You are not logged in.
Regina ja Fun ovat näköjään samana päivänä. En ole varma, että olenko viikonloppuna Oulussa ollenkaan, mutta jos olen, niin eiköhän sitten tie vie Reginan keikalle.
Tero saatana, s'olet gay!
Regina ja Fun ovat näköjään samana päivänä. En ole varma, että olenko viikonloppuna Oulussa ollenkaan, mutta jos olen, niin eiköhän sitten tie vie Reginan keikalle.
Ai hitto katoppas niin onkin. Käsitin jotenkin että Regina olisi perjantaina. Perse, en kyllä yhtään tiedä kumpaan menisi. Kaikki pändit on tullut nähtyä ja Fun vieläpä aika vastikään ja kiinnostaisi kuulla Reginan uusia piisejä livenä. Mutta silti Fun/Vene-yhdistelmä kuumottaisi enemmän.
Äsken tulin Sister Flon keikalta. Kotona uutta levyä kuunnellessa on monesti tullut mieleen, että "tämä kuulostaisi varmasti hyvältä livenä" ja kuulostihan ne.
Hyvä keikka. Sanoisin jopa, että yllättävän rock ja kovaääninen, mutta enpä taida sanoa, kun tuota "rockiuta" on jaksettu musiikkimediassa mainostaa.
Honeylustin ja Shortcutsin olisin halunnut vielä kuulla, vähän jäi lyhyeksi soittelut.
Huomasi muuten, että pitkä vappuviikonloppu vaikutti muidenkin kuin vain minun elämään: porukkaa ei ollut kovin paljoa, ja sekin vähä mitä oli, oli rauhallista ja aika hiljaista. Moni lähti heti keikan jälkeen suoraan kotiin. Niin miekin.
Oliko muita foorumilaisia paikalla? En ainakaan nähnyt, vaikka koitin kattella.
[quote:ee71864a00="stratum"]Tää voisi kiinnostaa ainakin Alxitya. 45:ssa 26.05:
The NewsPaper Joes plays The Velvet Underground Liput 6 EUR[/quote:ee71864a00]
Saattais tosiaan kiinnostaakin...
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Niin joo J'm'en Fous olisi to 26.7. Park 57:ssa. Kiinnostaisi aika paljon kun peruivat joskus viime vuonna Oulun keikkansa ja varsinkin kun niitä nyt on hehkutettu täällä. Mutta vittu seuravana päivänä töitä, voi olla ettei vaan pysty.
Ostin sitten lipun Qstockiin. Ei tuolla oikein mitään katsottavaa ole mutta eipä ole muutakaan tekemistä viikonloppuna ja pari kaveria menossa... Näkeepä nyt ainakin PMMP:n ekaa kertaa ja Radiopuhelimet.
Ostin sitten lipun Qstockiin. Ei tuolla oikein mitään katsottavaa ole mutta eipä ole muutakaan tekemistä viikonloppuna ja pari kaveria menossa... Näkeepä nyt ainakin PMMP:n ekaa kertaa ja Radiopuhelimet.
Mulle ois ranneke valmiina tai hyvällä tuurilla passi. Vielä ku ois rahaa. Et haluis majoittaa mua ton ajaksi
[quote:ca633dc6a8="stratum"]Ostin sitten lipun Qstockiin. Ei tuolla oikein mitään katsottavaa ole mutta eipä ole muutakaan tekemistä viikonloppuna ja pari kaveria menossa... Näkeepä nyt ainakin PMMP:n ekaa kertaa ja Radiopuhelimet.
Mulle ois ranneke valmiina tai hyvällä tuurilla passi. Vielä ku ois rahaa. Et haluis majoittaa mua ton ajaksi [/quote:ca633dc6a8]
No kyllähän tänne yks Ulvis mahtuu majoittumaan.
Nyt tarvis vielä jostain semmoset 150 euroo
Bändejä tuli sitten nähtyä Qstockissa yllättävän monta siinä suhteessa että en ollut edes alun perin menossa kun mitään kiinnostavaa ei oikein löytynyt.
Rubik oli ihan ok, mutta ei kovin omaperäinen. Tuommoinen Suomen Mew vähän niinku.
80th Disorder oli positiivinen yllätys. Japan/Talk Talk/Joy Division/New Order/Depeche Mode-derivointia tämä oli, mutta ei se minua häiritse. Synasaundi toi vahvasti mieleen Talk Talkin ja laulaja ääni oli melkein yksi yhteen David Sylvianin kanssa. Pari ässäbiisiä vielä mukaan niin täähän on aika kova.
Ceebrolistics oli ihan erilaista mitä odotin. Kieli poskessa vedettiin, mutta jotenkin valjuksi jäi. Mutta enpä nyt hoppia kuuntele muutenkaan.
Radiopuhelimet oli tutun kova. Ehkä kuitenkin huonoin keikka mitä näiltä olen nähnyt. Esiintymispaikkakaan ei ollut kovin hyvä Puhelimille; lavan edusta oli aidattu eikä vuorovaikutusta Mäen ja yleisön kanssa oikein päässyt tapahtumaan.
Markku Peltola & Buster Keaton -orkesteri oli jotain instrumentaalijuttuhuttua, ihan taidokasta sinänsä mutta ei oikein napannut tämä "kansanmusiikki maasta jota ei ole".
Husky Rescue oli i han vi tun tyl sä. Kuulostikin joltain Kemopetrolilta. Sinänsä harmi kun tuollaista juttua voi todistetusti tehdä hyvinkin. Kyllä sitä keikkaa joku kehuikin.
Hannulelauri taisi olla jotain kuusnepakikkailua, ihan hyvää muistaakseni mutta taisin keskittyä enemmän kaljan juontiin.
