You are not logged in.
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
Tohtori Outolempi, eka kertaa elämäsä.
[quote:d7e048ea16="noiseidea"][quote:d7e048ea16="forssto"][quote:d7e048ea16="noiseidea"]Hmm, mitäköhän sanois Storytellingistä...
No sano vaikka miten vitun paska leffa se on. Vittu, että vitutti molemmilla kerroilla, kun oon sen katsonut. Toi vitun Solondzdssts on yliarvostetuin paskarunkku koko "skenessä".[/quote:d7e048ea16]
[/quote:d7e048ea16]
VASTAA HINTTI MUN TEKSTARIIN!!![/quote:d7e048ea16]
No niinpä tietenki. Ajattelinki, että jätkien on pakko olla jotain HOMOJA, kun kerran Storytellingia vihaatte.
Storytelling on ehdottomasti Solonzin paras.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
En muista oonko nähny Storytellingiä ku ei ainakaa vaikuta tutulta. Happiness sen sijaan on hyvä leffa.
Niijoo ja äsken katoin Rautakolmosen. 4/5
Storytelling on ehdottomasti Solonzin paras.
Ehkä paskin "hyvä" leffa ikinä.
Maailman kaikkien aikojen "paras" elokuva vois olla vaikka Starship Troopers
Saiskohan sitä jostain melkein ilmaiseksi dvd:llä?
eiq
Mut viihdyttävä pätkä kuitenki! Vähän smaa ku se Man in Black ykkönen!
Myykää mulle joku se joku mikä se katastrofielokuva, se sellanen missä ne hengaa New York Public Libraryssä? Tahtoo sen!! Huippu!
MIB
MiB on hyvä. "What's so funny?" "Captain America over here... 'The best of the best of the best, sir!' Eh eh... 'With honors!'"
[quote:04faf8977b="stratum"]MIB
MiB on hyvä. "What's so funny?" "Captain America over here... 'The best of the best of the best, sir!' Eh eh... 'With honors!'"[/quote:04faf8977b]
Yksi viihdyttävimmistä hömppäleffoista ikinä
On ehkä se leffa minkä oon katsonut useimmiten elämäni aikana.
[quote:bafebe4f74="Sidewalker"][quote:bafebe4f74="stratum"]MIB
MiB on hyvä. "What's so funny?" "Captain America over here... 'The best of the best of the best, sir!' Eh eh... 'With honors!'"[/quote:bafebe4f74]
Yksi viihdyttävimmistä hömppäleffoista ikinä
On ehkä se leffa minkä oon katsonut useimmiten elämäni aikana.[/quote:bafebe4f74]
MIB on ehkä mun suosikkikomedia kaikista. Naurattaa pelkkä ajatus. Pitäs varmaan hankkia DVD.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
paris je t'aime
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
paris je t'aime
Näin tarkemmin ajateltuna petyin kyllä hieman.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
a good year eilettäin, aika 6/10
Menetetty peli
25th hour, tykkäsin.
no millanen oli simpsons, täytyy kattella jos vaikka tänään ehtis...
oli hauska, nauroin ääneen useasti. juoni ei oikein kantanut, mutta hienoja heittoja riitti kyllä. yleisön ikäjakauma vaan järkytti. huvitti että suurin naurunremakka tuli kohdissa joissa en itse nauranut.
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
[quote:886cbdbc64="aqzu"]Simpsons Movie
Sama. Ihan jees, toimii ehkä kuitenkin paremmin niissä vajaan puolen tunnin tv-jaksoissa...[/quote:886cbdbc64]
joo samaa mieltä.
1900:n ensimmäinen puolikas, vähän huonosti kyllä keskityin.
Menetetty peli
Before Sunrise (1995) - 4/5
Before Sunset (2004) - 4/5
[quote:628e97cf2c="Sidewalker"]Before Sunrise (1995) - 4/5
Before Sunset (2004) - 4/5[/quote:628e97cf2c] 5/5 molemmille.
[quote:da341325dd="upsetter"][quote:da341325dd="aqzu"]Simpsons Movie
Sama. Ihan jees, toimii ehkä kuitenkin paremmin niissä vajaan puolen tunnin tv-jaksoissa...[/quote:da341325dd]
joo samaa mieltä.[/quote:da341325dd]
smaa täälläkin
"hiljaa pyörii salaattilinko"
bitch ain't even COLD in that poncho
onks kukaan nähny dubattua versiota? lapset haluukin dubbaamattomaan mut kieltämättä vähä kiinnostais tuokin, ihan vaan et kuinka "se" toimii...
onks kukaan nähny dubattua versiota? lapset haluukin dubbaamattomaan mut kieltämättä vähä kiinnostais tuokin, ihan vaan et kuinka "se" toimii...
Kiinnostais kyl miten "Spider-Pig, Spider-Pig" kipale saatais toimimaan kun Homerhan laulaa sitä ainakin yhdes vaihees... EI KAIT SITÄKIN KÄÄNNETTÄIS?
hämähäkki-possu, hämähäkki-possu, tekee ihan mitä vaan hämähäkki-possu
[quote:a5e1513f47="psykokarkki"]onks kukaan nähny dubattua versiota? lapset haluukin dubbaamattomaan mut kieltämättä vähä kiinnostais tuokin, ihan vaan et kuinka "se" toimii...
Kiinnostais kyl miten "Spider-Pig, Spider-Pig" kipale saatais toimimaan kun Homerhan laulaa sitä ainakin yhdes vaihees... EI KAIT SITÄKIN KÄÄNNETTÄIS?
[/quote:a5e1513f47]
ps: leffan jälkeen tuo kipale soi ainakin päivän päässäni -späm
[quote:1e69fe300f="mitten"][quote:1e69fe300f="psykokarkki"]onks kukaan nähny dubattua versiota? lapset haluukin dubbaamattomaan mut kieltämättä vähä kiinnostais tuokin, ihan vaan et kuinka "se" toimii...
[/quote:1e69fe300f]
ps: leffan jälkeen tuo kipale soi ainakin päivän päässäni -späm[/quote:1e69fe300f]
Joo, vähän smaa kyllä. Siellä lopussahan tuli oikein orchestral-versio, hasitan hitin.
[quote:16bb8fe58b="mitten"][quote:16bb8fe58b="psykokarkki"]onks kukaan nähny dubattua versiota? lapset haluukin dubbaamattomaan mut kieltämättä vähä kiinnostais tuokin, ihan vaan et kuinka "se" toimii...
[/quote:16bb8fe58b]
ps: leffan jälkeen tuo kipale soi ainakin päivän päässäni -späm[/quote:16bb8fe58b]
EIKÄ TUO MIELESTÄNI OO MIKÄÄN SPOILERI, kun trailerissa näytetään se kohta josta puhun...