You are not logged in.
Mulla soi Ans. Andurin sellanen biisi missä huudetaan aina välillä rekka. Ei se oikeestaan soi päässä, kun en virosta mitään sillee ymmärrä, mutta se melodia ja sitten tuo REKKA-kohta. Hyvä bändi, mutta ärsyttää kovin tuo päässä soiminen.
"Pidä huolta, itsestäs, ja niistä jotka kärsii."
"muista, vanhukset ei kuulu vanhainkotiin"
asiaa! mulla on pitkänä projektina hankkia joskus toi vinyylisinkku mutten oo vielä kehdannut ostaa sitä.
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Neil Young - Re-ac-tor
Tämä olisi ihan pl levy, jos Youngin sanoitukset eivät kuulostaisi kolmasluokkalaisen teksteiltä.
ei tuo mulla missään päässä soinut vaan soittimessa.
EDIT: ihan väärään otsikkoon olen tämänkin spämminyt...
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Madonnan Hung Up on vainonnut ensikuulemalta aika tehokkaasti - eikä pelkästään sen Abba-sämplensä ansiosta.
This must be what jail / I will scratch
Madonnan Hung Up on vainonnut ensikuulemalta aika tehokkaasti - eikä pelkästään sen Abba-sämplensä ansiosta.
Haha! Taidat tykätä! (^__^)__b
Tiedä vaikka Confessions on the dancefloor olisi loppuvuoden hittilevy yhdessä SOAD:in Hypnotizen kanssa!
Ainahan sitä on salaa Madonnasta tykätty...
[quote:cbb87a0204="DirtyBlueGene"]Madonnan Hung Up on vainonnut ensikuulemalta aika tehokkaasti - eikä pelkästään sen Abba-sämplensä ansiosta.
Haha! Taidat tykätä! (^__^)__b
Tiedä vaikka Confessions on the dancefloor olisi loppuvuoden hittilevy yhdessä SOAD:in Hypnotizen kanssa! [/quote:cbb87a0204]
Minä ainakin tykkään!!
Tosin, SOADista en sano mitään muuta kuin että se edellisen levyn hittibiisi on yhtäkkiä alkanut vaikuttaa kamalimmalta kappaleelta ikinä. Menee hermot joka kerta kun sen kuulee.
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
Kuuntelin eilen, ja huomasin, että se olikin tuttu biisi jostain radiopakkokuuntelun tilanteesta. En pitänyt ollenkaan. Harvoin Madonna osuu näin huti maalista minun kohdallani. Katsotaan sitten taas seuraavan sinkun kohdalla uudestaan.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
en kyllä ymmärrä mikä idea siinä madonnan abba-ripoffissa on, vai onks se vastaus näihin nettijuttuihin missä yhdistellään toisiinsa kuulumattomia biisejä? the grey album jne.
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Ihan yhtäkkiä rupes soimaan päässä
HILLERI-HIIREN TAVATESSAAN AAHAA AAHAAA!!!!!
Onko toi ees oikee laulu vai keksinkö taas kaiken itse?
Eikös tuo ollu Saku-sammakon kosiomatka tjsp? Nyt alkoi itselläkin soida, kiitti citusti.
kieltämättä aika menevä ralli
Eikös tuo ollu Saku-sammakon kosiomatka tjsp? Nyt alkoi itselläkin soida, kiitti citusti.
JOOO!
Nyt tarttis kuulla ihan oikeesti! Pelaako kellään jossain muodossa?
Aiemmin soi
Mylo vs. Miami Sound Machine (tms.) - Dr Pressure
duck talesin tunnari, kiitos vain kakkatopikin. onneksi ei sentään suomenkielinen versio...
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
nyssoi guided by voicesin the goldheart mountaintop queen directory
duck talesin tunnari, kiitos vain kakkatopikin. onneksi ei sentään suomenkielinen versio...
Nyt smaa. Kiitos kiitos.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
mutku luet ton aiemman viestin niin vaihtuu! jos et tunne biisiä, kuuntele se, vaihtuu! jos ei vaihdu vieläkään, olet raskaana
mutku luet ton aiemman viestin niin vaihtuu! jos et tunne biisiä, kuuntele se, vaihtuu! jos ei vaihdu vieläkään, olet raskaana
Bee Thousand on loistava levy. Voishan sitä yrittää lääkkeeksi tähän vaivaan.