You are not logged in.
Yllättävän hyvä!
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
Joo, oli kyllä hyvä. Pelotti, että miten menee livenä jne., mutta hyvinhän toi. Yleisöäkin oli yllättävän hyvin. Rock 'n roll!
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
new order -coverista vaik tuntu et olin suunnilleen ainoo joka tosta innostui...
kerro lisää
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
[quote:30f8014e4a="psykokarkki"]new order -coverista vaik tuntu et olin suunnilleen ainoo joka tosta innostui...[/quote:30f8014e4a]
kerro lisää
ceremonyn soittivat, ja tosi hyvin, illan paras veto ainaki mulle. muut vaan siinä ympärillä oli vähän vaisusti, ihan ku eivät olis tunnistaneet biisii tai jotain.
[quote:d33009a684="aqzu"][quote:d33009a684="psykokarkki"]new order -coverista vaik tuntu et olin suunnilleen ainoo joka tosta innostui...[/quote:d33009a684]
kerro lisää[/quote:d33009a684]
ceremonyn soittivat, ja tosi hyvin, illan paras veto ainaki mulle. muut vaan siinä ympärillä oli vähän vaisusti, ihan ku eivät olis tunnistaneet biisii tai jotain.
Täältä näköö & kuuloo: http://www.vimeo.com/175757
"No more mistakes, like the last one."
[quote:f4150de2f4="aqzu"][quote:f4150de2f4="psykokarkki"]new order -coverista vaik tuntu et olin suunnilleen ainoo joka tosta innostui...[/quote:f4150de2f4]
kerro lisää[/quote:f4150de2f4]
Kyllä sen New Order -biisiksi tunnistin, mutta nimeä en...
Yhdessä vaiheessa muuten yleisö edessäni oli järjestäytynyt näin:
BB-Olli joku tyttö joku tyttö psykokarkki
lejon kraakku
Bedderi
Oli aika hämmentävää olla tuollaisen pyramidin pohjalla.
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
Avasko Jamie kertaakaan silmiään keikan aikana?
Älä päästä painiks sitä
ai BB-olli, miten en huomannu yhtään... oli kyl hauska kun lejoncio ja kraakku oli asiantuntijakommentaattoreina taustalla
Avasko Jamie kertaakaan silmiään keikan aikana?
Kerran se ainakin muljautti silmiään silleen, että vain valkuaiset näkyi, kreisiiii
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
[quote:259f91ffe9="psykokarkki"][quote:259f91ffe9="aqzu"][quote:259f91ffe9="psykokarkki"]new order -coverista vaik tuntu et olin suunnilleen ainoo joka tosta innostui...[/quote:259f91ffe9]
kerro lisää[/quote:259f91ffe9]
ceremonyn soittivat, ja tosi hyvin, illan paras veto ainaki mulle. muut vaan siinä ympärillä oli vähän vaisusti, ihan ku eivät olis tunnistaneet biisii tai jotain.[/quote:259f91ffe9]
Täältä näköö & kuuloo: http://www.vimeo.com/175757
Toi kuulostaa ihan hauskalta, mut vieläkin vähän sellanen olo et tolle miehelle pitäis tehä joku äänihuulien korjausleikkaus. No, ehkä oisin pitänytkin livestä mut onhan täs niin paljon muutakin tulossa et so not
en ole kolmekybänen emoboy
ai BB-olli, miten en huomannu yhtään...
Oli aika päissään ja jaksoi vaappua kolmen tai neljän biisin ajan.
turston wrote:
Oli kyllä varsin hyvä keikka. Tai itseasiassa todella hyvä.
Ceremony
Runpali
Jossain vaiheessa taisin bongata Jamien silmätkin.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
BBolli tahtoo keksin
Älä päästä painiks sitä
Joo, oli kyllä hyvä. Pelotti, että miten menee livenä jne., mutta hyvinhän toi. Yleisöäkin oli yllättävän hyvin. Rock 'n roll!
Jep!
