joo, oon jo kyllästynyt säätämiseen, massi on rahaa
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
[quote:0483fb613a="Moronica"]Risto, Markolla oli ainakin joskus sen numero. Mutta kyllä mun ja Laatun akkre tuli "jo" pari päivää sitten että tässä vaiheessa voi varmaan jo tehdä johtopäätöksiä...
Aijaa, en olekaan ollut Laatuun yhteydessä, noh soooon sit ostoxxille. Tai mut hei, eikös teillä ollut molemmilla puffijuttua vastaan tää homma. Että sehän ois eri kun tää mun tai Looriksen. No mut joo, oon jo kyllästynyt säätämiseen, massi on rahaa [/quote:0483fb613a]
Risto!
Meidän päätoimittaja olikin jo nakittanut tän toiselle, ku sanoin kuulem liian epäselvästi että voin ite delegoida. Ei tullu ikuna meille mitään akkree mutta pt soitti tänään Parkkarille ja se sano et kaik OK. On kuulemma tänä vuonna kvoempi tunku akkreille ku ikinä, mutta pakkohan sun on simmonen saaha. Sori nyt vielä, olisit ihan hyvin voinu tosiaan tehä sen. Ens kerralla ku luuseroin niin nämä.
OHARIT!
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
[quote:6240e08d4b="risto_m"]:einay:
helicon oli ehkä tulossa?[/quote:6240e08d4b]
Oon vielä vähän että ostaisiko lauantaille lipun ja lähtis sunnuntaina tampereelle Boredomsia. Pitäis kyllä keksiä jotain halpaa menoa sitten perjantaille turussa, jos ja kun ei viittis maksaa kaikille keikoille erikseen (pääseekö siellä edes mihinkään ostamalla lippuja ovelta, en ole ehtinyt tutustumaan ohjelmaan?)
[quote:9d99ec6bef="helicon"][quote:9d99ec6bef="risto_m"]:einay:
helicon oli ehkä tulossa?[/quote:9d99ec6bef]
Oon vielä vähän että ostaisiko lauantaille lipun ja lähtis sunnuntaina tampereelle Boredomsia. Pitäis kyllä keksiä jotain halpaa menoa sitten perjantaille turussa, jos ja kun ei viittis maksaa kaikille keikoille erikseen (pääseekö siellä edes mihinkään ostamalla lippuja ovelta, en ole ehtinyt tutustumaan ohjelmaan?)[/quote:9d99ec6bef]
Mun kyydissä pääsee sunnuntaina Tampereelle...
Majoitus onnistuu Turussa ainakin la-yöksi jos joku tarttee.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Olen UMF:n sivunkääntäjä!!
Ei onnistunut, yritetäänpä vielä.-
Luovutan, pitäkää UMFfinne.
Voi siellä varmaan joku yks hyvä artisti olla.
Mutta kahta ei.
Kolmesta puhumattakaan.
Silti UMF ei edusta absoluuttista pahuutta siinä missä Flow.
Haa!
En menis vaikka asuisin Turussa
[quote:8b213565c4="Moronica"]Risto, Markolla oli ainakin joskus sen numero. Mutta kyllä mun ja Laatun akkre tuli "jo" pari päivää sitten että tässä vaiheessa voi varmaan jo tehdä johtopäätöksiä...
Eiks Stupido muuten muka sponssaa Heliconia tänne?[/quote:8b213565c4]
Enpä kuule tiiä, eipä tullut mieleen kysyä kun ei ollut mitään eritysempiä mainontajuttujakaan tänä vuonna :?
Eipä tuo Dxxxan ja Pn Sonicin lisäksi oikein täysillä säväytä...
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
[quote:f8a45aa6ec="risto_m"][quote:f8a45aa6ec="Moronica"]Risto, Markolla oli ainakin joskus sen numero. Mutta kyllä mun ja Laatun akkre tuli "jo" pari päivää sitten että tässä vaiheessa voi varmaan jo tehdä johtopäätöksiä...
Aijaa, en olekaan ollut Laatuun yhteydessä, noh soooon sit ostoxxille. Tai mut hei, eikös teillä ollut molemmilla puffijuttua vastaan tää homma. Että sehän ois eri kun tää mun tai Looriksen. No mut joo, oon jo kyllästynyt säätämiseen, massi on rahaa [/quote:f8a45aa6ec]
Risto!
