You are not logged in.
Friday 3 Aug // 39, 90
Saturday 4 Aug // 41,50
Sunday 5 Aug // 14,50
3 days // 69,69
Ennakoita saa:
Lippupalvelu, Tiketti, Stupido Record Shop, Lifesaver, 8-Raita Record Shop.
Muut piletit, ei ennakkoon:
Päiväkoti 3 Aug // 10
Päiväkoti 4 Aug // 8
Klubi 3 Aug // 12
Klubi 4 Aug // 12
Klubi 5 Aug (After hours) // 8 (with 3 days pass 5 )
Klubi 5 Aug (Closing party) // 6
Cathedral Schools Yard, Brinkkala Yard & Aula 4 Aug // 10
Cathedral Schools Yard & Aula 5 Aug // 8
UMF Kruises // 3
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Olin tuolla "bilettämässä" huhtikuussa frakki tanassa.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Olin tuolla "bilettämässä" huhtikuussa frakki tanassa.
Firman pikkujoulut oli tuolla. Mä olin Pipasin keikalla.
Viime vuonna oli niin kivaa että nyt oisin maksanu lipusta vaikka enemmänki
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
Tänne vois.
This must be what jail / I will scratch
Otan loppuviikon saikkua töistä ja tulen jo keskiviikkona katsomaan Six Organsia Dynamoon. Viiden päivän voskaaminen huipentuu sunnuntai-illan junamatkaan Tampereelle ja Klubille. Aattelin pitää myös Boredoms-jatkot meillä.
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
En tuu
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Pan Sonic samana päivänä kuin Boredoms Helsingissä, en tuu.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
[quote:fd410876d3="DirtyBlueGene"]Otan loppuviikon saikkua töistä ja tulen jo keskiviikkona katsomaan Six Organsia Dynamoon. Viiden päivän voskaaminen huipentuu sunnuntai-illan junamatkaan Tampereelle ja Klubille. Aattelin pitää myös Boredoms-jatkot meillä.
[/quote:fd410876d3]
Enpä kuule tiijjä! Viimeinen virke tosin ainakin pitänee paikkansa
[quote:7a0c64fd7d="risto_m"][quote:7a0c64fd7d="DirtyBlueGene"]Otan loppuviikon saikkua töistä ja tulen jo keskiviikkona katsomaan Six Organsia Dynamoon. Viiden päivän voskaaminen huipentuu sunnuntai-illan junamatkaan Tampereelle ja Klubille. Aattelin pitää myös Boredoms-jatkot meillä.
[/quote:7a0c64fd7d]
Enpä kuule tiijjä! Viimeinen virke tosin ainakin pitänee paikkansa [/quote:7a0c64fd7d]
Äläs nyt Gnee mihinkään tuolloin Tampereelta lähde, kun ollaan kerrankin sinne päin sillon tulossa!
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Äläs nyt Gnee mihinkään tuolloin Tampereelta lähde, kun ollaan kerrankin sinne päin sillon tulossa!
Ai pe-su?! Ette sitten enää yhtään huonompaa viikonloppua osanneet valita
[quote:701fb6dcc9="Alxity"]Äläs nyt Gnee mihinkään tuolloin Tampereelta lähde, kun ollaan kerrankin sinne päin sillon tulossa!
Ai pe-su?! Ette sitten enää yhtään huonompaa viikonloppua osanneet valita [/quote:701fb6dcc9]
No ei. Tänä kesänä ollaan aina oltu vissiin väärässä paikassa väärään aikaan...
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Kolmen päivän lippu ostettu.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Lippu hoitui ja Turkuun on luvattu lauantaiksi 24 astetta lämmintä.
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Mun akkre on edelleen
mutta pistetään silti
koska eilisestä alkaen oon taas
joten vois vaikka ostaa
Jos vaan suinkin ehditään niin mun luona jotkut pippalot jossain vaiheessa viikonloppua ehdottomasti, ilmoittelen tarkemmin sitten. TERVETULOA!
Ketkä tänne siis tulee?!
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Ketkä tänne siis tulee?!
helicon oli ehkä tulossa?
[quote:d0bc55a476="risto_m"]Mun akkre on edelleen
[/quote:d0bc55a476]
Sama! Voitko arvioida ko. tpahtuman Rumbaan jotta voin keskittyä tupareihini?
[quote:ebbbb7d036="looramerri"][quote:ebbbb7d036="risto_m"]Mun akkre on edelleen
[/quote:ebbbb7d036]
Sama! Voitko arvioida ko. tpahtuman Rumbaan jotta voin keskittyä tupareihini?[/quote:ebbbb7d036]
Voin!
Ulvis tosin ois parempi mut en maksa sen matkoja
Minnekään en mee. Liian kallista.
Meen sitten kattoon noita kiinnostavia esiintyjiä kun ne soittelee Dynamossa ilmasex, tms.
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
siis oikeesti. LOOORIIIS, joko sulle on ilmoiteltu mitään? koska jos ei oo niin se tarkoittaa että mullakin on vielä mahixia. meen töiden jälkeen ostoksille jos ei näy.
siis oikeesti. LOOORIIIS, joko sulle on ilmoiteltu mitään? koska jos ei oo niin se tarkoittaa että mullakin on vielä mahixia. meen töiden jälkeen ostoksille jos ei näy.
Ei kandee odottaa mitään järin vahvaa kommunikaatiota Parkkarin touhuista.
Tero saatana, s'olet gay!
[quote:f7b0798105="risto_m"]siis oikeesti. LOOORIIIS, joko sulle on ilmoiteltu mitään? koska jos ei oo niin se tarkoittaa että mullakin on vielä mahixia. meen töiden jälkeen ostoksille jos ei näy.
Ei kandee odottaa mitään järin vahvaa kommunikaatiota Parkkarin touhuista.[/quote:f7b0798105]
jööösh, tiiän, mutta mitenköhän tuon saisi kiinni... pistänpä stalkaten.