"hiljaa pyörii salaattilinko"
bitch ain't even COLD in that poncho
parasta oli.
oli kyl hauska kun lejoncio ja kraakku oli asiantuntijakommentaattoreina taustalla
Jamien ääni
rumpulille kans
ja se tyttö oli tosi nätti
Ceremony löytyy muuten uudelta remixed & covered lätyltä, muuten kyl aika paskaa kamaa :? Lisäkuuntelulla vois aueta tietty.
Varikset komentavat
BBolli tahtoo keksin
BB-olli-polli pystyyn?
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
[quote:69b947039c="ILR"]BBolli tahtoo keksin [/quote:69b947039c]
BB-olli-polli pystyyn?
Voisin antaa tästä henkilöstä vähän liikaakin infoo mutta pidättäydyn.
Lähtikö "hartsis" jonnekin toiselle keikalle vai mihin katosi?
No eiku 50+ minuutin ja Boy Sopranon jälkeen jäi jo niin hyvä maku keikasta, etten halunnut riskeerata sitä esim rasittumalla liikaa laulutyylistä, joka kävi siis pitemmän päälle vähä rasittavaksi.
Näin oli hyvä. Quod erat demonstrandum. Gutta cavat lapidem, non vi sed saepe cadendum.
[quote:4cea6de0f5="silvawhale"][quote:4cea6de0f5="ILR"]BBolli tahtoo keksin [/quote:4cea6de0f5]
BB-olli-polli pystyyn?[/quote:4cea6de0f5]
Voisin antaa tästä henkilöstä vähän liikaakin infoo mutta pidättäydyn.
Ai oliks sil iso vai pieni? Äläpä kerro enempää!
[quote:f0a4ac7ff2="kraakku"]
Ceremony löytyy muuten uudelta remixed & covered lätyltä, muuten kyl aika paskaa kamaa [/quote:f0a4ac7ff2]
On siinä mun mielestä aika paljon muitakin hyviä mitä nyt oon vähän kuunnellu, ainakin se joku kid606-remiksi oli tosi hyvä.
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
Huippu keikka! Mieletön rumpali ja tunteikasta meininkiä. Ja se NO-coveri oli kyllä huikea.
kaikille vitun pösilöille jotka ei osaa pitää päätään kiinni tollaisella keikalla. Teki mieliä repiä yhden (indie)pissiksen pää irti kun tuo vitun äpärä alkoi esitelmöimään kovaäänisesti jostain Mäkin hampurilaisista samaan aikaan kun Jamie kuiskaili lavalla saagaansa. Tollasta perseilyä on kyllä saanut todistaa Tavastialla aiemminkin.
YKKÖSMIEHEN PAIKKA TÄYTETTY ON
EI SE AUKI ENÄÄ OO
LIEKEISSÄ MYÖS SAULIN SAMMUMATON
RAKKAUS ROUVA JENNI HAUKIOON
loistokeikka! olin aivan motioneissa! sekunnin ajan ehdin olla harmissani keikan lyhyydestä mutta eipä tuo loppujen lopuksi haitannut.
Tobin Sprout wanted to be more than GBV's George Harrison
Täydellinen. Pituus. Paksuus. Syvyys. Vittu kaikki
[quote:47aece83bc="Ulvis"] Lähtikö "hartsis" jonnekin toiselle keikalle vai mihin katosi? [/quote:47aece83bc]
No eiku 50+ minuutin ja Boy Sopranon jälkeen jäi jo niin hyvä maku keikasta, etten halunnut riskeerata sitä esim rasittumalla liikaa laulutyylistä, joka kävi siis pitemmän päälle vähä rasittavaksi.
Missasit kullijutut.
Sent from my iPhone 16
Muuten hyvä keikka, mut Esa ois voinut olla vähän hiljempaa.
Mangojauhe goddamn.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
kaikille vitun pösilöille jotka ei osaa pitää päätään kiinni tollaisella keikalla. Teki mieliä repiä yhden (indie)pissiksen pää irti kun tuo vitun äpärä alkoi esitelmöimään kovaäänisesti jostain Mäkin hampurilaisista samaan aikaan kun Jamie kuiskaili lavalla saagaansa.
Kraakku
Tero saatana, s'olet gay!
en åå pissis
sori senni
Varikset komentavat