Meidän päätoimittaja olikin jo nakittanut tän toiselle, ku sanoin kuulem liian epäselvästi että voin ite delegoida. Ei tullu ikuna meille mitään akkree mutta pt soitti tänään Parkkarille ja se sano et kaik OK. On kuulemma tänä vuonna kvoempi tunku akkreille ku ikinä, mutta pakkohan sun on simmonen saaha. Sori nyt vielä, olisit ihan hyvin voinu tosiaan tehä sen. Ens kerralla ku luuseroin niin nämä.[/quote:f8a45aa6ec]
no pl!
tänx anivei, mul on kyl lippu nytte. meillä ei paljon päätoimittajat soittele tommosille mut no joo kyl tiätte jåå jåå taitaapi itse asiassa olla lomilla koko ukko
MUT HEI, HUOMENNA TAI EHKÄ YLIHUOMENNA(KIN), VASTAISKU LOORIKSEN TUPAREILLE!
MEILLÄ
tai jossain puistossa, oliskohan halukkaita.
tietty en tiä sit, voi tulla hiukka kiire kun hulsinkiläiset sun muut tulee vasta ehkä siinä kuudelta ja johan siinä keikatkin alkaa kasilta niin en ehkä ala mitään isompaa järkkään.
pläääh, katotaan huamenna.
Mut siis joo, muumitaloa ei lukita yöksi, tiätte diillin.
Sviddu mikä postaus, oonkohan vähän poikki. Joo. Lepäileen
Tai sitten tuutte kaikki meijän tupareihin... ....
hehe
[quote:0420b7f1b4="looramerri"][quote:0420b7f1b4="risto_m"][quote:0420b7f1b4="Moronica"]Risto, Markolla hehe oli ainakin joskus sen numero. Mutta kyllä fall mun ja Laatun akkre tuli "jo" pari päivää sitten että tässä lol vaiheessa voi varmaan enpä kuule tiijä jo hehe tehdä johtopäätöksiä...
lol apua
Aijaa, en olekaan ollut lol Laatuun yhteydessä, noh soooon sit fall ostoxxille. "skene" Tai mut hei, fall eikös teillä ollut molemmilla lol puffijuttua vastaan lol tää homma. Että sehän ois enpä kuule tiijä eri kun tää mun tai Looriksen. enpä kuule tiijä No mut joo, oon jo caroliner kyllästynyt säätämiseen, massi on rahaa enpä kuule tiijä [/quote:0420b7f1b4]
Risto!
Meidän enpä kuule tiijä päätoimittaja olikin jo Happy Mondays nakittanut tän toiselle, ku sanoin kuulem liian epäselvästi että voin ite lol delegoida. Ei tullu ikuna hehe meille mitään akkree mutta pt "skene" soitti tänään Parkkarille ja se lol sano fall et kaik OK. enpä kuule tiijä On caroliner kuulemma tänä "skene" vuonna kvoempi tunku akkreille "skene" ku ikinä, mutta pakkohan sun on simmonen saaha. Sori nyt vielä, olisit ihan hyvin voinu tosiaan tehä enpä kuule tiijä sen. lol Ens kerralla hehe ku luuseroin niin nämä.[/quote:0420b7f1b4]
no pl! enpä kuule tiijä
tänx anivei, mul enpä kuule tiijä on kyl lippu hehe nytte. meillä "skene" ei paljon päätoimittajat soittele tommosille mut no joo hehe kyl tiätte enpä kuule tiijä jåå jåå taitaapi itse asiassa olla lomilla koko ukko
MUT enpä kuule tiijä HEI, HUOMENNA TAI EHKÄ YLIHUOMENNA(KIN), VASTAISKU lol LOORIKSEN TUPAREILLE!
MEILLÄ hehe
tai jossain fall puistossa, enpä kuule tiijä oliskohan halukkaita.
lol apua
tietty caroliner en lol tiä sit, voi enpä kuule tiijä tulla hiukka "skene" kiire kun hulsinkiläiset sun muut tulee vasta ehkä siinä kuudelta ja johan siinä keikatkin "skene" alkaa kasilta niin fall en ehkä ala enpä kuule tiijä mitään isompaa enpä kuule tiijä järkkään.
lol apua
pläääh, katotaan huamenna.
Mut siis hehe joo, enpä kuule tiijä muumitaloa ei lukita yöksi, tiätte diillin.
Sviddu mikä postaus, oonkohan vähän poikki. Joo. Lepäileen [/quote:0420b7f1b4] fall
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Montaks teitä etkoilijoita on?
hmmm, pitänee tehä soitteloo, kylhän noita enemmänkin sais rekrytoitua mut siis vissiin minä lukien tällä hetkellä niinku... neljä
Jos teitä on neljä ni tulkaa meille!!