Risto oli todella positiivinen yllätys. Levyistä en kauheasti ole innostunut ja talvinen Oulun-keikkakin jätti kylmäksi, mutta jostain syystä nyt toimi. Tuli jopa Nina, olen palasina. Encoreton settikin oli sopivan lyhyt.
Errors on Glasgowsta, mikä itsessään nostatti odotuksia. Pändissä oli runpali, kitaristi, basisti/kosketinsoittaja ja tyyppi joka väänteli nuppeja. Ihan hyvää, vähän niinku pikkaisen kokeellisempaa Franz Ferdinandia instrumentaalisesti. Ehkä olisi toiminut laulun kanssa paremmin.
Raportille Olishan siellä näköjään jotain ihan mielenkiintoista ollut. Musavideofestivaaleja vois vaikka harkita, milloin ne olikaan?
[quote:21db58c105="anzut"]Musavideofestivaaleja vois vaikka harkita, milloin ne olikaan?
5.-9.9. Shinne!!!
Henkilökohtaisesti tuo onkin vuoden odotetuimpia tapahtumia.[/quote:21db58c105]
Äh. Ei taida olla rasaa tulla sinne. Perse. Kuukautta myöhemmin pystyisi.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
[quote:ba32007197="anzut"]Musavideofestivaaleja vois vaikka harkita, milloin ne olikaan?
5.-9.9. Shinne!!!
Henkilökohtaisesti tuo onkin vuoden odotetuimpia tapahtumia.[/quote:ba32007197]
Sama. Varsinkin kun taas näytti olevan hyviä näytöksiä jne.
EDIT: ja stratumin raportille toki myös
Itse sain epämääräisen tekstarin toiselta tutulta, jossa kerrotiin Zen Cafen soittaneen myös Piha ilman sadettajaa-biisinsä.
<@DBGene> senkin karkki
Itse sain epämääräisen tekstarin toiselta tutulta, jossa kerrotiin Zen Cafen soittaneen myös Piha ilman sadettajaa-biisinsä.
En ollut katsomassa mutta kuulin kauemmaskin kun keikka alkoi "Kekkonen Kekkonen Kekkonen..." -litanialla. Ehkä vähän kulunut kikka mutta peukkua silti.
[quote:71d5a7f282="Alxity"]Itse sain epämääräisen tekstarin toiselta tutulta, jossa kerrotiin Zen Cafen soittaneen myös Piha ilman sadettajaa-biisinsä.
En ollut katsomassa mutta kuulin kauemmaskin kun keikka alkoi "Kekkonen Kekkonen Kekkonen..." -litanialla. Ehkä vähän kulunut kikka mutta peukkua silti.[/quote:71d5a7f282]
tää taitaaki olla mun uusi suosikkipändi eiq mitäs
Muutin vähän otsikkoa kun ei jaksa ei-keikoista tehdä omaa.
Huomennahan alkavat Oulun musiikkivideofestivaalit. http://www.omvf.net/
Ohjelma on ehkä vähän ankeampi kuin viime vuosina, mutta kyllähän tuolla katsottavaa on. Toivottavasti tulee myös positiivisia yllätyksiä. Teemana on siis punk.
Kiinnostaisi kyllä, mutta opetusharjoittelu sotkee suunnitelmat ja vie ison osan ajasta. Onneksi en ole kovinkaan punk, ei tarvitse itkeä itseään uneen.
Perjantain Damn Seagulls -keikkaa voisi harkita.
Joo... Tämä päivä menee töissä, mutta huomisesta alkaen vois jotain näytöksiä käydä katsomassa.
Pikaisen katselun perusteella nämä kiinnostaisivat:
To: 20.30 American Hardcore
Pe: 20.00 Rolling Like A Stone
La: 13.00 My Name Is Albert Ayler
Su: 15.30 Afro-Punk
18.00 Refused Are Fucking Dead
<@DBGene> senkin karkki
Tänään näytös jossa luettiin ensin käsittääkseni suomeksi Poen Korppi ja sitten joku lyhäri Korpista ja sitten joku avantgarde-mykkävilmi (ei niin dadaa kuin joku Andalusialainen koira) jossa soitti taustalla VENE livenä. Musat toimi, filmi ei jaksanut kiinnostaa.
Olisi ollut seiskalta Refused Are Fucking Dead mutten jaksanut. Afro Punkkikin olisi kohta mutta sen ehtii kans varmaan myöhemmin.
Tänään näytös jossa luettiin ensin käsittääkseni suomeksi Poen Korppi
lauantaina nämä
Huomenna ei taida olla oikein muuta kiinnostavaa kuin Hip-Hop: Beyond Beats & Rhymes mutta sekin on jo kahdelta eli tuskin ehdin. American Hardcoren olen jo nähnyt. Ei mikään huisin hyvä mutta katsomisen arvoinen kuitenkin.
Muita kiinnostavia jatkossa:
- We Jam Echo - The Story of the Minutemen
- Sound Mirrors: Videos & Interviews (tää oli joku Coldcutin kyhäämä juttu, vaikutti paperilla ainakin varsin kiinnostavalta)
- BerlinSong
- Too Much Future - Punk in the GDR
- Ulkmoaiset punk-videot (suurin osa bändeistä taisi kyllä olla täyttä paskaa)
[quote:86131df7b8="psykokarkki"][quote:86131df7b8="stratum"]Tänään näytös jossa luettiin ensin käsittääkseni suomeksi Poen Korppi
lauantaina nämä [/quote:86131df7b8]
Synttäreillä
Pannan silti [/quote:86131df7b8]
jpp, toi on nimittäin mun enon bravuuri